Vittorio Emanuele III

Logo indove meter i ricordi e le memorie
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da Nona Picia »

Effettivamente parecchi anni fa, quando una villetta veniva venduda a circa 150.000.000/180.000.000 milioni de lire, l'Icam o Iacp o quel che iera le cedeva a chi che ghe abitava dentro per circa 40.000.000 de lire. Almeno cussì me ga dito qualchedun che gaveva comprà.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da babatriestina »

Nel ottobre del 1931 , in concomitanza col varo del 31 ottobre del , al cantier san Marco, xe vegnudi Umberto e Maria José, pincipi de Piemonte.
da wikipedia: http://it.wikipedia.org/wiki/File:Trans ... Savoia.jpg
Immagine
Nel 1937, el 25 luglio, varo della alla presenza de Vittorio Emanuele III e dela regina Elena, che dopo xe andai a visitar i lavori de restauro del Castel de san Giusto
immagine:
http://it.wikipedia.org/wiki/File:RN_Vi ... n_1940.jpg
Immagine
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da Golfoblu »

Ancora un tochetin sul Rion del Re..................

Immagine


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da sum culex »

Quante volte che go ciapà quel tran! Quando che iero picio iera za i tran a carei, ma mi volevo sempre ciapar quel senza carei, come quel che xè in foto. Me ricordo, xè pasai circa sessanta ani, del rumor che el fazeva in curva e difati mi lo ciamavo el tran GRE GRE e mio papà se rabiava perchè se vigiva quel a carei mi no volevo montar, ma spetar quel altro.
ciao
sum culex


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:so che el xe vegnudo qua nel 22
questo doveria esser el 1922
Allegati
vittemmIII.jpg
vittemmIII.jpg (107.44 KiB) Visto 2993 volte


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da AdlerTS »

Vista su ebay... i scrivi maggio 1922

Immagine


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da AdlerTS »

AdlerTS ha scritto:volevo verificar questo: i me ga dito che nel gennaio 1930 ghe xe stada a Trieste una serie de matrimoni che, vista la concomitanza con qualche visita reale (o qualcossa del genere) jera completamente a carico del Comun.
Go trovado, per adesso, che nei primi mesi del 1930 a Trieste (più precisamente a S. Giusto) ghe xe stado almeno un "matrimonio de massa" per 70 coppie, voludo da Mussolini. Probabilmente la mia domanda sui matrimoni poderia riferirse a questo. Non so se de questi matrimoni multipli ghe ne xe stadi più de uno.

Immagine


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da babatriestina »

go visto girar sta foto de recente.. a mi la me ga colpido anche per el altar come che el iera prima dei restauri dei anni 50.

Gavavo un disco de Cecchelin sula tassa sui matrimoni infecondi" che da de picia no savevo cossa che voleva dir "infecondi". Podè imaginar le batude che el fazeva.. cominciava con un normale " che cocoli che xe i fioi.."


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da molighe el fil »

I primi vilini de rion del Re xe i zinquantaquatro tra via del Eremo e la via d'Angeli (vizin el giardin co l'asta dela bandiera e i xe stadi inauguradi dal Re nel 1927 (no capisso perche i disi nel vintizinquesimo aniversario del suo regno, quando Umberto primo xe sta copà nel 1900).
El secondo grupo de 168 vilini xe quel tra la via Revoltella, via Sinico, via de l'Eremo e via d'Angeli, traversà da la scala Bonghi e el xe sta inaugurà nel vintioto.
Le ultime venti casete xe sta fate in via Sinico e via de l'Eremo nel trenta.
Soto via Sinico sul canton co la scala Bonghi ghe iera la caserma dei carabinieri, diferente de tute le altre case del rion del re, e la se stada demolida un zinquanta ani fa e al suo posto i ga costrui una palazina


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto: mer 10 apr 2013, 13:00
AdlerTS ha scritto:volevo verificar questo: i me ga dito che nel gennaio 1930 ghe xe stada a Trieste una serie de matrimoni che, vista la concomitanza con qualche visita reale (o qualcossa del genere) jera completamente a carico del Comun.
Go trovado, per adesso, che nei primi mesi del 1930 a Trieste (più precisamente a S. Giusto) ghe xe stado almeno un "matrimonio de massa" per 70 coppie, voludo da Mussolini. Probabilmente la mia domanda sui matrimoni poderia riferirse a questo. Non so se de questi matrimoni multipli ghe ne xe stadi più de uno.

Immagine
vardo sta foto e dela posizion e del altar me par una Adorazion del Santissimo più che un matrimonio plurimo
I xe tuti inzenociai davanti del altar e xe un ostensorio in alto, magari quel de Luigi XVIII che po xe stado rubado e con ogni probabilità fuso per recuperar el metallo prezioso


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Mio nono me contava che ...”