Triestina in Eccellenza

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

sum culex ha scritto:AUGURI!!!!!!
ciao
sum culex
Grassie. Mi me bevo un otavo alla tua salute. Te vol veder anca ti la Triestina in A?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da babatriestina »

de quando che la xe stada a un fià per tornar in A e un ga sbagliado un rigor perdendo l'occasion ( e po xe vignudo fora el scandalo dele partide imbroiade) per mi no so se la se merita..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

No volerìa scurtarghe la vita eterna de Ciancele... però xe ancora in balo -per la promozion de l'Union- i play-off. El 26 maggio la doverà incontrar a l'andata al Rocco il San Martino Passiria (si cita spesso (così il Piccolo !?!?!?) con il nome di St. Martin Passeier, visto che il piccolo paese in provincia di Bolzano è abitato soprattutto da popolazione di madrelingua tedesca).
Superato (se spera) l'ostacolo atesino dovrà vedersela con la vincitrice dell'altro girone ligure-piemontese (Finale Ligure e Pro Dronero).
Lunga vita a Ciancele?


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:No volerìa scurtarghe la vita eterna de Ciancele... Lunga vita a Ciancele?
No 'ta far cine. Te la ga con mi? Lunga vita a Ciancele !!! ;--D


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

1° Round: Triestina - San Martino Passiria 2-1. Quel gol su rigor no i lo doveva ciapar.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Nini, te son un amico. Grassie e bona serata da Ciancele.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ga scrito:
”Quel gol su rigor no i lo doveva ciapar!”
Per analisar la partida bisogna ‘ndar sul sientifico. In queste partide, dove chi che perdi xe fora de pignata (viene eliminato), bisogna vinzer e par vinzer se usa el deto de Machiaveli. Tra ‘sti mezi xe anca quel de castronar (fare gioco pesante). I psicoanalisti disi che i zogadori xe “superemozionati” e i fa robe che no i dovaria far. Po dipendi anca de l’arbitro. Un arbitro no mostra gnanca el cartelin zalo, un altro buta fora el zogador. Se parla del cartelin facile. Bruto, bruto naturalmente par la squadra de casa, xe un gol fato in trasferta. Qua el val el dopio. La Triestina in trasferta dovrà far un gol de più. Fazemose i aguri.
PS: No go paura dela vita longa o curta. Se tuto va ben, la Triestina sarà in A nel 2017 e nel 2017 mi gavarò ‘pena novanta ani. Po ghe xe i tempi suplementari.
;--D


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

La Triestina espugna il campo del San Martino: 2 a 1. La prossima domenica contro la Pro Dronero in terra cuneense.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:La Triestina espugna il campo del San Martino: 2 a 1. La prossima domenica contro la Pro Dronero in terra cuneense.
Son contento, anca se la vitoria me scurta la vita. Vedi post precedente. Grassie e bona sera.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

Piova, vento, fredo, ploch sul campo "Filippo Drago" (illustre sconosciuto - per mi). Finissi 1 a 1 l'andata dei spareggi per la D. Gol al 14' per il pro Drosone e pronta replica (18') nel primo tempo dei rossoalabardati.
Per el ritorno dovessi bastar un 0-0
Zercando chi iera F. Drago go scoperto che Gregorio Draghicchio a cui xe dedicà el campo de Cologna iera un insegnante de ginastica nato a Parenzo nel 1852 e morto a Parenzo nel 1904.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Nini, te devi 'ver nasà la mia crisi de astinenza. De tre giorni te voio domandar se i ga za zogà. Go pensà: Forsi el se rabia, ;--D e te go lasà in pase.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

In efeti, caro Ciancele, gavevo nasà la tua "spiza": cussì el mio corrispondente me ga informà quasi in direta. Saluti, e . arivederci alla prossima domenica! Nini


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Nini, grassie ancora. E bona setimana.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da sono piccolo ma crescero »



Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

Passata un'ottima settimana ... ma la domenica?
Come glielo dico al trepidante Ciancele?
Con uno sbolenfio di 2^ classe:
... il bruno intorno porsi, il crin velarsi
e dei discorsi trascorsi, ohimè scordarsi!
3 a 3: passa il pro Dronero (meritatamente perchè stavano vincendo a Valmaura per 3 a 0 contro 11 sbandati fighetti rossoalabardati.

Amici come prima, Ciancele?


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da macondo »

Ma perché il pareggo é sufficente per la promozione? Differenza reti? Qualcos'altro?


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

A parità di risultati, la squadra che ha segnato più gol in trasferta.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola scrive:
“Passata un'ottima settimana ... ma la domenica?
Come glielo dico al trepidante Ciancele?
...
Amici come prima, Ciancele?”
Caro Nini, amici più di prima! Il “trepidante Ciancele” è un piccolo Cassandro. Ora ha un anno di vita in più. Naturalmente dopo le “confortanti” notizie date da Larry nel thread Granbretagna non so se merita. Ma, come ho sentito dire una volta: Semo nati par patir.
Ecezionalmente scrivo adeso do righe serio: Go leto el comento in internet e che i altri i stava vinzendo per 3 a zero. Gavemo qua el steso problema. Una squadra che vol ‘ndar avanti devi vinzer, sopratuto in casa. No i ga merità. Consolemose spetando l’ano prosimo o, come che cantava Cechelin, spetando el loto che no vien mai.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Nini, xe le diese de sera. Dove te son? Se ci sei batti un colpo. Altrimenti el me vien a mi. Se no te sa cosa dir, disi che ogi no i ga giogà. :clapping_213:


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

El mio "corrispondente all'estero" -mi vado a veder solo partide de rugby- oggi el xe restà zito. So che l'Union spera in un ripescagio, ma no so dirte qual fufignez o diavoleria i se inventa stavolta per ... scurtarte un anno de vita! Sogni d'oro, caro Ciancele!


Torna a “Balon”