Lactuca perennis
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Lactuca perennis
[mod]Vista la classificazione finale della pianta, è stato modificato il titolo del topic[/mod]
Mercoledi` matina, son 'nda` un poco in giro sul ciglion del Carso poco sora Zazid. Sul orlo iera sti fiori che go fotografado. Go zercado sui libri "Fiori del Carso" de Pino Sfregola, ma no son sta bon de trovarli. Gnanche sui libri de fiori dele Alpi no go trova` gnente de simile.
Xe qualche dun in tel forum che me savaria dir che fiori che xe?
Grazie SandroS
Mercoledi` matina, son 'nda` un poco in giro sul ciglion del Carso poco sora Zazid. Sul orlo iera sti fiori che go fotografado. Go zercado sui libri "Fiori del Carso" de Pino Sfregola, ma no son sta bon de trovarli. Gnanche sui libri de fiori dele Alpi no go trova` gnente de simile.
Xe qualche dun in tel forum che me savaria dir che fiori che xe?
Grazie SandroS
- Allegati
-
- Lipnik (2).jpg (57.16 KiB) Visto 1342 volte
- sono piccolo ma crescero
- cavalier del forum
Re: fiori del Carso
Intanto benvenuto.
Non sono un esperto ed altri ti risponderanno più appropriatamente, ma ti segnalo questo sito, se non lo conosci
http://dbiodbs.units.it/carso/cercapiante01
ed in particolare prova a cercare tra le piante con il nome scientifico "cichorium". Se non la trovi là, puoi anche scegliere semplicemente la famiglia "asetraceae", senza indicare nomi scientifici, ma la la ricerca è un poco più lunghetta!
Non sono un esperto ed altri ti risponderanno più appropriatamente, ma ti segnalo questo sito, se non lo conosci
http://dbiodbs.units.it/carso/cercapiante01
ed in particolare prova a cercare tra le piante con il nome scientifico "cichorium". Se non la trovi là, puoi anche scegliere semplicemente la famiglia "asetraceae", senza indicare nomi scientifici, ma la la ricerca è un poco più lunghetta!
Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
- babatriestina
- senator
anch'io pensavo ai fiori azzurri della cicoria e segnalo che nel forum abbiamo il " cichorium intibus" https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic.php?f=26&t=1208
e sembrerebbe confermato leggendo la guida alla flora della val Rosandra
e sembrerebbe confermato leggendo la guida alla flora della val Rosandra
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Anche mi go pensa` subito a qualche specie de Aster, ma el modo come che xe mesi i stami no quadra. Per la cicoria salvadiga, no corispondi el color che el xe lila e no blu come i radici in general (el color xe vegnu` abastanza simile, anche se iera nuvoloso). El primo giorno che fara´bel tempo sicuro, torno la e fotografaro` anche le foie e el fior in primo pian. Anche i gambi xe tropo sotili per le cicorie e vedaro` anche la forma dela sezion. El mal xe che el cresi in un posto pericoloso e se pol far un xvolo de 15-20 metri fin la ferovia Divaccia - Pinguente.
- babatriestina
- senator
Te ga pensado de far una visita a Carsiana?
Go in progeto de far una visita a Carsiana, ma per adeso me piaxi piu` 'ndar de quele parti perche` se gira ore senza veder nisun. Provaro` a contatar anca un per de botanici che conoso e vedaro` se lori i sa che fior che xe. Co ciapo la risposta ve faro` saver.
- sono piccolo ma crescero
- cavalier del forum
Ieri sula strada da Trebiciano a Orlek go fotografà questa pianta, che me pareva simile (ma no son esperto)
e questa xe la pianta ciapada intiera (la sarà stada alta 40 - 50 cm)
Mi la go ciamada nel nome del file cichorium perché la me ricorda la cicoria. A sto punto, però, me piasesi saver el nome, se qualchedun lo conosi.
e questa xe la pianta ciapada intiera (la sarà stada alta 40 - 50 cm)
Mi la go ciamada nel nome del file cichorium perché la me ricorda la cicoria. A sto punto, però, me piasesi saver el nome, se qualchedun lo conosi.
Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
No 'l conoso, ma, bellissimo fior, nel ingrandiment el par un progetto di ornamento di fantasia lavorato per produrre un gioiello....!!!
"Todo lo bueno me ha sido dado"
Giovedi` scorso go incontrado un mio amico biologo marin. Ghe go domandado se el ga soto man qualche botanico che se intendi de Carso e el me ga risposto de si. Cosi` ghe go mandado le foto e dopo due giorni ma xe vegnuda la risposta(anche se ghe gavevo dito che no xe premura, visto el lavor che'l fa). El fior saria quel dela Lactuca perennis pianta che ghe piaxi i loghi caldi e a riparo del vento. No ve spiego le altre carateristiche perche`, co son 'nda` a zercar su internet, metendo come ciave el nome latin, ghe xe un mucio de spiegazioni fate de gente che, i xe piu` dentro la botanica de mi.
Ciao Sandro
Ciao Sandro
- babatriestina
- senator
Vero, e la trovo anche sula guida dei fiori dela Val Rosandra.. sempre salate xe, ma visto come un stesso fior che par preciso pol esser inveze specie diferenti!
xe come tuti i fiori a ligule gialle, mi go rinunciado a distinguerli..
xe come tuti i fiori a ligule gialle, mi go rinunciado a distinguerli..