Costa Concordia

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Costa Concordia

Messaggio da Nona Picia »

Gavè sentì o leto che la Costa Cocordia se ga incaglià all'Isola del Giglio? Ghe xe tre morti per adesso e no so quanti feriti.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Costa Concordia

Messaggio da babatriestina »

quelle navi cussì grandi e cussì alte no me ga mai convinta. Xe cussì anche ( più in picio) i battelli de crociera sul Nilo, che ogni tanto se ribaltava. per mi le ga el baricentro troppo alto.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Costa Concordia

Messaggio da macondo »

e mi che vado in crociera in marzo :? :?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Costa Concordia

Messaggio da babatriestina »

per un poco i starà più attenti


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Costa Concordia

Messaggio da Nona Picia »

col sbrego che la gaveva iera dificile che no la se ribalti....e mi go ragion a non voler andar in crociera....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Costa Concordia

Messaggio da Piereto »

no so se gavè visto la foto de la chiglia col scoio stacado de neto dal fondal e che el tapa quasi el buso. Xe impresionante. Ma visto che se vedi la falla vol dir che la nave la xe solo posada de fianco, e se no ghe fusi el fondal a tinirla su ,la se gaveria capovolto e afondà. Sarà sai interesante veder el recupero. Se el mar durerà calmo forsi i salderà nove lamiere per stropar el buso.


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Costa Concordia

Messaggio da sum culex »

E se vien onde la se 'disincastra' e la fila soto per 50 metri; cussì go inteso per i telegiornai.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Costa Concordia

Messaggio da Piereto »

Me sa che sta estate l'isola del giglio sarà sai afolada.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Costa Concordia

Messaggio da Ciancele »

Macondo ga scrito:

... mi che vado in crociera in marzo.

Co’ iero picio, mio papà gaveva in barca sempre do suri. Po’ in marzo l’aqueta xe za più calda. Al pedocin, prima de butarse a plonzo [francesismo: plonger] se zigava: Ocio i scoi! Se vedi che sula Costa Concordia no iera nisun che se butava al pedocin!


Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Re: Costa Concordia

Messaggio da Ursus Canadiensis »

molrooney, el prmier Canadese dei ani 80, el jera su una barca de pesca a farse un giro del posrto de St.John's, in Terranova e, volendo farghe capir al capitano che lui sene intendeva del mar, el ghe fa, "Son sicuro che lei, Capitano el defi saver dove che se trova tuti i scoi in sta costa, no??

"Ah, sicuramente no," ghe rispondi el capitano, " Mi no so dove che xe tuti i scoi; no so gnanche un quarto de lori, MA SO ESATAMENTE DOVE CHE NO I XE!"

Forsi che el capitano dela Costa Concordia dovesi venir su sto forum e leger sta mia modesta contribuzion. Chisà che un giorno no la ghe vignaria utile?

Orso


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Costa Concordia

Messaggio da Elisa »

E' dato pensare che il capitano, per ricreazione, si sia abbandonato
al gioco del nascondiglio con i scoi?! :? :( :roll:
Una passeggera argentina (72 anni) testimonia che ad un certo punto, vista la mancanza di scialuppe, assieme ad un folto gruppo di passeggeri (una ottantina crede), presero la decisione di buttarsi in mare dall' altezza di due metri: calcolavano che avrebbero dovuto nuotare (con il salvagente indossato e lei sapeva nuotare) per una cinquantina di metri soltanto per raggiungere una rupe. E comunque non arrivarono in tanti...
La passeggera, assieme alle sue due figlie che sì avevano trovato posto in una scialuppa, sono arrivate a casa....assolutamente a mani vuote!


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Costa Concordia

Messaggio da babatriestina »

Da un paio di giorni, nei tanti articoli al riguardo, mi stavo imbattendo nella ripetizione del''espressione ( scritta così) may day ed io povera ingenua mi chiedevo che c'entrassero i giorni di maggio... :080402ask_prv: :080402ask_prv: :080402ask_prv:

la solita wikipedia ( per inciso, oggi sta protestando per le leggi americane) mi spiega che mayday ( tutto attaccato) sta a significare m'aider in francese, cioè aiutarmi. Ma, dico il vecchio S.O.S. di una volta, che fine ha fatto?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Costa Concordia

Messaggio da Nona Picia »

Troppo semplice, forse....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Costa Concordia

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto:Da un paio di giorni, nei tanti articoli al riguardo, mi stavo imbattendo nella ripetizione del''espressione ( scritta così) may day ed io povera ingenua mi chiedevo che c'entrassero i giorni di maggio... :080402ask_prv: :080402ask_prv: :080402ask_prv:

la solita wikipedia ( per inciso, oggi sta protestando per le leggi americane) mi spiega che mayday ( tutto attaccato) sta a significare m'aider in francese, cioè aiutarmi. Ma, dico il vecchio S.O.S. di una volta, che fine ha fatto?
L'S.O.S. era stato adottato per la sua semplice traduzione in alfabeto morse ...---... e viene usato ancora in telegrafia. Mayday è usato in fonia. Sono tecniche di trasmissione diverse, che usano frequenze e metodi diversi e che hanno adottato segnali diversi. Credo che oggi, nell'epoca della trasmissione digitale si usino segnali e procedure ancora diversi.

SOS ormai è desueto, un poco perché la telegrafia è sempre meno usata (consentiva con basse potenze di coprire grandi distanze) poi, forse, parla di anime (Save Our Souls) e non è più di moda ;-) .


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Re: Costa Concordia

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Anche durante i tempi de gloria del codice Morse, SOS no se usava per radio. Le radio le haveva la tendenza de far sibilar le S e de coverzer o storpiar la vocale seguente, e quindi Mayday jera adotado per trasmisioni foniche.

.......-------.......

Tocando un cocolo topico diferente, el Capitano dela Costa Concordia ga dimostrado de gaver poca fantasia anche quando contando floce per giustificar l'abandono criminale dela nave soto suo comando.

"Son cascado in'una scialupa, e tuto un colpo me son trovado sul mar e dopo su teraferma."

Ben, noi che semo Triestini generosi credemo anche quel, e credemo anche a Babbo Natale, San Nicolò e la Striga Befana, no xe vero?

Orso


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Costa Concordia

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

In questi giorni si parla di nuovo della Costa Concordia che dovrebbe lasciare l'isola del Giglio.

Segnalo che su google maps la si vede molto bene, quando ancora era adagiata sul fianco

https://maps.google.com/maps?ll=42.3651 ... 8&t=h&z=18

Due cose mi hanno lasciato sorpreso: la grandezza della nave rispetto all'isola ed il dettaglio con cui si può vedere il tutto (rispetto a quello che ho mostrato io si può ancora ingrandire).


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Costa Concordia

Messaggio da Elisa »

Immagine identica a quella che avevamo osservato su su google Earth.
Triste fine per un gigante emblematico provvisto di moderni sistemi di sicurezza… :shock:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Costa Concordia

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Un altro naufragio, altri morti e altre polemiche.

Sta volta però le robe xe andade ben. Scometemo che xe tuta colpa de qualche clandestin che se cusinava qualcosa dentro de un camion? Forsi sarà vero e forsi no, ma sicuramente sarà asai comodo poder dir cusì.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Costa Concordia

Messaggio da Nona Picia »

No per niente l'armator vol far andar la nave in Albania....mentre i nostri la vol in Italia..... :?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Costa Concordia

Messaggio da babatriestina »

Riprendo il discorso, oggi con la condanna del comandante Schettino, perchè ci sono alcuni punti che decisamente cozzano contro la mia modesta logica:
1 leggo condanna a 16 anni di reclusione e 1 mese di arresto.
Fatemi capire, la differenza fra arresto e reclusione e cosa vuoil dire il mese di arresto.
2 però subito sotto spiegano che in carcere non ci andrà perchè non c'è pericolo di fuga e quindi non ho capito bene dove passerà i 16 anni. A casa sua? libero come prima?
3 interdizione di comandare navi per 5 anni. Ma non anni dopo uscito dai 16 anni di reclusione, che non farà, ma da adesso. Ossia in teoria fra 5 anni, dal carcere in cui non sarà rinchiuso, potrebbe comandare una nave ( ammesso che trovi chi glie l'affidi)?

fatemi capire... io le sottigliezze del diritto ( italiano) non le capisco proprio.. :?: :?: :roll: :roll: :roll:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Atualità non triestine”