Adelaide Sud Australia

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Adelaide Sud Australia

Messaggio da Coce »

Semo appena tornadi de una visita a Adelaide, mi son sta tante volte in sta Citta' Perche go diversi amici Triestini che se ga sistema la'.
Me ga sempre piaso Adelaide perche la ga diverse robe in comune con Trieste: la xe grande, ma no tropo grande (Piu' de un milion de abitanti)
La se affacia al mar ( No come Trieste pero') e la xe circondada de colline. Iera diversi ani che no andavo, Gavemo fato qualche foto ala bona, e semo stai in un motel a Glenelg che xe un poco simile ala nostra Barcola, la i ga un palazzo de 10 piani rotondo a mo de torre, all'ultimo pian xe un ristorante mobile che gira in continuo in modo che te ga una veduta de 360 gradi de tuta la Citta, noi semo andai a zena percio' dall'imbrunir a sera tarda. Ciao Coce :-D
Allegati
IMG Adel.By Night.jpg
IMG PATAWALONGA r. GLENELG.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Ma ti te la ciami "Adelaide" (all'italiana) o Edelaid ? :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41458
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ve confesso che le prime associazioni de idee che go con Adelaide xe de una parte i Pinguini de Adelaide del Polo Sud e de l'altra mia mama che una sua conoscente la la ciamava Adelaide pica flaide


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Adler, ADELAIDE xe el vero nome in Inglese de sta citta', pronuncia' "adelaid" percio' le E finale xe muta.
Adelaide xe la capitale del Stato del Sud Australia, anche se el stato xe ciama' SUD AUSRALIA veramente el xe piu' a Nord del Victoria, el xe tante volte piu grande del Victoria e anche piu grande del New South Wales , pero' ecetto la striscia costiera el xe quasi tuto deserto, Adelaide
affaciando el mar la xe nela zona temperata, el Stato xe rico de pascoli per bestiame, e anche assai rico de minerali. La citta' xe ben disegnada,
come del resto tute le citta' in Australia disegnade con tecniche moderne,
Sydney xe la pegior anche perche la xe situada sula foce del fiume Paramatta e la xe piena de insenature de conseguenza el centro xe sempre in caos. Ciao Coce


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Post subject

Messaggio da AdlerTS »

Coce ha scritto:Adler, ADELAIDE xe el vero nome in Inglese de sta citta', pronuncia' "adelaid" percio' le E finale xe muta.
Me piaseria saver come te vien spontaneo de ciamarla ti, se all'italiana o all'inglese :wink:
Go una collega nata la vicin, el primo giorno co la se ga presentado nissun capiva dove la xe nata perché la lo pronuncia in inglese :-D


Mal no far, paura no gaver.
dcobau
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 92
Iscritto il: mar 3 gen 2006, 3:34

Messaggio da dcobau »

Adler,

me permeto de risponderte. Secondo mi te pronunci Adelaide secondo chi te ga frequenta in Australia. Mi, che iero sempre in giro (e lavora) con australiani e, dai ultimi 36 ani sposa con una kangura, la pronuncio con la e finale muta. Mia mama, che ga sempre frequenta e lavora con italiani la pronuncia all'italiana (con la e alla fine).

Aproposito de Adelaide, co l'Inghilterra ga dichiara guerra alla Germania all 1ma guerra i ga cambia tuti i nomi delle citta australiane che gaveva cossa far con la Germania. Pero de xe scampa Adelaide che iera el nome de una principessa tedesca. O cusi me par la storia.

ciao

Dave


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Adler, xe come che disi Dcobau qua sora, dipendi che lingua te parli, per mi tute due le lingue xe spontanee, e anche el dialeto Triestin.
Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi

Torna a “Triestini nel mondo”