Altri quiz sul dove xè'?

Conossè ben la nostra città ?
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da babatriestina »

sum culex ha scritto:Go provà a guardar tute le foto che go de via Mazzini: no go trovà nissuna che podessi dirme qualcossa in merito.
passando in autobus lo notavo sempre, po lo go visto in una foto de Zubini e me son dita Speta che vado a fotografar.. e go trovado solo che la sagoma!! :evil:



sum culex ha scritto:Quele lesene col'aquila a che altezza le xè? No me ricordo de gaverle mai viste e tanto meno fotografade :( :icon_redface: :( :256: :256: Podessi eventualmente far una foto per la mia racolta.
ciao sum culex
le xe in alto, e viste dal basso a ocio nudo no se nota tanto , ma el palazzo ghe passemo tuti davanti! :-D ;--D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da babatriestina »

Un aiutin? ecco la parte alta del palazzo cole aquilette nei capitei ( però xe più caratteristica la parte bassa)

Immagine

e ve propongo questa, che ne ga proposto un su Facebook. Se no gavessi avudo la foto della casa, no la gavessi trovada. Ma la xe un unicum per mi diferente de altre e la xe in centro :-D
Immagine
Xe cocolo quel capelin?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da babatriestina »

Ancora gnente? o nisun leggi?
ben:
1 el ombra de via Mazzini
Immagine
iera un segnal de ferro e vetro cola scritta appunto Via Mazzini e una pubblicità e el iera al canton me par de via san Spiridion al numero 25. Una volta iera una scola. co andavo a scola mi iera la media Benco, adesso xe uffici pubblici.



2 per le aquile, metto l'ultimo aiutin e adesso no steme dir che no riconossè la casa!!!
Immagine

3 la terza ve dago un aiutin: la xe picia, sora de un pergolo che me piasi assai e che xe dela fin del Settecento!!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da babatriestina »

un'altra una facile perchè ghe se passai tuti vizin, ma forsi no gavè notado el dettaglio, mi lo trovo straordinariamente moderno, tanto che me domandavo se no sia una zonta:
Immagine
dove xe sto pensator??
Zoomy, te lo ga sicuro nele tue foto, ma te devi isolar el particolar..

questa inveze xe dificile, perchè xe in una via defilada.. e dovessi gaver parecchi anni de più!
Immagine

Nissun prova??


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da sum culex »

Mi provassi, ma no ghe rivo! :(
Purtropo go una memoria che fa sempre più cilecca. Fazo un esempio: no me rircordo più gnanche i nomi de piante che conossevo ben e se no me noto subito i posti che go fotografà, dopo un fià de tempo no so più dove che li go fati........ :evil: :evil: :evil:
Sarà solo veciaia o xè anache altro? Digo 'veciaia' perchè me ricordo ancora quanti ani che go!
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da babatriestina »

Intanto ve dago le risposte dei primi:
Immagine
questo no steme dir che no riconossè la casa de UPIM in Corso!! ;--D

questo xe più dificile:
Immagine
xe una picia testina che xe su un pergolo in via Roma. Dovessimo gaver la foto de sto pergolo, el xe un fià prima del palazzo dele Poste, e se la casa no par granchè,s to pergolo ancora con la sinuosità del barocco xe dei ultimi anni del Settecento!

el sior sentado se lo vedi, in picio, in una foto dela casa dove che el xe che Zoomy ga postado in Trieste de ogi ( relativamente ala piazza dove che la xe). E ve go dado anche l'indicazion che xe una piazza... :cheezy_298:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:un'altra una facile perchè ghe se passai tuti vizin, ma forsi no gavè notado el dettaglio, mi lo trovo straordinariamente moderno, tanto che me domandavo se no sia una zonta:
Immagine
dove xe sto pensator??
Zoomy, te lo ga sicuro nele tue foto, ma te devi isolar el particolar..
Dopo diverse ore de ricerca nel mio archivio, penso de gaver trovà el 'pensador'.
El xè in zima del palazzo ex cine Odeon in piazza Oberdan. Eco le mie foto de prova

Immagine

Immagine

Se go sbaglià podè darme ........ a vostra scielta.
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da babatriestina »

Bravo! propio lui!!
:clapping_213: :clapping_213: :clapping_213:
no gavevo dubbi che quel palazzo te lo gavessi fotografado in lungo e in largo.

El motivo che lo go messo, e che el me ga colpido, xe che el xe come dir.. diferente del resto, più lineare, più sofferto, più angoloso.. anche la faccia.. me vegnissi quasi de pensar che i logavessi zontado dopo, ma no go mai trovado una notizia simile. Diseme, xe solo una mia impression che el xe un poco de stile diverso del resto dele tante statue del palzzo? o forsi solo de un'altra man de scultor?
Saria de esaminar meio el pendant.. el palazzo xe noto come Palazzo Vianello,d el nome del costruttor che come se vedi anca dela tua foto no ga mancado de meter le proprie iniziali


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8759
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Visto che xe tanto che no vedo quiz, ne meto mi uno

Immagine

Dove xe?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da babatriestina »

arenaria.. ne ho visti di simili sopra i Filtri di S Croce..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da sum culex »

El sentier sterado, le frasche, i alberi e el muro a seco, dovessi esser in Carso. No capisso se el muro xè de arenaria/masegno o de calcare. Anche de questo dipendi dove localizarlo: comunque no so :( :( :(
ciao
sum culex


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8759
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Un altro passaggio della stessa strada, perché de una strada se tratta (dal latin strata via). O meiio, stradina, stradela...

Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da babatriestina »

sopra Conconello?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8759
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto:sopra Conconello?
aqua


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da babatriestina »

soto Muggia Vecchia?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da mandi_ »

No xe per caso dale me parti? Somiglia molto a certi sentieri che conosso... :wink:


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da Elisa »

Mandi,
varda che no l' è da le nosse parti, anca se 'l ghe ensomilia ai nossi bei sentieri, perchè en questo posto se espone quiz triestini... :shock: :-) :-D
Ciao,
Elisa da le to parti! :-D


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8759
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

No è dalla NOSTRE parti (nel senso di non in Trentino) e non sotto Muggia vecchia.

E' un sentiero particolare. L'ho chiamato "strada" perché il suo fondo non è in terra battuta ma di pietre di arenaria, come quelle del muretto, accuratamente collocate, una ad una, da mano d'uomo, e battute nel fondo sottostante in modo da creare un fondo duro. Un lavoro impegnativo che venne fatto bene, visto che non ci sono, nemmeno oggi, buchi o pietre mosse. Evidentemente doveva essere una via di una certa importanza, percorsa, penso, da animali da soma oltre che da uomini.

Quest'estate l'ho percorsa, a piedi, due volte. Ho incontrato nei due volte 40 minuti impiegati a percorrerla avanti ed indietro, sì e no 5 persone ed ogni volta penso alla fatica che deve essere costata la realizzazione di quel fondo stradale (non saprei se definirlo selciato o ciottolato) fatto sicuramente a mano e da mano esperta.

Chissà, forse ci torno oggi. E' un luogo fresco, ombroso, lo si percorre volentieri anche in estate.

La prossima volta metto un campo largo e vi dico dov'è.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da babatriestina »

ecco i posti a cui pensavo:
1 questo è sotto s Croce, ma è molto più selvaggio e in più a destra ci son rocce calcaree
Immagine

2 e questo è il sentiero che scenda verso la città all'altezza di Conconello

Immagine

perchè la presenza dell'arenaria è significativa, sul Carso più in alto i muri sono a secco e di calcare, poi questo è a mezza costa.. non li percorro quasi mai nelle stagioni in cui ci sono le foglie..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Altri quiz sul dove xè'?

Messaggio da AdlerTS »

Longera ?


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Quiz triestini”