Via Madonna del mare

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Via Madonna del mare

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto:Xe per quel che go messo, perchè la xe bastanza cambiada.. anche in meo, diria . Le Baretine le go messe, la Mormorazion me ricordo che iera ma no me ricordo ben dove.. mi qualche volta passavo de quele parti per andar a trovar i zii che stava in via Cereria. Ma una volta che son passada de sera in Piazza Cavana propio el ambiente no me ga piasso.. iera ste babe in mezo dela piazza che le spetava...
papà inveze un volta qualche anno dopo inveze xe tornado a casa ridendo come un mato, el gaveva za oltre setanta ani, grasso, cavei bianchi, ociai, el gaveva appuntamento vizin dela farmacia de Piaza Cavana ( ex Serravallo) e una de ste babe, vedendolo fermo, ghe xe andada vizin e ghe ga dito " Cossa te zerchi, bel moretto?" El ghe ga risposto, Gnente per ti, putela... ma col Bel moretto gavemo ridudo tuta la sera :lol: :lol: :lol: :lol:
Me par che la Mormorazione la fussi in piazzetta santa Lucia, vardando de via dell'Annunziata, a sinistra iera la curia a destra sant'Antono vecio e di fronte l'antica Mormorazione (se no me sbaglio). Più avanti, in via dei Fornelli, tra via Diaz e piazza Cavana, ghe iera l'antica Ghiacceretta che xe diventada un local finotto, come le Berettine del resto. E in fianco alle Berettine, fin qualche anno fa, ghe iera sul muro piturada una X in un tondo con la scritta ? OFF LIMITS (chissà perché? ;-) ). La go vista per tanti anni e un giorno go dito "Porto la machina fotografica e la fotografo"... El dopopranzo prima i ga piturà el muro dela casa... Iera el 2004.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Via Madonna del mare

Messaggio da sum culex »

sono piccolo ma crescero ha scritto: E in fianco alle Berettine, fin qualche anno fa, ghe iera sul muro piturada una X in un tondo con la scritta ? OFF LIMITS (chissà perché? ;-) ).
Iera una indicazion sule case de toleranza per indicar che l'acesso iera vietado ai militari e marinai inglesi e ameriani. Sta scritta iera messa su tuti i 'casini' in cità vecia.
ciao
sum culex


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Via Madonna del mare

Messaggio da Ciancele »

Tentar non nuoce
deve aver pensato la ragazza che una sera, a Francoforte, mentre in giovane età passeggiavo a braccetto con mia moglie, mi ha avvicinato.
Il resto è stato chiarito da SPMC e da Sum Culex.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Via Madonna del mare

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:il dettaglio del balcone ottocentesco in ferro battuto
Immagine
e adesso guardate la foto che feci 4-5 anni fa:
Immagine
la vedete cadente sulla destra della foto. La foto la feci perchè mi aveva colpito invece la casetta prima, una piccola casetta, con cortiletto e poi dietro vetrate ed abbaino, la fotografai dicendo Poche case così son rimaste
Immagine
e difatti...
riporto un commento del forumista Nini Naridola al riguardo inviato in forma sdi segnalazione
volevo solo far un commento sulla foto dela casa mezo dirocada : Nei ani 60-70 proprio in quela casa (con la vetrata) mi e un mio amico gavevimo el nostro pied-à-terre (no per mi e lu!). Al porton prima iera el local-discoteca "Al re nudo".
E za che son spiego perchè l'osteria All'Antica Mormorazione de piazzetta S.Lucia se ciamava cussì. Là avveniva l'asta del pescato e le offerte venivano licitate al banditore sottovoce all'orecchio.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Via Madonna del mare

Messaggio da Elisa »

Babatriestina ha scritto:

e adesso guardate la foto che feci 4-5 anni fa:
La foto la feci perchè mi aveva colpito invece la casetta prima, una piccola casetta, con cortiletto e poi dietro vetrate ed abbaino, la fotografai dicendo Poche case così son rimaste[/quote]


Ecco che di questa casetta della seconda fotografia, mi ha colpito la porta (o portone) d' ingresso, a sinistra, perchè mi ha fatto ricordare la porta della casa di mio nonno in Trentino! E' una porta identica, con due colonne laterali rette e poi sopra l' arco in pietra (?) con quel medesimo dettaglio al centro. La porta è pure costruita con assi larghe; é dipinta di colore marrone più chiaro ed é tutt' ora ben conservata, come la casa.... :-)


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Via Madonna del mare

Messaggio da Elisa »

Dimenticavo:
anche una finestra conservata sulla sinistra della porta, è uguale a quella più piccola, seconda a destra, della casetta della fotografia. E' uguale in dimensioni e conserva la medesima cornice di pietra. L' altro lato invece, è stato modificato.
La casa era a due piani più il sottotetto (solaio, soffitta ?) dalle tre finestre circolari, ristrutturato poi in "mansarda" con finestre piccole, cuadrate. Vi abitano ancora dei miei cugini :-)


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Via Madonna del mare

Messaggio da babatriestina »

Via Madonna de Mare.. ci passavo oggi, col telefonino..
ma è possibile che la debbano deturpare così?
Immagine

Immagine

queste colate non so se siano di cane o di uomo
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Via Madonna del mare

Messaggio da babatriestina »

la Biblioteca Civica resiste
Immagine
e subito sotto, questa è una scuola!
il Carducci, una ex magistrale che ha saputo riciclarsi come liceo e che contiene anche nei sotterranei la chiesa paleocristiana coi mosaici

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Via Madonna del mare

Messaggio da babatriestina »

più in basso la via non migliora

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Via Madonna del mare

Messaggio da Ciancele »

Baba Triestina, un bongiorno a te. Go za dito che via Madona del Mar xe una via che la go fata fin de picio. E fin de picio (6-7 ani) me ricordo che el primo toco iera sempre scuro, el secondo toco, quel più largo, iera un poco de vita par via dei negozi, e el terzo toco del canton con via Tigor fina ala piazeta iera sempre rovinà. E anca la strada che porta in via San Michele gaveva, se me ricordo ben, a sinistra una oficina e basta e a destra el cine e basta. L'ultimo toco che porta in piazeta iera sempre scuro. Oltra che una oficina me par che iera anca un gaveva biciclete. Ma sempre tuto scuro e mal tignù, come quela caseta. No go mai savesto cosa che iera. Tra l'altro gnanca no me interesava. :cheezy_298:


Torna a “Trieste de ogi”