La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclopedonale

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Kyeldor ha scritto:[...]Moccò era in origine costruita per ospitare 4 binare,[...]
in efeti 4 binari (se no adiritura 5) iera anche el mio calcolo, viste le dimensioni ... :-) ... solo che no gavevo pensado a una stazion de incrocio ma a una stazion de scalo merci e no capivo de che merci che podesi gaver bixogno de tuto cuel spazio per vignir carigade, calcolando che la xe in mezo a 'l gnente e no a un distreto produtivo :-)

la prosima volta che ghe paso provo a rampigarme e far una foto de 'l alto, che cusi` se capisi le dimensioni de la masiciata :-)

ciau :-)

Franco


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

ffdt ha scritto:no me ricordo 'l indirizo ma se la vedi de la granda viabilita` ... e se la distingui perche` la xe tuta grixa de polvere de cemento
Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Se poderia anche far un confronto dell'impatto ambientale tra el percorso della ferrovia e l'autostrada nova ... :roll:

Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

bah, fra una ferovia a una sola sina e un'autostrada a 4 corsie me par che sia un fiadin diferente.. :-D ecove anche da parte mia un confronto fra le do, in zona Cattinara
Immagine
e za che ghe semo, panorama del ponte de Cattinara
Immagine
e verso Altura
Immagine


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

AdlerTS ha scritto:Se poderia anche far un confronto dell'impatto ambientale tra el percorso della ferrovia e l'autostrada nova [...]
credo che sta foto la go fata proprio de cuel ponte la` ... se vedi l'autostrada tra i rami de 'l pino de destra :-)
Allegati
mid_pict0033.jpg


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:bah, fra una ferovia a una sola sina e un'autostrada a 4 corsie me par che sia un fiadin diferente..
Per la verità l'autostrada a 4 corsie xe quela dalla quale go scatado la foto ;--D : quel gropo lassù xe "solo" le rampe de accesso a quel gropo che i ga fatto a Cattinara - Longera.
Tra l'altro, son assolutamente a favor della rotaia e nemico del trasporto su gomma. Non ga sbajado la moderna Austria repubblicana a vietar el transito dei camion non austriaci sul proprio territorio, a meno de limitati e costosi permessi.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto: Tra l'altro, son assolutamente a favor della rotaia e nemico del trasporto su gomma. Non ga sbajado la moderna Austria repubblicana a vietar el transito dei camion non austriaci sul proprio territorio, a meno de limitati e costosi permessi.
anche mi, col passar del tempo, son per la rotaia, anca per mi, che no viaggio più de anni in macchina , ma in treno. Ma se se volessi meter su rotaia quel che passa sui camion, no se podessi sicuro meterli su quela pistina a una sina, prova a imaginarte de progettar una TAV in Val Rosandra e a mi me vegnissi la pele de oca!!
Adesso me par che i parla anca qua de aumentar el costo sulla A4 del pedaggio dei camion.
No savevo come che xe la storia del padaggio in Austria, ma se te me disi cussì me lassa un fiadin perplessa sta diferenza fra camion austriaci e non, no semo tuti europei? o ricomincia protezionismo?


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

gavevo promeso de meter una foto de la stazion de Moco` ciapada de 'l alto ma ogi son pasado per de la` e me son inacorto che no xe modo de farla se no trampigandose su cualche albero ... o forsi sto inverno c'o no ghe sara` foie, che le xe sai bele de veder ma che no le xe trasparenti :-)

isteso provo a meter un do foto che go fato e che da' un'idea de cuanto larga che sia la masiciata
Allegati
mid_pict0237.jpg


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

e no la xe solo che larga ... ma anca sai longa (no steme rider ;-D, intendo longa in cuel trato largo davanti de la stazion)
Allegati
mid_pict0238.jpg


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Pista ciclabile

Messaggio da AdlerTS »

"Pista ciclo-pedonale Campo Marzio - Draga Sant'Elia"

http://www.asgmedia.it/asg/page.asp?Vis ... i%20Locali


angiolina

Re: Pista ciclabile

Messaggio da angiolina »

AdlerTS ha scritto:"Pista ciclo-pedonale Campo Marzio - Draga Sant'Elia"

http://www.asgmedia.it/asg/page.asp?Vis ... i%20Locali
A Milano, invece, non fanno le ciclabili ma danno le multe ai ciclisti che vanno sul marciapiede (38 euro). Ed è davvero divertente vedere i vigili che fanno le contravvenzioni ai ciclisti e s'arrabbiano se qualcuno fa notare che in quel momento, sotto i loro occhi: 1) un SUV è parcheggiato sulle strisce pedonali e impedisce il passaggio; 2) una moto fa il pedone e attraversa sulle strisce pedonali per beccare il verde; 3) un ragazzotto dalla faccia lombrosiana fa defecare il suo simpatico dogo argentino (senza museruola) nel bel mezzo del marciapiede, davanti a una scuola elementare nell'orario d'uscita dei bambini.
Mi vien voglia di emigrare :twisted:


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: Pista ciclabile

Messaggio da ffdt »

angiolina ha scritto:[...] e s'arrabbiano se qualcuno fa notare [...]
a parte che andare in bicicletta sui marciapiedi e` vietato come tutte le altre situazioni che descrivi tu ;-) i vigili in quel frangente sono passibili di denuncia per omissione d'atti d'ufficio

a poco vale la scusa che essendo impegnati ad elevare contravvenzione ad uno non possono prestare attenzione al resto, perche` nel momento in cui li si rende edotti dei fatti che stanno accadendo dovrebbero trattenere i documenti al primo e contestare le infrazioni anche agli altri ... possono semplicemente elevare la contestazione e trattenere i documenti anche riservandosi di stendere il verbale in un secondo momento se non addirittura una volta rientrati in centrale

purtroppo, come sanno i piu`, siamo in italia ed il diritto e` sovente dimenticato in virtu` di una piu` italica propensione all'arrangiarsi ... il che conduce allo sfascio che abbiamo sotto gli occhi

ma non ti preoccupare, perche` essendo la via piu` comoda anche le altre nazioni che ancora hanno una parvenza di legalita` ci seguiranno presto ... in fin dei conti tutto il terzo mondo ha gia` adottato la nostra linea di condotta :twisted:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ultimo tratto.. da Draga in poi
la stazion de S Elia ( vedere anche el topic )
Immagine
el nome
Immagine
e una butada de ocio al interno :( :( :(
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

el pozzo e la fontanella rubada li go messi in S Elia..
se passa el confin
Immagine
e se arriva a Mihele, dove che ghe xe un altro ex casello ferroviario
Immagine
col suo pozzo davanti

Immagine
e dove che ghe xe un novo agriturismo, nonchè la strada per la cesetta de S Elia ( sempre foto Flickr)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

un'altra immagine dela cesa de S Elia
Immagine
e una dele tombe del relativo cimitero, quasi tute nove con bellissime lastre de marmo lucido
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

El tratto della ex ferrovia visto da Hrvati
Allegati
CIMG3892.JPG


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

...che in italian xe rimasta Hervati :-)
Allegati
CIMG3903.JPG


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:...che in italian xe rimasta Hervati :-)
in effetti, in sti casi i ga salvado el nome e zontado o cavado lettere per render più facilmente leggibile ai propri connazionali.
Come el cognome dei mii prozii Persich, in Italia xe deventai Persi e in Croazia xe deventai Prsic :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
cepula
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 47
Iscritto il: mer 15 mar 2006, 16:24
Località: Trieste

Messaggio da cepula »

IO PROPONGO DI INTITOLARE LA CICLABILE A COTTUR

http://nicoladavanzo.wordpress.com/2008 ... no-cottur/
Nicola


www.nicoladavanzo.com
davanzo(at)cittadinipertrieste.it
www.cittadinipertrieste.it/davanzo
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

cepula ha scritto:IO PROPONGO DI INTITOLARE LA CICLABILE A COTTUR[...][
flag_ts e mi spero che piutosto che meter pegola fin a draga i fazi avanti el toco de campanele fin a ponziana :-(
flag_fr et j'espère que, plutôt que d'asphalter jusqu'à draga ils vont construire la part de campanele jusqu'à ponziana :-(
flag_uk and I hope that rather than to asphalt up to draga they'll build the part from campanele until ponziana :-(
Allegati
25/11/2007
25/11/2007
27/4/2008
27/4/2008


Torna a “Trieste e i trasporti”