Robete vecie che gira

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:Chissà se qualchedun ga nostalgia dela "vecia stufa"? Mi in un certo senso, sì! :lol:
descrivo el funzionamento come cheiera de mi co iero picia:
ore 7 de mattina: la xe studada e bisogna netarla.. se verzi el sportelin de soto e se scova con un scovolin le ceneri.
ore 7-10 ( a casa mia iera cussì..) no ocori impizzar, che tanto se verzi le finestre e se fa le camere.. 17 gradi in media. ore 10 circa, se impizza la stua, e i caloriferi- ovviamente senza termostato- scalda ben. Ocorri andar zo in cantina e portar su un per de burci de carbon...
ore 5 del dopopranzo... ormai la casa xe calda e se pol studar.. basta no zontar più carbon...

lassemo perder el inquinamento del carbon..
:? :? :? :?
el solo rimpianto che go xe che co se gaveva cartoni, legnetti.. se butava via in stua, adesso magari i disessi che inquina anca quei!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Mi che son più giovane, de picio gavevo la stufa a cherosene.
Me ricordo ancora l'odor :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto: :? :? :? :?
el solo rimpianto che go xe che co se gaveva cartoni, legnetti.. se butava via in stua, adesso magari i disessi che inquina anca quei!
Te se dimentichi scorze de arancio, limon, mandarin e pomo......quele almeno fazeva profumo....ma forsi, come che te disi ti, i dirìa che xe inquinanti anche lore! :roll:
Però mi go lo stesso un bel ricordo dela stua, forsi perchè mi dovevo far solo le bale de carta de giornal, perchè el resto fazeva mia mama e mio papà! :wink:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:Mi che son più giovane, de picio gavevo la stufa a cherosene.
Me ricordo ancora l'odor :-D
Che spuzza! :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
McFriend
ixolan
ixolan
Messaggi: 407
Iscritto il: sab 29 dic 2007, 15:15

Messaggio da McFriend »

Anche da noi si usava la stufa a carbone e poi come Adler quella a cherosene. L'odore è indimenticabile. Nella mia cucina oltre i fornelli elettrici ho per sicurezza anche una stufa a legna. Comoda in questo periodo per fare le castagne. Nella stube invece ho oltre il riscaldamento centralizzato anche la stufa a olle = Kachelofen. Usiamo molto questa stufa perchè da una caldo più naturale e in più si risparmia molto. Basta fare un bel fuoco con del legna fina e poi 3 tronchetti di legno (tipo pelletts) che riscalda per tutto il giorno e la notte.


My heart's in the Highlands
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Robete vecie che gira

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Arrivata a casa nostra non so da dove e perché, venne custodita da mio padre probabilmente in previsione di possibili usi e adesso coccolata come oggetto quasi d'arte da mio nipote, ho trovato questa piccola lampadina (il pc portatile su cui è posata è un normale portatile e rende l'idea delle dimensioni).

Immagine

Ha solo 1000 W di potenza ed un piccolo difetto: va a 125 Volt, per cui penso che troverei gente interessata ad essa da ogni parte.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Robete vecie che gira

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ah sì, l'attacco non è il solito, Edison, ma uno abbastanza più grande che si chiamava, guarda caso, Golia.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Robete vecie che gira

Messaggio da Zigolo »

1000W ?!? :eek2:

Mi me ga capità qualcosa de incontrario: co stavo a Lazareto a un certo punto i gà cambià la vecia iluminazion dele strade, che iera quei brazi sporgenti dai pai con una lampadina in mezo de un disco smaltado.
Gò rivà a farme dar un per ricordo, el gaveva ancora su la lampadina: 60W!!! In efeti gavevo l'impression che de note no ghe iera tuto sto ciaro :lol:


selvadigo
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 36
Iscritto il: ven 25 dic 2009, 11:52

Re: Robete vecie che gira

Messaggio da selvadigo »

sta stua a petrolio la gavevo comprada a Cividal in un mercatino dele robe vecie per poche lire,la iera tuta ruzine e mi me la go mesa a posto.I me gaveva dito che la dovesi eser de inizio secolo,voi cosa pensè?
Immagine
questa se la tabeleta con la marca
Immagine


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Robete vecie che gira

Messaggio da Nona Picia »

Che bela!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “El salotin”