Dopo la caduta dei confini

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41576
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

cenerentola82 ha scritto:
Mi vedo... immagino Trieste che va da Portorose a Grado .
La tua Patria se sta slargando, vedo! :-D :-D :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

babatriestina ha scritto:
cenerentola82 ha scritto:
Mi vedo... immagino Trieste che va da Portorose a Grado .
La tua Patria se sta slargando, vedo! :-D :-D :-D :-D
Stamatina go manie de grandezza :lol:


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

rofizal ha scritto: ma quanti realmente ga za cambiado el proprio modo de pensar? quanti ga veramente finido de considerar la linea de confine? Xe un poco come per l'euro, ghe vol anni per abituarse e no xe dito che poi no se continui a ragionar ala vecia (come a calcolar i prezi in lire), ma forsi stavolta merita de far un sforzo in più.... :-D
Disemo pur che i nostri fioi sarà quei che beneficierà de più dalla cascada (caduta xe italian :wink: ) del confin.


Mal no far, paura no gaver.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

cenerentola82 ha scritto:[...]1 milion de abitanti [...]
flag_ts no xe per far dispeti, ma 1 milion de lori me par un incubo :-)
flag_fr je ne le dis pas pour taquinerie, mais un million d'habitants il me semble un cauchemar :-)
flag_uk I say this not for spite but one million inhabitants to me is a nightmare :-)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41576
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Disemo pur che i nostri fioi sarà quei che beneficierà de più dalla cascada (caduta xe italian :wink: ) del confin.
però, se no go dubbi che i confini caschi, a mi la cascada del confin me par molto material: el xe cascado a musada? spero che nol se gabi fato mal... o i spostado el confin de Val Rosandra e adesso xe la cascada (del fiume) rente del confin? se la caduta xe tropo italian, mi passassi a una circonlocuzion tipo el averzimento ( apertura, no, che xe troppo italian..) del confin , che però me sona strano.. epur una parola giusta devi esser... "el fato che i ga averto" perchè me par che za el dialetto no ga tante parole astratte, perchè el vegniva doprado in contesti concreti.. ara ti, me par un spunto che podessimo discuter in sezion dialetto..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8757
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

AdlerTS ha scritto:Disemo pur che i nostri fioi sarà quei che beneficierà de più dalla cascada (caduta xe italian :wink: ) del confin.
Forsi se poderia doprar un giro de parole beneficerà de più del fato che no ghe xe più el confin" o anche "che xe cascà el confin" che me par meno ridicolo de cascada.

E comunque beneficerà xe triestin o saria sta meio "gaverà più convenienza"?

Comunque come che dal francese dei napoleonidi :wink: gavemo ciapà remitur e petes podemo forsi ciapar da l'italian "caduta del confin". Le lingue, se sa, cambia col tempo :wink: massime adesso che no ghe xe più el confin :wink: :-D .


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Se poderia dir "adeso che i ga cavado el cinfin."


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41576
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

in realtà el xe solo che averto senza controlli, ma el confin ghe xe ancora, anche se xe come se nol ghe fussi. La prima volta che go visto sta roba iera tanti anni fa, nel 70, nel Benelux co no me son acorta de esser passada del Belgio al Olanda


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Disemo alora che i ga cavdo la sbarra che segnava el confin che in teoria no esisti più, ma che no dovemo dimenticarse che el xe. :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Ara la che discussion profonda per un witz :arf2_140:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Gavevimo voia de passar el tempo, dato che sti giorni xe tropo sol per andar al bagno! :36_11_6: :36_11_6:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Non capisso proprio sta storia della benzina comprada in Slovenia e rivenduda in Italia: a parte el discorso del trasporto pericoloso, da punire, che senso ga all'interno della comunità europea dir che benzina, sigarette ed alcolici non ga libero movimento transfrontaliero ? Xe un controsenso.
Per mi se quei signori se rivolgi alle alte sfere della Comunità europea i poderia sollevar un bel vespaio !


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “El salotin”