Stamattina go provado a far un giro de ste parti, che per mi xe assai nove. Go lassado la machina al cimitero de Caresana, me go calado zo nela valle dele Noghere, go ciapado la strada a sud dei laghetti, po son andada su per el bosco Vignano e de là son tornada sua Caresana per l'asfalto. Bel giro, ma mi ai laghetti no ghe son rivada!! o meo, savevo dove che i iera, ma a quel altezza iera tuto recintado o de proprietà private o altro: esisti un sentiero libero per rivar ai laghetti?????
comunque, go zercado sul monte d'oro el castellier e el forte, e tuto quel che go trovado , ma no volevo insister perchè la mia meta iera.. i laghetti!!

, xe un toco de muraglion me sa del forte:

Tranne un per de sentieri ciolti a ocio, el grosso del sentiero xe segnado come n 1, che saria la via del crinal del mar, e che xe anche inserida nel Sentiero Italia, che ze quela combinazion de sentieri che comnicia a Lazzaretto, po fa tute le Alpi , po i Appennini e no so se riva anche nele isole: ogni tanto xe qualche alpinista che fa sto trekking. El toco po muggesan in parte ga anche el nome precedente de passeggiata Paola Rizzi:

ma de quele parti i sentieri xe in comun con la Vertikala dei Sloveni, altro trekking lungo le alture, col segnal biancoblu: in geenre xe sentieri più pici e più selvadighi e forsi per questo anche più suggestivi dele solite mulattiere carsoline: