Domanda

Se volè mostrar a tuti el vostro gatin, el vostro cagneto o el canarin, ma anche bestie de cortil o de stala, questo xe el posto giusto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Domanda

Messaggio da Ciancele »

Cosa se intendi per fauna de casa. No sarà per caso i zimisi? Mi me grato cusì, xe un solievo per mi (su l’aria de Chitara romana).


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Domanda

Messaggio da nonna ivana »

Ciancele ha scritto:Cosa se intendi per fauna de casa. No sarà per caso i zimisi? Mi me grato cusì, xe un solievo per mi (su l’aria de Chitara romana).
???

Io al momento intendo formiche, miniformiche che ci stanno invadendo le case, spero sia il segno che non verrà più il terremoto, ma sono parecchio antipatiche, in cucina!
In caso ne aveste anche voi, come le debellate?

O forse la tua domanda era circoscritta ad altro tipo di fauna? O ad altro luogo?
Cimici al momento non ne vedo, poi vado a controllare sugli ibischi, là prolificano che è una meraviglia, e se ne può seguire l'arco di vita!!!!
Qui la generazione dell'agosto 2011

Buona notte Ciancele!
Allegati
ibiscoinsettiag2011IS31.jpg
ibiscoinsettiag2011IS31.jpg (77.04 KiB) Visto 2987 volte


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Domanda

Messaggio da Zigolo »

Cara Ivana,

Ciancele intendeva scherzare su un altro tipo di cimici, quelle un tempo tristemente famose per infestare i letti (Cimex lectularium, appunto) e infastidire gli occupanti.

Vedi, a noi triestini piace scherzare anche su cose poco gradevoli, ma provvedo subito a riportare il discorso sul piano della serietà comunicando ufficialmente che...

...quando i riva a casa
se senti un gran bordel
e pare mare e fio
copa zimisi col martel

E come la bora che vien e che va
i disi che el mondo se ga ribaltà...


:lol: :lol: :lol:


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Domanda

Messaggio da nonna ivana »

Zigolo ha scritto:Cara Ivana,

Ciancele intendeva scherzare su un altro tipo di cimici, quelle un tempo tristemente famose per infestare i letti (Cimex lectularium, appunto) e infastidire gli occupanti.

Vedi, a noi triestini piace scherzare anche su cose poco gradevoli, ma provvedo subito a riportare il discorso sul piano della serietà comunicando ufficialmente che...

...quando i riva a casa
se senti un gran bordel
e pare mare e fio
copa zimisi col martel

E come la bora che vien e che va
i disi che el mondo se ga ribaltà...


:lol: :lol: :lol:
Come vedi, avevo però subodorato la cosa, pensando proprio a circoscrivere alla vostra zona 'sto strano messaggio quasi in codice...io cerco sempre di glissare...grazie delle ulteriori informazioni e dei versi, che descrivono bene la faccenda!!! :lol: :lol: :lol:


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Domanda

Messaggio da Elisa »

Zigolo ha scritto:
E come la bora che vien e che va
i disi che el mondo se ga ribaltà...[/i]

:lol: :lol: :lol:
...sempre sul piano della serietà... :lol:

conoscevo una versione più dispotica :roll:
Da noi, qualcuno cantava questo ritornello così:

E come la bora che vien e che va
così l' impero l' è mezzo fregà...
:-) :?


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Domanda

Messaggio da Ciancele »

Grassie Zigolo per eserme vignù in aiuto. Veramente ala mia età dovaria eser più serio e bambar meno monade. Ma, come che diseva i antichi romani, semel in die licet insanire. Però go visto anca che dopo la mia domanda xe rivai altri 4 interventi. Forsi el pensier iera più profondo de quel che pareva. :arf2_140: :arf2_140: :arf2_140:


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Domanda

Messaggio da nonna ivana »

Caro Ciancele, non dici mai delle cose banali, fanno riflettere..e a una che, come me, non afferra proprio subito il concetto, viene stimolata a fare a sua volta domande!

E a proposito delle mie antipatiche formichine ho trovato un rimedio...antiparassitario, spero me le possa debellare!

Buona notte!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Domanda

Messaggio da mandi_ »

DOMANDA A NONA IVANA (e ciao agli altri:

Che sistema hai trovato per le formiche in casa?Io me le ritrovo ai piani alti...
Sai cosa usano i contadini dalle mie parti in campagna? Mettono gusci d'uova in giro : dicono che le formiche hanno paura delle galline, e vedendo i gusci si allontanano. Buffo, no?Però dicono che funziona-

Intanto continuo a cantare :
E come la bora che vien e che va
i disi che el mondo se ga ribaltà...


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Domanda

Messaggio da nonna ivana »

RISPOSTA a MANDI!!!

Ho comprato una confezione che contiene quattro pastiglie, il suo effetto di intontire le formiche dura un mese...
Io in passato mettevo del succo di limone nei formicai in giardino, ma penso sia parecchio debole, come antiparassitario!
Non sapevo il metodo del guscio d'uovo, pensare che ne avevo proprio quattro, avendo fatto un tortino di zucchine, mi sembra estremamente ecologico! Oltre all'operazione riciclaggio, cosa che a me interessa sempre!
Stasera mi sembra di non vederne scorrazzare impunemente in giro sui ripiani...un'ossessione era!!!
è la stessa marca dei prodotti contro le zanzare, almeno quello molto diffuso da noi, v..e, se si può dire!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Domanda

Messaggio da mandi_ »

Grazie Ivana, domani proverò anch'io a cercare ste pastiglie, sperando non siano nocive per gli alimenti. Il problema è questo : le formichine sono tanto carine, ma non in cucina!
Comunque meio formighe che zimisi!


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Domanda

Messaggio da Ciancele »

Nonna Ivana, tu sei troppo buona con me. Qualche volta credo che in me si nascondano due esseri. Una specie di tema del doppio della psicoanalisi, una schizofrenia tipo Dr. Jekill e Mr. Hide. Ciancele, l’angiolino, quello che non dice mai cose banali, che scrive in italiano: il buon Dr. Jekill. L’altro, il diabolico Mr. Hyde, il cattivone che scrive solo in dialetto, provocante. Dopo aver inviato il post, mi sono pentito di averlo scritto e volevo cancellarlo. Purtroppo sono arrivato in ritardo. Mr. Hyde ha nuovamente vinto. Sono però felice che abbiate tanta comprensione per Ciancele.
In television i ga dà ‘deso che a Nabbule i xe batudi de bacoli, che i ciamarà de novo el militar a frontegiar l’esercito de bacoli. Altro esempio de Fauna de casa? L'unico mezo che ga sempre 'vu suceso xe solo el martel. Hi, hi, hi. :twisted: :evil: :twisted:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Domanda

Messaggio da Nona Picia »

mandi_ ha scritto:DOMANDA A NONA IVANA (e ciao agli altri:

Che sistema hai trovato per le formiche in casa?Io me le ritrovo ai piani alti...
Sai cosa usano i contadini dalle mie parti in campagna? Mettono gusci d'uova in giro : dicono che le formiche hanno paura delle galline, e vedendo i gusci si allontanano. Buffo, no?Però dicono che funziona-

I.
Io ho comprato delle scatolette di una nota marca e le ho messe vicino ai punti da cui uscivano....mi è andata ben, dopo un po' di tempo non ce n'erano più...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Domanda

Messaggio da nonna ivana »

Oggi provo a sistemare anche gusci di uovo, non mi sembra che le pastiglione siano poi così efficaci come dicono, e speravo!
Poi vi saprò dire!

Mi consolo solo all'idea che vuol dire che il sisma sta quieto quieto, loro, le formiche e le zanzare tornate ben armate e bellicose, penso siano più scientifiche di certi luminari!!!
(Però di Cassandre ce ne sono in giro...peste e corna!!!)

Una banca, un chiosco per l'edicola, nello sfondo il centro abbandonato, che lentamente si attiva, ma con difficoltà varie, previsioni troppo lunghe per avere un beneficio nelle attività commerciali, quando il paese si è ormai svuotato, la paura ha allontanato molta gente.
Allegati
una banca, un chiosco, postazioni di carabinieri e Vigili del Fuoco! un centro oltre la porta, quasi abbandonato
una banca, un chiosco, postazioni di carabinieri e Vigili del Fuoco! un centro oltre la porta, quasi abbandonato
crevalcoreriaprelentamenteIS (38) - Copia.JPG (87.02 KiB) Visto 2933 volte


ivana

la curiosità è il colore della mente
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Domanda

Messaggio da Ciancele »

Fioi mii, gavaria bisogno de una spiegazion o informazion. Gavemo do scoiatoli. Un, co’l trova la porta verta, el vien parfina drento a pitocar (chiedere un obolo; obolare?). L’altro no. Xe mas’cio e femina o come se pol saver cosa che xe? No poso domandarghe e no poso vardarghe soto la coda.
Mia moglie ghe buta nose (noci). I le ciol anca co’la scorza. Pistaci inveze solo spelai. Pol darse che el pistacio (pistacius americanus) no i lo conosi parchè no xe una pianta europea e no i la ciol? Spelai inveze sì. Forsi i pensa: Provemo a darghe un rosigon. Podemo sempre spudar fora. Ma forsi no xe i scoiatoli ma i colombi. No so. No poso star tuto el giorno a far la svaita (la guardia) ai pistaci.
Chi ga esperienza de scoiatoli?


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Domanda

Messaggio da Nini Naridola »

No go esperienza de scoiatoli - soprattutto sul sesso (con bona vista, no la mia, alzarghe el codon, pol esser un aiuto) - : penso che VetRitter possi darte una drita! Però, come abitudini dei scoiatoli, una volta a Tarvisio, a casa de un mio colega, suo papà che andava a funghi, el me ga dito:- Te sa che ste capele, tute rovinade, xe opera dei scoiatoli che xe ghioti de funghi. Digo una monada: prova a darghe, invece dei pistaci, qualche fungo seco?


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Domanda

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto: No go esperienza de scoiatoli - soprattutto sul sesso (con bona vista, no la mia, alzarghe el codon, pol esser un aiuto) - : penso che VetRitter possi darte una drita! Però, come abitudini dei scoiatoli, una volta a Tarvisio, a casa de un mio colega, suo papà che andava a funghi, el me ga dito:- Te sa che ste capele, tute rovinade, xe opera dei scoiatoli che xe ghioti de funghi. Digo una monada: prova a darghe, invece dei pistaci, qualche fungo seco?
Mi son sta diverse volte a Tarvisio e no go mai visto piantagioni de pistaci. No ghe resta che magnar funghi. Anca mi son ghioto de funghi. Go convinto i scoiatoli a magnar pistaci e a lasar i funghi par mi. Superior stabat Ciancele. ;--D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Domanda

Messaggio da babatriestina »

a Miramar go visto scoiattoli magnar nose ( intiere) ciolendole quasi dela man dela gente


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Domanda

Messaggio da Nini Naridola »

Hercle, Ciancele!
Haec propter illos scripta est homines fabula qui fictis causis innocentes opprimunt.


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Domanda

Messaggio da VetRitter »

Nini Naridola ha scritto:con bona vista, no la mia, alzarghe el codon
nel mascio se dovesi veder bene i testicoli; piutosto, i xè tuti e due rossi scuri o xè grisi? quei grisi xè i scoiatoli del Nord America che poco a la volta i stà arivando in tuta Europa.
e i xè 'sai più agresivi e adattabili dei nostrani, oltre che i funghi, i te magnaria anche pasta e fasioi..
ciao a tuti


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Domanda

Messaggio da Ciancele »

Carissimi amici, vi auguro un buon giorno e vi prego di erudire il pupo. Il pupo sono io. Il problema è di un triestino e non della Triestina, per cui non metto il post sotto “Serie D” ma sotto “Domanda” e scrivo in dialeto.
El mio computer lo go crompà de seconda man, ma no’l xe de sicuro tanto vecio. El programa o sistema xe Windows 7 e el xe relativamente novo. Novo xe Windows 8, ma i disi che no’l xe ‘ncora sicuro. Per quel che me servi a mi (i miei usi e bisogni) 8 saria come spararghe coi canoni ai pagnaroi (mit Kanonen auf Spatzen schießen = sparare con cannoni ai passeri). Insoma, esagerato. XP no servi più, ’lora Windows 7. Mi fazo solo elaborazione testi. Par questo devo viagiar in internet per aver informazioni. Ogi, par esempio, el Codice Sociale tedesco. Praticamente par mi ‘ndaria ben anca una normale machina de scriver con una enorme memoria. No son bon de mandar foto, far pupoli (disegni) e teceta (ecc.). I me ga sconsilià de cior Linux parchè no’l xe facilmente compatibile con Windows. Dovaria eser ‘sai bravo o ‘ver do computer. El primo no xe posibile, el secondo no merita par mi. Cusì ‘ndemo’vanti come ‘deso e viva là e po bon!
Go imbarcà una zaia de virus e go dovesto cambiar le parole chiave. Quatro giorni persi. Ghe go agurà ogni ben. Se ghe mando un colpo, i resta sani. Cusì ghe go agurà salute. Son sicuro che i crepa presto. :evil:
El pensier de Baba Triestina xe anca el mio. Ma mi go qualche aneto in più e no so se merita. Fin che la va la va. Ma quanto ancora? That is the question!


Torna a “Fauna de casa”