Attenti ai Balcani

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Attenti ai Balcani

Messaggio da AdlerTS »

Attenzion, me fa sai paura la storia del Kosovo / Serbia de sti giorni.
anche se pol sembrar una parte del mondo poco importante, non dimentichemose che nel nel 1914 el casin xe nato la sotto :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Xe una question alquanto pericolosa. :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts i americani i ga za provado l'ultima volta a incugnarne con cuel problema ... spero che l'Europa guanti ben
flag_fr les Américains ont déjà essayé la dernière fois à nous bloquer avec ce problème ... j'espère que l'Europe résistera bien
flag_uk Americans have already tried the last time to freeze us with that problem ... I hope that the Europe will stand up well


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Go sentido dir che la EU ghe ofrirà alla Serbia aiuti economici in cambio della loro tranquilità, vederemo :roll:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

El guaio xe che adesso anche in Italia sarà chi che penserà de far la stessa roba, almeno a parole! :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

Nona Picia ha scritto:El guaio xe che adesso anche in Italia sarà chi che penserà de far la stessa roba, almeno a parole! :'-(
Spero che no sia solo a parole.


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

cenerentola82 ha scritto:
Nona Picia ha scritto:El guaio xe che adesso anche in Italia sarà chi che penserà de far la stessa roba, almeno a parole! :'-(
Spero che no sia solo a parole.
temo che in tal caso, no saremo noi triestini a gaver el cortel per el manigo :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

cenerentola82 ha scritto:
Nona Picia ha scritto:El guaio xe che adesso anche in Italia sarà chi che penserà de far la stessa roba, almeno a parole! :'-(
Spero che no sia solo a parole.
Veramente no me riferivo a una region tanto vicina a noi, pensavo a un poco più in là, ma sempre in Italia. :?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

E sicome ffdt no ne dà l'edit, me toca scriver ancora qua....No so quanto ben sarìa per noi o altri divider l'Italia in regioni indipendenti e stati federali.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

Nona Picia ha scritto:E sicome ffdt no ne dà l'edit, me toca scriver ancora qua....No so quanto ben sarìa per noi o altri divider l'Italia in regioni indipendenti e stati federali.
Mi penso che pezo de cussì xe dificile.
E xe 90 ani che stemo andando sempre pezo.


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

beh se stachemo ts e la sua provincia da l'italia cosa poderia andar pezo?

se sa che al'itaglia de trieste no ghe ga mai fregado un tubo.... per cui....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

spero che no nassi fin che son viva mi.
Podessi perfin pensar de andar in esilio in Italia: Parma, per esempio, xe un posto che me piasessi viver. bela cittadina, cusina ottima, ricordi verdiani, un stupendo teatro lirico, un persuto de non far rimpianzer quel de san Daniel... ve vegnerò a trovar a Trieste per far qualche bagno in estate. o addirittura me piaseria trasferirme a Parigi, la mia città preferida. Ah za, e per vegnir a Trieste in aereo, arivando a Ronchi, me tocherà passar el confin! :-D :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto: Ah za, e per vegnir a Trieste in aereo, arivando a Ronchi, me tocherà passar el confin! :-D :-D :-D
No preocuparte, anche noi andaremo in Europa e con Schengen no te gaverà problemi!! :twisted: :roll:
E se i procurerà de farne tipo paradiso fiscale podessimo diventar una picia Montecarlo col 'Principe Dipiazza'. :-D :lol: :-D :lol:
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sì, e sarà luganighe impicade gratis per tutti in Piazza grande, birra scorrerà dela fontana dei Continenti a gratis...nissun pagherà tasse...e no se sa ben chi che pagherà el tuto... i polastri che se farà spennar al Casinò?
mi no rivo a capir, de una parte se butta zo i confini e de un'altra se li tira su... e tuti xe contenti in tuti do casi..
:080402ask_prv: :080402ask_prv: :080402ask_prv:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts far e disfar xe tuto un lavorar ... anca Keynes ga dito cualcosa de simile ;-D
flag_fr c'est un proverbe triestin disant: «faire et défaire est de toute façon un travail" ... aussi Keynes a dit quelque chose de très similaire ;-D
flag_uk it's a triestin saying: "doing and undoing is anyway a work" ... Keynes said something very similar too ;-D


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Per tornar a l'argomento de partenza, me par che più de qualchedun anche su sto forum ga rimproverado aspramente l'iniziativa de Francesco Giuseppe che gaveva dado origine ala prima guera mondial. Iniziativa stupida, o perlomeno sbaiada.

Adeso, con la banda bushotti, ghe semo de novo. La storia sembra no insegni niente. Gavè za visto ieri come i la ga ciolta a Belgrado, e ghe xe oposizioni de Russia, Cina, Sud Africa, Vietnam, ecc ecc...
Del resto, i nosti cari politici, come i la ciaperia se, no digo noi o el nord, ma anche solo l'Alto Adige, la Sardegna, la Sicilia e/o la Val d'Aosta volesi la stesa indipendenza come el Kosovo. E la Gran Bretagna ga l'Irlanda del Nord e Gibilterra (oltre ale Falkland), la Spagna i paesi baschi, e cusì via. Come a dir che quel che va ben per i altri no va ben per se stesi. Forsi tropo comodo, no ve par?

Spero de no, ma no me merviglieria se, tra l'altro, podesimo gaver problemi de rifornimento de gas nel prosimo futuro, visto che el riva dala Russia.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

Ma Trieste xe Balcani?
Secondo wikipedia si.
http://it.wikipedia.org/wiki/Penisola_balcanica
In teoria, tirando una strica dal punto più a nord dell'Adriatico (Monfalcon) al punto più a nord del mar Nero (Odessa) noi semo pena pena dentro.


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

cenerentola82 ha scritto:Ma Trieste xe Balcani?
.
dal punto de vista storico- linguistico, el nome Balkan xe un termine turco, se no me sbaglio per indicar zone montuose. Quindi da questo punto de vista, gavessi significato ciamar penisola balcanica la region montuosa che iera stada dominio ottoman.

la mia enciclopedia ( Repubblica, UTET 2003) disi Balcanica, penisola: regione dell'Europa meridionale, confinante a nord con i fiumi Kupa, Sava e Danubio. La mia ignoranza me disi che no so ben dove che sia el fiume Kupa.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:La mia ignoranza me disi che no so ben dove che sia el fiume Kupa.
Go vardado meo, xe un affluente della Sava che la raggiungi un poco sotto Zagabria
Certo che se vardemo le nostre coste, le ghe somiglia de più a quelle dela Grecia che alle lagune del Veneto.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

El Kupa (Culpa in taglian) dovessi sfociar nel'Adriatico poco sotto Fiume (circa Buccari) e segna un trato del confin tra Slo e Cro.
Quindi secondo quela definizion tuta l'Istria e tuta la Slovenia no xe Balcani.


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin

Torna a “Atualità non triestine”