Foto da spiegare (va a saver...)

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Foto da spiegare (va a saver...)

Messaggio da rofizal »

Meterò qua dele foto de cui no so niente e vedemo, col vostro aiuto spero, se pol eser qualcosa de interesante (e dopo magari se pol spostarle in altra sezion, se xe el caso).

Comincemo con ste do foto de due cocole muche che se abbevera.
Ma dove? A Trieste o in altri loghi?

Le iera insieme a latre foto de Trieste (su un album, ma senza scrite), ma questo no vol dir. In una sulo sfondo podesi eser la Val Rosandra (???)
Allegati
Collezione Rofizal
Collezione Rofizal
Collezione Rofizal
Collezione Rofizal


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Qua xe tre foto scatade sule rive. Sembreria una manifestazion represa coi idranti (che de inverno no devi eser piacevoli). Xe poca gente e quasi tuti sembra pasegiar tranquili, ma in una foto xe quasi una lota con un militar (inglese?) e in un'altra xe due (ma solo due) che scampa.

Ghe xe una data, ma no sule foto, ma su una pagina de l'album e no so se xe el steso (xe pagine volanti) che disi 23 febbraio 1952. Quela data no me disi niente, ma febbraio, vista la neve, podesi eser...
Allegati
Collezione Rofizal
Collezione Rofizal
Collezione Rofizal
Collezione Rofizal
Collezione Rofizal
Collezione Rofizal


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Qua invece semo in piaza San Giovanni, ma in che anno? E perché quela camioneta misteriosa ga richiamado l'interese del fotografo?

De drio dela foto ghe xe un "44" ma non penso sia l'anno, forsi el numero identificativo dela foto... o xe un "SS" ???
Allegati
Collezione Rofizal
Collezione Rofizal


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

i primi due cole mucche e le fontana dovessi esser in montagna, el stile delle case fa pensar alla Carnia, el campanil dela cesa mostra che no xe dele nostre parti: noi no gavemo campanili cola punta cussì affilada!
per la neve sulle Rive, no savessi, per piazza san Giovanni escluder el 44 per la presenza za su Casa Diana dela targa della Democrazia Cristiana, quindi xe sicuramente del dopoguerra. le vetrine de Culot xe ancora cussì e anche la farmacia ga cambiado pochissimo.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Brava! Giusto quel dela DC. Per el campanil gavevo el sospeto, ma come al solito no iero sicuro, perché no me ricordo come xe el campanil de... ufffaaa... come se ciama quel paese sora la Vale? :evil: mai che me ricordasi qualcosa (sa che incubo che iera a scola?).. ah, sì... San Lorenzo. :wink:


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Qua inveze ghe xe una foto fata in piaza Unità. Ma quando? Nel 1954, co xe rivadi i italiani? E chi xe sti mati in costume?
Allegati
Collezione Rofizal
Collezione Rofizal


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

rofizal ha scritto:Per el campanil gavevo el sospeto, ma come al solito no iero sicuro, perché no me ricordo come xe el campanil de... ufffaaa... come se ciama quel paese sora la Vale? :evil: mai che me ricordasi qualcosa (sa che incubo che iera a scola?).. ah, sì... San Lorenzo. :wink:
la cesa de san Lorenzo xe questa:
Immagine
e quela de S Antonio in Bosco no la go, ma no la ga un campanil cussì..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

rofizal ha scritto:Qua inveze ghe xe una foto fata in piaza Unità. Ma quando? Nel 1954, co xe rivadi i italiani? E chi xe sti mati in costume?
Dele bandiere, xe za Italia. E vedo capei de alpin.. una sfilata de Alpini? me par de intraveder in fondo drio come un cartelon con un capel de alpin e un nel gruppo de quei che guarda a sinistra.
lori se porta drio gruppi in costume. me de dove che sia quel costume no savessi. No carsolin, comunque!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Le foto coi idranti: no podessi che i buta aqua de mar per ciò che no se formi iazo?

I mati in costume: in fondo xe come un caro de carneval, ma el ga sora el tricolor e in fondo xe el ritrato de un alpin.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

serlilian ha scritto:Le foto coi idranti: no podessi che i buta aqua de mar per ciò che no se formi iazo?
Mah.. podesi.... e alora l'uficial che ciapa el mato pel copin el sta solo sbrisando? :?:
Ara come pol eser interpretade le foto in modo diverso! :wink: Te se imagini cosa fa la propaganda?


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

babatriestina ha scritto:la cesa de san Lorenzo xe questa
Grazie per la foto... naturalmente xe tuto altro... :lol:


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

rofizal ha scritto: Ara come pol eser interpretade le foto in modo diverso! :wink: Te se imagini cosa fa la propaganda?
e anche per quei che disi che le foto xe un documento incontestabile. Per no parlar adesso che se le ritocca come rider ( ma i le ritoccava anche una volta..) :-D
per mi el sior che tien la baba el la aiuta a ingrumar qualcossa che ghe xe cascado e che se vedi un poco più a sinsitra per tera. Un fazzoletto?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

babatriestina ha scritto:Un fazzoletto?
Mi inizialmente pensavo fosi una pistola e che i fazeva barufa per ciaparla per primi! :lol: Vardo tropi giali! :wink:


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

rofizal ha scritto:Sembreria una manifestazion represa coi idranti
Questo xe decisamente "ostile", non ve par ?
Allegati
det.jpeg
det.jpeg (4.59 KiB) Visto 3411 volte


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:
rofizal ha scritto:Sembreria una manifestazion represa coi idranti
Questo xe decisamente "ostile", non ve par ?
ma el podessi anche farghe segni dove diriger el getto, oppur tirar bale de neve.. xe che la folla a sinistra nella foto xe troppo tranquilla e come disinteressada perchè sia una repression de una dimostrazion.. se dovessi veder almeno qualchedun che scampa... e proprio nel particolar riportado drio xe una famiglia con un picio.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

rofizal ha scritto:Qua xe tre foto scatade sule rive. Sembreria una manifestazion represa coi idranti (che de inverno no devi eser piacevoli). Xe poca gente e quasi tuti sembra pasegiar tranquili, ma in una foto xe quasi una lota con un militar (inglese?) e in un'altra xe due (ma solo due) che scampa.

Ghe xe una data, ma no sule foto, ma su una pagina de l'album e no so se xe el steso (xe pagine volanti) che disi 23 febbraio 1952. Quela data no me disi niente, ma febbraio, vista la neve, podesi eser...

Nel 52, se me ricordo giusto, in genaio o febraio ghe xe sta dele giornade freddissime con neve e bora a 150 all'ora. Mi me ricordo solo che no iera luce e che per fiortuna gavevimo fogoler e stua perchè me par che gnanche el gas iera. Forsi sum culex se ricorda meio.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
sbriso
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 60
Iscritto il: gio 20 nov 2008, 0:28
Località: Kanton Zug

Messaggio da sbriso »

rofizal ha scritto:
serlilian ha scritto:Le foto coi idranti: no podessi che i buta aqua de mar per ciò che no se formi iazo?
Mah.. podesi.... e alora l'uficial che ciapa el mato pel copin el sta solo sbrisando? :?:
Ara come pol eser interpretade le foto in modo diverso! :wink: Te se imagini cosa fa la propaganda?
opur con vapor fornido da bordo dela nave ?


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Foto da spiegare (va a saver...)

Messaggio da Elisa »

rofizal ha scritto:Comincemo con ste do foto de due cocole muche che se abbevera.
Ma dove? A Trieste o in altri loghi?

Le iera insieme a latre foto de Trieste (su un album, ma senza scrite), ma questo no vol dir. In una sulo sfondo podesi eser la Val Rosandra (???)
.....le tue prime fotografie mi portano con il ricordo in Alto Adige (Bolzano) dove abbondano quei campanili puntuti! E le mucche libere nei paesi delle verdi vallate.....a Caldaro? Sarentino? Meltina? Termeno?


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Allogeno
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 28
Iscritto il: lun 18 ago 2008, 19:58

Messaggio da Allogeno »

rofizal ha scritto:
Qua xe tre foto scatade sule rive. Sembreria una manifestazion represa coi idranti (che de inverno no devi eser piacevoli). Xe poca gente e quasi tuti sembra pasegiar tranquili, ma in una foto xe quasi una lota con un militar (inglese?) e in un'altra xe due (ma solo due) che scampa.
Foto particolari e interessanti ma non è febbraio, è il marzo del 1955.

Le tre unità che si vedono sono le tre cannoniere italiane “Alano”, “Mastino” e “Bracco” , arrivate a Trieste il 3 marzo e ripartite qualche giorno dopo.

Come è stato già supposto, l’idrante non serviva certo a reprimere facinorosi ma soltanto a mantenere sgelato un passaggio sulla banchina.

Nella seconda foto si vede un sottufficiale che aiuta una signorina a raccogliere qualcosa.

Nella terza mi sembra però che i civili si stiano preparando per una partita a palle di neve, in centro ci sono due figure che possono avere gia la palla pronta al lancio e vanno verso la nave, a destra si vedono persone che stanno per chinarsi per raccogliere la neve.

Uno scontro giocoso civili contro marinai?


Avatar utente
Allogeno
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 28
Iscritto il: lun 18 ago 2008, 19:58

Messaggio da Allogeno »

rofizal ha scritto:
Qua invece semo in piaza San Giovanni, ma in che anno? E perché quela camioneta misteriosa ga richiamado l'interese del fotografo?
Chissà cosa avrà colpito l’autore della foto: non mi sembra ci siano cose molto interessanti da immortalare.

Forse voleva solo provare la macchina fotografica.

Quando? Estate, mattino di festa prima del 1955. Passa un gippone della Polizia Civile tra i pochi passanti.

L’unica cosa che invece colpisce me è il solitario palo col segnale di senso vietato, piantato in mezzo alla strada, all’imbocco di via delle Torri. Non credo sarebbe possibile oggi.


Torna a “Cartoline de Trieste”