Quanto conoscete Trieste?
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Quanto conoscete Trieste?
Vediamo chi mi sa dire dove si trova questa zona, con stradine immerse nel verde, casette circondate dalle palme, zone verdi con panchine all'ombra di alberi secolari, ville da sogno, non sfarzose, ma all'insegna del buon gusto.
Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera
[S. Quasimodo]
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera
[S. Quasimodo]
- babatriestina
- Senator
gnanche a mi nol me disi gnente, po no arivo a capirghene le dimensioni.
El xe oviamente stado restaurado, el el color pol esser anche novo. Tuto el insieme podessi esser relativamente novo, anche se la figura nel ovale ga un qualcossa de più classico. Te ne disi circa le dimensioni, a ocio?
El xe oviamente stado restaurado, el el color pol esser anche novo. Tuto el insieme podessi esser relativamente novo, anche se la figura nel ovale ga un qualcossa de più classico. Te ne disi circa le dimensioni, a ocio?
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
- babatriestina
- Senator
alora la pitura no me ga ingannado, eccola completa fata tre anni fa, te sa che no me ricordo mai el nome della strada, ma xe al canton dela Transalpina sotto Ponziana

se la nota soprattutto per l'alabarda sul canton e per esser una de quele case de canton, me domando sempre che camere xe dentro che corispondi a quei spigoli smussai
se la nota soprattutto per l'alabarda sul canton e per esser una de quele case de canton, me domando sempre che camere xe dentro che corispondi a quei spigoli smussai
Su Triestemia gavevimo avudo un bel thread su ste case de canton e mi gavevo parlado de un edificio in via Marco Polo, fazendo canton de via dell'Industria. El famoso K iera andado in zona e el gaveva messo diverse foto.
Mio zio viveva al ultimo pian e mio cugin gaveva la sua camereta proprio sul canton e me ricordo che la gaveva una forma assai strana...
In piú, ogni volta che passava el tren tuti i mobili tremava
Mio zio viveva al ultimo pian e mio cugin gaveva la sua camereta proprio sul canton e me ricordo che la gaveva una forma assai strana...
In piú, ogni volta che passava el tren tuti i mobili tremava

Cusì a ocio me par che la sia di fronte al gratacielo de via del'industria, per cui quela dovesi esser via Colombo....babatriestina ha scritto:alora la pitura no me ga ingannado, eccola completa fata tre anni fa, te sa che no me ricordo mai el nome della strada, ma xe al canton dela Transalpina sotto Ponziana
- AdlerTS
- Cavalier del forum
Re: Quanto conoscete Trieste?
Gavemo za messo questo ? (non xe una cesa) Dove xe ?

Mal no far, paura no gaver.
- AdlerTS
- Cavalier del forum
..uhm, vedo che nissun se esponi, epur xe un edificio molto noto .... se tratta dell'attuale sede dell'Ospedale Infantile Burlo Garofalo !
- babatriestina
- Senator
te sa che son anche stada ospitada al Burlo Garofolo, ma no me iero accorta de quel simbolo . dove el xe?
adesso ve posto inveze questa alabarda. Quante volte ghe son passada davanti, ma solo oggi, cola luce del sol radente , la me ga colpido. Dove la xe?

adesso ve posto inveze questa alabarda. Quante volte ghe son passada davanti, ma solo oggi, cola luce del sol radente , la me ga colpido. Dove la xe?

- AdlerTS
- Cavalier del forum
L'alabarda non so.. per el sibolo el fatto xe che non se lo nota dalla strada, ma se lo vedi ben dalla ciclabile.