Rozzol

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:
AdlerTS ha scritto: Una signora del rion me ga dito che risali al periodo della protesta.
Me xe stado fato osservar,a proposito de quel DOMA, cussì scritto in caratteri grandi, che el podessi esser stado sotto dele scrite del primo dopoguerra, e che fussi un vecio ROMA DOMA dei tempi del fascismo,
Vista questa (del 1938)

Immagine

diria che xe giusta la tesi fascista. Che sia un pochi de anni che nissun rinfresca quela parede ? :-D

Me scuso per aver riportado una informazion senza averla verificada meio :oops:


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Rozzol

Messaggio da AdlerTS »

AdlerTS ha scritto:Una foto già vista, ma che me pareva bella
Con riferimento alla foto con cui go verto el topic, pareria che tra poco anche la mia foto "attuale" diventerà storia: i ga deliberado de buttar zo tutti i edifici della caserma "Beleno" (precedentemente K.K. Landwehr Caserne) per far posto ad una nova, avveniristica, sede centrale dei vigili urbani. El muro de cinta xe za transennado. Fine lavori :lol: entro 2008.

Le prime polemiche xe in merito al tipo de edificio: troppo alto e troppo moderno per l'area. :evil:


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Se i fa come che i fa de solito i butera` zo e dopo no i tirera` su gnente ... come co' la vecia piscina.

A disfar i xe sai bravi tuti ma a far no xe miga cusi` facile ...

Vederemo, ah

Ciau

Franco


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Prima che i sparissi, visti i lavori della superstrada, volevo meter la foto de sti paracarri: non saveria datarli, ma i sebra vecioti.
In più el fato de esser diversi nello stile me suggerisi ancora de più l'idea dela veciaia.

Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

...e alcuni xe stadi "assorbidi" dalla casa a fianco

Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Nelle vece cartoline go trovado una Madonna della Valle che dovessi esser a Rozzol. Visto che xe una zona che mi conosso e frequento poco, voi che la conossè meo, la xe ancora? e dove? la iera in una nicchia e i la ga fata tirar fora per la foto, i la ciama stile bizantin ( el che xe un nonsenso, perchè i bizantini, de boni ortodossi, gaveva icone ma no statue religiose a tutto tondo)
Immagine


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...] una Madonna della Valle che dovessi esser a Rozzol [...]
Che no sia cuela che xe in zima de 'l montebelo? Cuela a rente de la pizeria? Capiso che no xe rozol, ma forsi tempo indrio podeva eser considerado tuto rozol ... o pur me xbalio ;-D

Ciau

Franco


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Lu disi Rozzol a valle via Veruda 14. Per mi xe come se me disessi al Polo sud, xe zone che per mi "hic sunt leones"


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

'Sti tuoi leoni xe poco oltre all'ACI de via Cumano:

Immagine

perdoneme, per far in furia me son fotografado nel riflesso e me son cancellado in malomodo :oops:

Per la verità la statua non xe proprio belissima, sarà alta un 40 cm.
Comunque la ga un suo bel cantonzin.

Immagine


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

E qual sarìa el "cantonzin"?
Ciao ciao


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

la xe del scultor ( a mi perfettamente ignoto) Marino Zol e la xe del 1956, giusto sto anno la fa el mezzo secolo!, el nome Madonna della valle dovessi esser tutto in giro nel edicola che la contien, ma forsi i la ga rifata nova.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Nona Picia ha scritto:E qual sarìa el "cantonzin"?
Ciao ciao
Intendevo la sua bela edicola, curada e coi fiori.

Scritte non ghe ne xe.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:la xe del scultor ( a mi perfettamente ignoto) Marino Zol .
tanto ignoto che go sbagliado el nome :oops: , e che el se ciama Mario e no Marino


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Sulla curva de via s. Pasquale che gira verso el Caciator, più o meno dove xe la cesa de via dei mille: un'indicazion che par segnar un cambio de pendenza.

Immagine

La curiosità xe la data, che mi legio 1926: lassù nel '26 non jera gnanche case, se pol dir: tute quele che se vedi ogi xe dei anni 50-60 del novecento.

Immagine


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Certo che nel bieco ventennio le piture sui muri i le fazeva propio resistenti, eh? autarchiche? :-D :wink: :-D
magari qualchedun che sa ste robe ne pol spiegar ben a cossa che serviva.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

babatriestina ha scritto:Cero che nel bieco ventennio le piture sui muri i le fazeva propio resistenti, eh? autarchiche? :-D :wink: :-D
magari qualchedun che sa ste robe ne pol spiegar ben a cossa che serviva.
No solo nel ventenio...In via Coroneo ghe iera un zivio tito del magio 1945 che gaveva resistido fin ai anni 80. I lo gaveva coverto con una man de pitura no so quante volte e sempre el tornava fora :lol: :lol: :lol:

Per quanto riguarda la scrita in via Pasquale, la vol dir che andando zo ghe xe una pendenza del 3.25% per 2.5 chilometri e andando in su ghe xe una pendenza del 5% per 184 metri e 70 centimetri...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

macondo ha scritto: Per quanto riguarda la scrita in via Pasquale, la vol dir che andando zo ghe xe una pendenza del 3.25% per 2.5 chilometri e andando in su ghe xe una pendenza del 5% per 184 metri e 70 centimetri...
ovviamente, se tratta de i due tochi diferenti dela strada, altrimenti vegniva fora come:
venghino venghino signore e signori al circo, vedranno il coccodrillo che misura due metri dalla testa alla coda e due metri e mezzo dalla dalla coda alla testa
Come mai sta diferenza?
Perchè xe riva in su..
:-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Infati ghe xe due frece e una linea central de dove cambia la pendenza. Se xe verso su o zo, no so, che no me posso gnanca ricordar dove che sta scrita la podessi esser.
E no capisso gnanca qual xe el vantagio de meter sta informazion sul mureto. A meno che uno ga una bici con le marcie :lol: :lol: :lol:


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

AdlerTS ha scritto:Sulla curva de via s. Pasquale che gira verso el Caciator, più o meno dove xe la cesa de via dei mille: un'indicazion che par segnar un cambio de pendenza.
La posizion xe questa segnada sulla pianta de sior Google.
Resta de capir, più che altro, el discorso temporale: fine anni 20 quela sarà stada al massimo un mulattiera

:lol:
Allegati
pasquale.JPG


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Ma fin dove rivava via san Pasquale una volta? Per quel che me ricordo mi,quando son vignuda a abitar qua 45 anni fa, no ghe iera una via san Pasquale, perlomeno nela parte inferiore. O forsi iera una stradina? Ghe domanderò a mio marì se el sa qualcossa.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Quartieri e rioni”