Xe un talian che vendi surgelade cola conchilia. Ma giusto una picola porzion. Za cote e spelade diversi i le vendi a pachi de un chilo. Qua, de una specie de grosista che vendi anca al minuto a prezi che se pol pagar sensa impegnar la machina, vado de martedi o de venerdi, parchè riva el camion cola roba fresca. Fresca par modo de dir. Roba nova. I caparozoli tipo arsele costa sui undise euro, quele veraci 13/14. In negozio 30. I spandi. Se go fortuna trovo anca canocete a meno de 30 auro. Bone per farle coi bigoli (spaghetti).babatriestina ha scritto: lun 11 gen 2021, 9:47 Xe anche le vongole surgelade... te ga fato in bianco o in rosso?
legevo su una guida de viaggi - che no podemo far- ocio al pesse de lunedì che no xe mai fresco, perché de domenica no i pesca. La pescheria vizin de mi de lunedì no verzi gnanca. Esisti comunque sempre i surgelati, però, e spesso xe assai boni istesso.
Mi go fato in verde, col parsemolo, ma sensa pomidori. Tuti disi che pese se fa sensa pomidori e sensa formaio.
Una volta son 'ndà de lunedi o martedi e i pedoci squasi i spuzava. Prima de meter sul banco la roba pena rivada i zerca de vender quela vecia. El mato - no gnoco - devi gaver vu pietà e el me ga dado roba fresca.
La nipotina più picia (ma la ga za presto 19 ani) la ga dito che la vol cusinar de novo con mi e la prenoto per venerdi e sabato. Sabato sera fazemo vignir anche mare e pare cola sorela e col can. Volaria far pedoci, sardele o sardoni impanai, sardoni in savor e sardoni distirai (alici distese). Cusì la gavarà de magnar anca par la domeniga.
Me par de gaver dito che mia fia ne ga dà do pacheti de rana pescatrice surgelada. Go ancora un pacheto e volaria far pese frito, ma con salsa tartara. Rana pescatrice, caramai, scampeti. Una fetina de limon e diti lavai: fingerfood. Cusì no se sporca pironi (forchette).