Roiano

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Roiano

Messaggio da AdlerTS »

Iera un poco che non passavo per Roian: i ga fato una bela riqualificazion dell'area intorno alla cesa

Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Girandose a destra

Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

e a sinistra

Immagine
Ultima modifica di AdlerTS il mer 22 mar 2006, 15:44, modificato 1 volta in totale.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Questo iera un rifugio ?

Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Roian xe una zona che no me capita mai de frequentar, comunque ve posto una cartolina ormai classica:
Immagine
Se vedi i alberi che xe stai taiai e che ga dado logo ale solite contestazioni


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:Roian xe una zona che no me capita mai de frequentar, comunque ve posto una cartolina ormai classica. Se vedi i alberi che xe stai taiai e che ga dado logo ale solite contestazioni

Mi son nata a Roian e la cesa me la ricordo come in questa foto, soi alberoni che la circonda e che circonda la piaza.
La riqualificazion xe asai bela, niente da dire, ma la piaza e la cesa senza i alberoni no xe la stesa roba, no par più casa mia.
Te ringrazio Adler de aver fotografà la zona, mi go sempre sai nostalgia de Roian, anche se oramai son de 43 ani a Rozzol.
Ciao ciao


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

De niente, nona. Me piasi scatar in giro. :wink:

Qulachidun se ricorda se quel iera un rifugio o no ?


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Pol darse che sia un rifugio. Pecá che no te disi el nome dela via. El dovessi esser descrito nel libro I sotterranei di Trieste. Mi lo go in version pdf e se vole scarigarlo lo trové a:

https://www.atrieste.eu/FotoMacondo/sotterranei.pdf

Ve lo raccomando caldamente anca se no gavé interesi specifici sul tema.
Meio ancora. Compré el libro cussi podé veder anca le ilustrazioni.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Dovessi ciamarse "Piazza tra i rivi".


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

AdlerTS ha scritto:Questo iera un rifugio ?
No proprio, ma el fazeva parte de 'l compleso de la kleine Berlin. Xe la fine de 'l tunel che 'l comincia a rente de via Fabio Severo ... diria in via Catullo o via Tibullo ... bigoli a fondo ceco che se ghe va solo se proprio se ga cualcosa de far de cuele parti.

La parte che te ga mostrado ti la xe stada doprada in tuti i modi posibili ... sia come rifugio durante la guera che per depoxito de i camion de le scovaze in te i ani '80. Un per de volte i ga proposto (su 'l Piccolo) de dorparlo per far una galeria pe' i auti che la gavesi dovudo risolver tuti i problemi de 'l trafico de la cita` ... mi son bastanza scetico perche` el xe un bigolo simile a cuel de la galeria de Muja, solo sai piu` longo ... se a un ghe se xbuxa una roda la` dentro tuti cuei che i ghe sta de drio i mori sofigadi de i gas de scarigo.

Comuncue a farselo a pie el xe cocolo ... mi no me ricordo se lo go mai fato tuto ;-D

Ciau

Franco


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Mi gavevo visitado el Kleine Berlin, ma solo el toco de via Fabio Severo.
Fin la non me son mai spinto. :?


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:De niente, nona. Me piasi scatar in giro. :wink:

Qulachidun se ricorda se quel iera un rifugio o no ?

In tempo de guera quel iera un rifugio e mi me ricordo, anche se iero abastanza picia, che co scatava l'alarme, de solito de note, mia mama e mio papà ne ciapava in coverta e pigiama e ne portava zò de corsa. Me ricordo anche che una volta mia mama con mi i brazo la ga fato un tombolon zo de la riva (via Apiari).
Ciao ciao


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

ffdt ha scritto:No proprio, ma el fazeva parte de 'l compleso de la kleine Berlin. Xe la fine de 'l tunel che 'l comincia a rente de via Fabio Severo ... diria in via Catullo o via Tibullo ... bigoli a fondo ceco che se ghe va solo se proprio se ga cualcosa de far de cuele parti.


Immagine


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Bel pupolo, ma no xe cuel tunel la` ... cusi` a ocio diria che i numeri I II III e IV i xe i ingresi su la via Fabio Severo ... el n. 4 el xe la porta murada in tribunal e 'l tunel che stemo parlando noi el xe fora de cuela piantina.

So che go anche mi cuel libro de cualche parte ma no me ricordo indove e no so se rivero` a zercarlo cusi` in furia ... de sicuro no 'l xe in libreria ;-D ma cual che sia 'l paco de carte indove che lo go sconto no savesi :-)

Se 'l me capita davanti ghe dago un cuc' per veder se trovo de meter cua una piantina :-)

Ciau

Franco


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ogi son passada anca mi de quele parti e volevo comentar la madonnina che se vedi nela seconda foto de Adler, la xe de un monumento funebre de un cimitero che iera là co iera el Lazaretto de S Teresa. probabilmente de una famiglia francese che un per xe morti qua. pena che sposto le foto ve mostro el particolar, xe un bel bassorilievo de marmo.E anca me domando cossa che xe quela specie de edicola de piera sotto i volti, del lato opposto dela madonnina, a destra per chi che va verso vial Miramar, che no ghe entrassi anca quel col zimitero.. e po cossa che vol dir quela specie de esagono de piera bianca a destra dela cesa: un pozzo murado? un palco per comizi? semplicemnete un sedil de piera?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: me domando cossa che xe quela specie de edicola de piera sotto i volti, del lato opposto dela madonnina, a destra per chi che va verso vial Miramar, che no ghe entrassi anca quel col zimitero.. ?
ecovela in foto
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

E za che semo de ste parti, qualchedun sa cossa che i sta fazendo che xe lavori al Piccolo Mondo? mi ghe son andada de putela a cior le prime lezioni de tennis - ma no son andada molto oltre le prime lezioni :-D


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Me scrivi l'amico Mario:

Il complesso sotterraneo del colle di Scorcola è molto vasto e non ancora del tutto esplorato.

All’inizio della seconda guerra mondiale il comune, con il concorso finanziario dello Stato, fece realizzare gallerie, serbatoi e vasche idriche, in previsione di attacchi aerei, per poter dare riparo a decine di migliaia di persone.

Oltre alle gallerie di via Fabio Severo (kleine Berlin) una galleria rettilinea di 1.140 metri conduce da via Tibullo alla piazza di Roiano...


Mal no far, paura no gaver.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

AdlerTS ha scritto:[...] da via Tibullo alla piazza di Roiano...[...]
flag_ts si, ma no la xe mai stada finida ... o almeno un 20 ani fa no la lo iera
flag_fr oui, mais on ne l'a pas jamais finie ... ou au moins 20 ans avant elle n'etait pas finie
flag_uk yes, but isn't never been finished ... or at least 20 years ago it was not finished


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Gironzolando sul web go trovado la copia de una stampa "veduta dalla tettoja veso la città", che doveria esser la via Udine. :-D
El link xe sto qua


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Quartieri e rioni”