tuffi

Gavemo scritto cussì per no impressionar i non triestini, ma i triestini "va al bagno"
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

tuffi

Messaggio da babatriestina »

Xe stagion de bagni, alora me viene in mente un capitolo del libro de Covacich sui tuffi.
Mi me son quasi sempre butada a piron, cioè drita in zo coi pie in basso, al massimo un poco a testa , ma de basso, per no far panzade, co andavo zo dele zattere: ve ricordè le zattere? le più bele iera de legno, a Grignan e al Savoia ( el lato Savoia del Ausonia), po i gaveva messo quele pice de plastica, che ciamavimo le savonette.
Ma i muli fazeva varianti che Covacich ricorda: a bomba iera tuti ingrumai, ma esisteva una variante cole gambe intorcolade che no ricordo se gaveva un nome, e lu disi che iera la bomba americana con una gamba tesa. Po iera el tufo a pagnaca che no me ricordo come che iera. Mi me ricordo el povero Gabrio Modugno, quel che ghe ga dado el nome al Casel in Val Rosandra, lu se butava del trampolin de Grignan e el inclinava la schena in modo de ciapar esattamente el bagnin che iera in barca là vizin. Magari lu pensava de farghe un dispetto e invece Giordano el bagnin ghe sarà stado grato de gaverghe dado un poco de fresco :-D


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

A bomba o a clanfa ?


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

bomba e clanfa xe ben diversi....
bomba xe come ga scrito betta, clanfa, inveze, xe tipo testa, co le gambe tese, ma e corpo piegà a 120° (no go scrito 90 per evitar batudine :lol: ) in modo che mani e piedi entri in acqua in contemporanea....


Bye '73 de Roby.-
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Me sa che "a clanfa" xe cuel che Betta la ne conta che fazeva Modugno ... de cuel che me ricordo el tufo "a clanfa" se lo fa co' la schena curva come a far la goba come 'l gato, tirando indrio la panza (o, se volemo, xburtando in avanti le spale e 'l bacino) ... xe come una specie de "dopio piron", gambe e brazi verso l'acua.

Xe un tufo che tira su sai acua :-)

Ciau

Franco


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

no credo che sia cusì, franco, se go capì ben quel che ga scrito Betta, quel xe un tufo che fazevo anca mia co le babe vigniva tropo i n fora sul moleto de strugnan, te se buti tipo a piron, co le gambe tese e tacade, e te buti e busto un poco in avanti, co le mani te se tien le spale (man destra su spala sinistra a viceversa) in modo da ofrir a l'acqua, un superfichie più lisa posibile.
entrando cusì in acqua se forma sula parte davanti a ti una bola de aria, che come te finisi soto fa un contracolpo forte schizando acqua prevalentemente drio de ti, ma tanta acqua.....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

a mi me par che Gabrio andava zo tipo piron, ma inclinando la schena in modo de indirizzar el getto de acqua dove che el voleva lu


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Quello che chiamate "piron" da noi si chiama "tuffo a candela" :)


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
granzo

Messaggio da granzo »

...e i tufi dal trampolin fazendo la capriola in aria? Lo go fato...fin che no go exagerado e go volu' provar co' la capriola ala riversa e me son ciapada una bela schenada! :lol: che mal :shock:


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

granzo ha scritto:...e i tufi dal trampolin fazendo la capriola in aria? Lo go fato...fin che no go exagerado e go volu' provar co' la capriola ala riversa e me son ciapada una bela schenada! :lol: che mal :shock:
ti te son un poco mata...... :shock:


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Grande Granzo! Mi nossò se gavessi coragio! :-D


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
granzo

Messaggio da granzo »

Bilbo ha scritto:
ti te son un poco mata...... :shock:
...iero.....xe suceso tanto tanto tempo fa ;--D ...altri tempi...altra agilita` :lol:


granzo

Messaggio da granzo »

Tirabaralla ha scritto:Grande Granzo! Mi nossò se gavessi coragio! :-D
...no ocori gaver coragio...basta eser incoscienti ;--D ;--D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

granzo ha scritto:...e i tufi dal trampolin fazendo la capriola in aria? Lo go fato...fin che no go exagerado e go volu' provar co' la capriola ala riversa e me son ciapada una bela schenada! :lol: che mal :shock:
come Jane Fonda nel lago dorato ( on golden pond) :-D ; nele sue memorie la disi che xe stada ssai dura farlo! che in principio la pensava a una controfigura, po la vecia Hepburn ghe ga dado consigli e ala fin la lo ga fato e la iera ssai fiera ( mi ste robe no me xe mai passade gnanca per l'anticamera del zervel)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ricopio da Bora.la:
Degli amici mi hanno mandato l’annuncio della prima Olimpiade dele clanfe, sabato 23 agosto 2008, dalle 15 in poi allo stabilimento Ausonia, a Trieste. Tutte e tutti possono partecipare, basta iscriversi.
Si specifica che la gara è aperta anche alla bombe americane.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sempre da Bora.la
http://bora.la/
troverete riportato un bell'articolo in fantainglese/triestino sul tuffo a clanfa.
In cui si specifica che la bellezza di tale tuffo sta soprattutto in quanta gente all'intorno si riesce a bagnare.
Ricopio l'abstract:
The clanfa: a rare triestin endemism


Abstract
Our research focuses on the clanfa, a not well known endemism of the provinc of Triest. As this behavior is apparently present only in this small region of the world, we investigated the reasons of its evolution and provide a brief description of how it is performed. Our results indicate that clanfa seems to be a male agonistic behavior with great weight on triestins’ sexual selection, so it is very well spread upon the Triest population by generations. We also found one strictly related new endemism still unknown to the scientific community: the bomba americana.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

In 'sti giorni 'sto articolo gira sai per internet/posta :-D
Fa la coppia con "Miramare-Opicina: a preliminary study on the best bicycle way" , dedicado alle gite in bici.
Divertente, ma diretto ad un pubblico adolescente ;--D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: tuffi

Messaggio da babatriestina »

Ve segnalo un bellissimo servizio fotografico sull'Olimpiade delel clanfe de l'altroieri
http://bora.la/galleria-fotografica/?album=20
foto de Guendal Cecovini Amigoni- sì xe nipote de Manlio Cecovini..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: tuffi

Messaggio da nonna ivana »

Mi meraviglio!!!! 8)

Qui ci stanno bene le foto...come mai non ci avete pensato? :wink: :P

(Ho perso la chiave d'accesso per bora.la :( )


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: tuffi

Messaggio da babatriestina »

non siamo andati a fare reportage, ma per il sito e le immagini di bora.la non occorre alcuna chiave, basta cliccare sul link del post citato.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: tuffi

Messaggio da nonna ivana »

babatriestina ha scritto:non siamo andati a fare reportage, ma per il sito e le immagini di bora.la non occorre alcuna chiave, basta cliccare sul link del post citato.
Era per scherzo..per le foto, sarebbe stato spassoso, no? (naturalmente in situazioni da poter riprendere!!!!)

Pensavo a volte di mettere commenti nello spazio cucina, ma...mi sono persa la PW!!! (occorre il log in!)


ivana

la curiosità è il colore della mente

Torna a “I stabilimenti balneari”