Disgrazie nel mondo

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

per l'energia solar, no so se i ga migliorado l'efficienza, ma finora la iera bona solo che per scaldarse l'acqua dela doccia de quel che go sentido dir e letto, zerto, per tuti i trapolezzi de casa credo che se li podessi carigar a energia solar, ma no credo che basti; per quela eolica, al de là che in via Molin a vento par che el mulin che ghe ga dado nome i lo ga dovudo cavar per la bora, par che xe un oror de veder, se gavè visto foto, campi pieni de eliche! no so se xe meo o pezo dele centrali eletriche come pugno in te l'ocio...
de ultimo go letto un'idea , energia becada del moto dele onde, chi che ga mar... ma par che putroppo tute ste energie alternative no rivi a dar bastanza potenza. E no dimentichemo che noi qua gavemo Ksko no lontan... mi la sola roba che me rendo conto xe che no podemo continuar a restar dipendenti del petrolio e che el vecio carbon sporcassi tanto. E che no se riva tanto a economizzar. Mi comunque nona me ga insegnado che co se va fora de una camera se studa la luce. No dopro television e no la tegno in stand-by.


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Per l'energia eolica:
mi son de parte perchè me piasi sai i mulini a vento...
Li go visti in Portogalo sule coline...e i iera magnifici, secondo mi.
Ma comunque sia, sai meio "visual pollution" che lo scioglimento dei ghiaci al polo, no?


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

per chi che sa inglese, iera un bel articolo sul national Geographic l'anno scorso, ecove el link
http://www7.nationalgeographic.com/ngm/ ... ltext.html
e ecco una foto dei attuali "mulini a vento"
http://www7.nationalgeographic.com/ngm/ ... lery2.html
un poco diferenti de quei olandesi!


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D :( No, Baba, oggigiorno i panelli solari sono molto piu avanzati. Non sono del tipo che ti scalda l’acqua soltanto per far una doccia. Se xe gente che tempo doman ne ha di andar alla stazione centrale e possono acquistare dei zornai inglesi, acquisti il zornal ‘The Mail on Sunday’ e li dentro dovrebbe essere il Financial Mail nel quale c’e un articolo che parla di questi. Naturalmente in Inglese, si!! In GB ti pol mettere sul tetto della tua casa dei panelli solari e il governo e comune ti aiutera pagare per l’istallazione. Pero, ti vien sufficiente energia per piu bagni al giorno, per tutta la tua necessita di energia elettrica per far funzionare il TV, il PC, l’illuminazione di casa e per di piu, ti produce piu di quel che ti vol e il superfluo to vendi alla compagnia eletticia locale. (Ah, si, go dimentica – l’Italia e ancora Communista e tutta quel appartien allo Stato, xe vero – pecca). Ti pol anche montare un elica che fornisce l’elettricita dal vento. Anche piu che sufficiente. Costa? Si, costa, al’incirca di 12 a 15 mila sterline, pero qui il governo ti sussidi sino a 50% del costo. Che si pol ricuperare in meno di 5 anni specialmente vendendo il tuo superfluo alla compagnia elettrica. E a Trieste, ci sono delle colline attorno la zita, do ti potrebbe montare delle eliche a vento che sarebbero quasi nascosti ma che forniranno lo stesso tanto di quell’energia GRATIS. Una volta jera l’ACEGAT, se non sbaglio. Non xe piu? Ma se esiste un comune di Trieste, e` la voce del popolo che dev’essere sentito. Loro che ti voti al potere la dentro sono i tuoi ‘servi’. Fateli sentire la tua vose. Ma qui in GB si sono montati dappertutto ora le eliche anche fuori al mare, ma centinaie. E io li trovo belli. C’e` si, della gente che dicono che rovinano ‘lo spettacolo’. Cosghe che ti vol? Uno spettacolo o l’energia? E molta gente in Italia, forse anche a Trieste vivono nei ‘condominii’ no? Allora si mette assieme il condominio e si mettano sora la casa non solo panelli solari ma anche degli eliche piccole che tutto produce energia. E quello superfluo va venduto allo Stato. No so come e` il quadro dell’industria dell’energia in Italia oggidi, ma credo che una compagnia dell’elettricita dovrebbe essere assai piaciuto se la gente pol producce l’eletricita e vendere a quell’ente. Quel che trovo assai strano e che la gente italiana non acquista e non legge i zornai. Soltanto dalle zornai ti impari le cose che accadono. Scrivi al Piccolo, fatteli sentire i tuoi voci. C’e ancora la posta in Trieste, no? Beh, non corre neanche la posta, gli uffici del Piccolo sono a pochi passi da vostri case. Portali a mano. Come ho detto nella mia prima posta, sieti sempre pronti a fare delle proteste in massa in Piazza Grande, no? Allora, per una volta ti potevi anche fare una protesta per qualcosa che sia buona e importante, specialmente per it tuoi figli.
Larry (l’agnello che non vol far altro che aiutar la zente di Trieste)
E poi, arrivederci sino a Sabato prossimo. Saro distante dai PC (hooray) per una settimana - e no - no go un cellulare. Neanche non voio. 8) 8)


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
refolo

disgrazie nel mondo

Messaggio da refolo »

Larry...in questo caso son contro, non te pol dir che le piastre solari-o i mulini a vento daghi un usufrutto.
prima de tutti xe come un PAIN IN THE NECK AS FAR A ESTEEM CONSERNED...in un country come l'Australia anderia ben, ma non a Trieste, te se vedi fora della finestra sti aggeggi moderni per salvaguardar el ENVIRONMENT? o forsi un paio de kilometri via? xe le citta' che non pol assorbir ste invenzioni che purtroppo xe solo per le grandi zone.
Trieste xe picia, come la ciamava James Joyce? un lembo de terra posto in una zona alquanto insignificante.....nascosta dai oci dei opressori.
Mi diria, invece de esser unidi e far in maniera che almeno quei cittadini che xe i vivi in pase senza pensar all'inquinazion dei altri. Mio papa' me contava che col andava a scola lui (Superiori)....circa 1915 i maestri parlava del O Zone e i diseva che xe tutto xe colpa dei cannoni.
I monti se scurtava de qualche metro, l'area iera piena de polluzion, e la guerra diminuiva el potere del futuro progresso? ben de progresso ne gavemo avudo in quantita' ma resta sempre la preocupazion de quel che daneggia la vita.
Maria aka Refolo


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Energia

Messaggio da Coce »

Credo che parlemo una lingua diversa co parlemo de energia alternativa per el futuro. Mi no me riferivo a le picole misure che xe stade provade fino al presente, con i panelli solari sui teti e le eliche individiali, che no fa niente altro che confusion, e i xe ineficenti.
Se uno parti dal'idea che tuta l'energia che usemo ogi la xe proveniente dal sol e che la xe stada imprigionada attraverso i mileni e noi gavemo escogita' i metodi per estrarla. La Terra xe continuamente bombardada da questa energia solare che a sua volta no solo che scalda la Terra , ma movi el mar, el vento, fasendo scorer i fiumi ecc... Mi credo che ogi gavemo la posibilita' de caturar sta energia e incamerarla in grandi stasioni de energia eletrica, e questa energia pol eser direta a le grandi citta' del mondo, e eventualmente se pol eliminar tute le sorgenti nocive de energia, come stasioni termiche, le idroeletriche e le termonucleari.
L'Australia xe in una posision invidiabile per questa trasformasion perche' la ga vasti lembi de tera inabitada con tanto sol.
Bona sera a Tuti. Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Larry ha scritto: E a Trieste, ci sono delle colline attorno la zita, do ti potrebbe montare delle eliche a vento che sarebbero quasi nascosti ma che forniranno lo stesso tanto di quell’energia GRATIS. Una volta jera l’ACEGAT, se non sbaglio. Non xe piu?

El problema del vento a Trieste xe che la Bora xe molto forte, ma non costante. Ogi xe, domani no, un giorno forte e un giorno debole....non se pol far affidamento.
L'ACEGAT adesso se ciama ACEGAS-APS, una sola per Padova e Trieste.


islandgirl
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: ven 17 mar 2006, 8:18
Località: australia

Messaggio da islandgirl »

De novo qua`, sta volta la gavemo fata franca o quasi! i danni xe stai minimi, la casa xe ancora in pie ma el giardin xe de novo distrutto, pazieza, comincieremo de novo! Semo stai evaquai giovedi scorso e tornai a casa lunedi appena fini` el stato de emergenza, adesso basta farse coraggio e cominciar de novo!
Ciao a tutti
Clely aka Islandgirl


refolo

disgrazie nel mondo

Messaggio da refolo »

CLELY........WELCOME BACK

te ieri nelle mie preghiere. L'altra settimana gavemo avudo una grandine, non forte come el 1984 ma quasi, la xe restada sull'erba per tre giorni.
Ma ringraziando.......non posso dir chi! (troppo complicado) ga' rinforza' sia che la terra e l'erba, alberi e tra Uragani- Twesters-Cyclones,
La tua sezion nel north la xe piu' toccada, nel cercio de quel che xe le distruzzioni nel circolo della meteorologia Australiana.
Maria aka Refolo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

In bocca al lupo Clely.
Nice to see you again. :-D


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Ben ritrovada, Island Girl...
Gavè la mia amirazion per el modo in cui afrontè ste situazioni.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Me xe rivado per email e lo ripropongo qua: chi ga una carta de credito, vol far beneficenza e ga disponibilità de offrir dai 30 ai 80 euro clicchi qua.

http://www.unhcr.it/index.php?option=co ... Itemid=296


Torna a “El salotin”