Parco di Miramare
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- Nona Picia
- cavalier del forum
- Nona Picia
- cavalier del forum
......Al laghetto.....
"Andai col vapore e con un tempo magnifico a Miramar.....Quelle ore pacifiche e oziose furono infinitamente ristoratrici per la mia anima.....cara Charlotte....trascorreremo ancora molte ore felici di pace nel nostro caro, tranquillo Miramar!"
23 aprile 1857
"Andai col vapore e con un tempo magnifico a Miramar.....Quelle ore pacifiche e oziose furono infinitamente ristoratrici per la mia anima.....cara Charlotte....trascorreremo ancora molte ore felici di pace nel nostro caro, tranquillo Miramar!"
23 aprile 1857
Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
- sum culex
- no montar in scagno
Breve passegiatina nel parco in una zona poco frequentada. De sto gireto ga messo za foto nona picia; mi me meto in concorenza: meto un poche de quele viste coi mii oci.
Partimo dal solito piazzal davanti al castel e butemo l'ocio sui monti in fondo
Se va su per la scaleta drie el monumento equestre
Rivai in zima trovemo una fontanela con un putto e un cigno
Partimo dal solito piazzal davanti al castel e butemo l'ocio sui monti in fondo
Se va su per la scaleta drie el monumento equestre
Rivai in zima trovemo una fontanela con un putto e un cigno
- babatriestina
- senator
e zonto anche la mia parte de oggi, che iera meno sol e meno limpido de domenica scorsa:
me riallaccio ai gloriette che disi Sumculex
per precisar che se tratta del Viale delle camelie, che in sta stagion dovessi esser in fior: in realtà me sa che i ga tralassado de nutrirle o cossa, ma solo poche ga i bucoli floreali, alcune xe secche e solo due o tre iera in fior:
La parte de ferro xe stada rifatta fra 10 e 20 anni fa, diria..
me riallaccio ai gloriette che disi Sumculex
per precisar che se tratta del Viale delle camelie, che in sta stagion dovessi esser in fior: in realtà me sa che i ga tralassado de nutrirle o cossa, ma solo poche ga i bucoli floreali, alcune xe secche e solo due o tre iera in fior:
La parte de ferro xe stada rifatta fra 10 e 20 anni fa, diria..
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
- babatriestina
- senator
al laghetto dei cigni, el cigno stava al estremità del canal, ma go avudo occasion de fotografar meo l'anara colorata che gavevo mostrado l'anno scorso:
la xe più picia dei germani reali, come podè confrontar
un dettaglio che se vedi el piumaggio del petto
la xe più picia dei germani reali, come podè confrontar
un dettaglio che se vedi el piumaggio del petto
- babatriestina
- senator
el particolar della testa
certo, a Miramar ghe xe dei nomi molti suggestivi, ma ormai falsi:
al lago dei cigni el cigno no iera, al lago dei loti no xe loti de anni anorum e el viale delle rose no ga più gnanca una rosa..
e sempre per roba che no xe più, una volta ala fontanella col putto col cigno ghe iera intorno tutte aiole de ortensie: adesso no xe più gnanca una e le sole ortensie del parco le xe intorno del piazzal dove che ghe iera la statua del paron de casa.
fedele a mostrar anche i lati meno bei, ve mostro in che stato xe la vasca davanti al ingresso: no xe getti de acqua, e l'acqua stagnante xe completamete ricoverta de alghe o similia verdastre
tipo minestron de verdura... nella aiole, fiorissi un poche de pensé...
certo, a Miramar ghe xe dei nomi molti suggestivi, ma ormai falsi:
al lago dei cigni el cigno no iera, al lago dei loti no xe loti de anni anorum e el viale delle rose no ga più gnanca una rosa..
e sempre per roba che no xe più, una volta ala fontanella col putto col cigno ghe iera intorno tutte aiole de ortensie: adesso no xe più gnanca una e le sole ortensie del parco le xe intorno del piazzal dove che ghe iera la statua del paron de casa.
fedele a mostrar anche i lati meno bei, ve mostro in che stato xe la vasca davanti al ingresso: no xe getti de acqua, e l'acqua stagnante xe completamete ricoverta de alghe o similia verdastre
tipo minestron de verdura... nella aiole, fiorissi un poche de pensé...
MERAVIGLIOSE LE TUE FOTO!!! sum culex, proprio 'sai, ma 'sai bele! e po' te vol meter: te sà cosa significhi par una come mi, relegada quasù, veder ogni tanto i posti più bei de Trieste? Ancora complimenti!
Cusì deso sò anca de dove che riva l'interiazion "corbezzoli", te asicuro che nò lo gò mai savudo.
Ormai squasi tuti quà sà che son 'na inamorada dei fiori e dele piante, ma - purtropo - tanto inamorada e altrettanto ignorante!
Un'ultima dimanda, ma quei fiori bianchi i xe anca quei dei "corbezzoli" o se trata de qualca altra pianta? E se sì, te saverìa - par favor - dirme quala?
Spetando l'altra serie de foto che te gà promeso, par intanto grazie par stè quà!
Ciau, sempre con tanta simpatìa, Lela.
Cusì deso sò anca de dove che riva l'interiazion "corbezzoli", te asicuro che nò lo gò mai savudo.
Ormai squasi tuti quà sà che son 'na inamorada dei fiori e dele piante, ma - purtropo - tanto inamorada e altrettanto ignorante!
Un'ultima dimanda, ma quei fiori bianchi i xe anca quei dei "corbezzoli" o se trata de qualca altra pianta? E se sì, te saverìa - par favor - dirme quala?
Spetando l'altra serie de foto che te gà promeso, par intanto grazie par stè quà!
Ciau, sempre con tanta simpatìa, Lela.
Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!