alla base delle navette ci sono un paio di ristoranti molto cari e niente altro, nemmeno un semplice caffè o una creperie. Che abbondano al monte, ma non c'eravamo per ora di cena
Altro cartello

una riflessione: io conoscevo " da prima" questi luoghi per aver visto il film Il giorno più lungo , anni 60. che mi era piaciuto tanto che ero andata a vederlo due volte. perchè? sì la passione per la storia, ma anche forse per il gran numero di divi presenti nel film, non escluso Paul Anka che allora ammiravo ( you are my deestinyii.. suonavamo al jukebox). Al museo ho comprato il dvd e ieri sera me lo son rivisto. ben fatto, indubbiamente. Ho riconosciuto altri attori che allora non conoscevo, ( per dire Sean Connery non era ancora diventato famoso come Bond); Wayne e Mitchum da eroi dei western diventano eroi di guerra. Ma... qualcosa mi sembrava strano e poi ci ho ripensato: i militari americani del film erano tutti bianchi! adesso non passerebbe più.babatriestina ha scritto: sab 13 ago 2022, 18:03 Spiagge dello Sbarco, una mattina: Arromanches, con il piccolo museo e i resti del porto artificiale
sa, podendo moverse, e mi per qual gambe go ancora bone, anche in Germania xe roba assai bela. Go ciapado questo viaggio perché de sola devo contentarme de viagi pronti, no me vedo guidar de sola per ore e ore... e a volte xe bel scambiar qualche parola coi compagni de viagio. ma iN Germania xe cese stupende e anche paesi magnifici. e anca fora dei soliti circuiti che i ne fa sempre : Monaco e i castei de Ludwig, la Romantische Strasse ( che po co go visto de mula Vannes go dito ma cossa i fa ste storie per Rothenburg!), Berlin, Dresda, Lipsia... za Lubecca xe un poco fora del giro e le cittadine del nordest xe una meraviglia, Rostock, Wismar ... ma nissun che proponi Francoforte o Amburgo, per no dire dele meravigliose cattedrali de Hildeshein ( mai vista in nissun catalogo de viagi e inveze in tutti i libri de storia del arte), Marburg, Erfurt... mi go un vago ricordo del a catedral de Erfurt vista de furia de sera e sogno de tornarghe.. el solo viagio organizado che ghe va me faria partir ale 3 de note de casa! grazie no, per pindolarse per tuto el Veneto, rivar a Milan, spetar anca là e comicniar el viagio de dopopranzo..Ciancele ha scritto: mar 16 ago 2022, 10:58 •
Baba mia, se te savesi cos’ che te invidio che te pol veder robe cusì bele, specialmente cese in un stile che qua no se vedi o dificilmente. M
•
scopro adesso che sta casa- museo relativa a Arsenio Lupin xe l'ultima moda de visitar a Etretat, più che i loghi dei impressionisti. Perché i ga fato una serie Netflix a riguardo. Mi no vardo ( e no pago) Netflix e no savevo, ma par che i abitanti se ga stufado che vegni tanta gente solo per questo