Webcam trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Vedo la gente che camina abastanza ben. I movimenti xe piú fluidi de un CCTV.
L'unico problema che al rinovarse el schermo, la parte bassa sparisi per una frazion de secondo (come che se verzesi e serasi continuamente una seranda).
Con Firefox e Mac OSX, devo anca mi fracar el boton 'refresh' una volta prima che el funzioni.
L'unico problema che al rinovarse el schermo, la parte bassa sparisi per una frazion de secondo (come che se verzesi e serasi continuamente una seranda).
Con Firefox e Mac OSX, devo anca mi fracar el boton 'refresh' una volta prima che el funzioni.
- sono piccolo ma crescero
- --
Io la ho inserita in una pagina web del sito della mia ex scuola e la vedo meglio, senza quello sfarfallio di cui parla macondo e che all'inizio vedevo anch'io.
http://www.itccarli.it/carlwebcam.php
Se non si riesce a vederlo, a seconde del browser e del sistema operativo, bisogna aggiungere le estensioni opportune.
http://www.itccarli.it/carlwebcam.php
Se non si riesce a vederlo, a seconde del browser e del sistema operativo, bisogna aggiungere le estensioni opportune.
- Nona Picia
- Cavalier del forum
Mi vedo l'immagine ferma, gira sempre ma no va avanti.....e sicome no so cossa far e no so dove che xe refresh o altri tasti lasso cussì
Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
- babatriestina
- Senator
- --
Se te dopri Internet explorer, basta strucar F5.Nona Picia ha scritto:Mi vedo l'immagine ferma, gira sempre ma no va avanti.....e sicome no so cossa far e no so dove che xe refresh o altri tasti lasso cussì
Se te dopri Firefox, tegnindo fracà el tasto CTRL, te struchi R (maiuscola o minuscola doveria eser la stesa roba) opur te va al menu Visualizza e te scegli ricarica.
- Nona Picia
- Cavalier del forum
- Nona Picia
- Cavalier del forum
- --
Re: Webcam trieste
mi la vedo, piazza Unità con la gente in movimento, dalle previsioni meteo Trieste.
Il colore e' il mio mestiere
- --
La telecamera che puntava su via san Nicolò adesso punta su via Cassa di Risparmio, verso piazza della Borsa
Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
- --
Che sia via dei Porta? Me par de ricordarme quei scalineti longhi a sinistra. Se un giorno ghe passo, controlloBilbo ha scritto:go trovado anca questa, che però no so dove xe
Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
pesavo anche mi qualcosa in quela zona, via chiadino o via dei leo.....ma via dei porta pol starghe benisimo.-
Bye '73 de Roby.-
- babatriestina
- Senator
leggo in alto a sinistra vp44.com : che sia via dei Porta 44?
per inciso, mi piacerebbe saperne di più sui Porta a cui hanno dedicato una via..
trovo queste informazioni su http://digilander.libero.it/Trieste.Sto ... index.html
de Portis Della Porta
per inciso, mi piacerebbe saperne di più sui Porta a cui hanno dedicato una via..
trovo queste informazioni su http://digilander.libero.it/Trieste.Sto ... index.html
de Portis Della Porta
ma mescolando insieme i Porta, i De portis, i Della Porta ( come Spiro Della Porta Xydias, l'alpinista-scrittore-regista)Nel 1130 esiste una famiglia così cognominata a Genova.[,,] a Trieste sono citati nel 1202 , Wolrico nel 1237 è vescovo di Trieste, [..] a questa famiglia è dedicata una via triestina
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
vedo google street view nela tua imagine.....macondo ha scritto:Svolando sora Trieste, ve confermo che sia Via dei Porta al numero 44.
Bye '73 de Roby.-
Bilbo ha scritto:vedo google street view nela tua imagine.....

No xe fantastico el google view? Inveze de dir 'cuando passo de lá, ciapo una foto...'
- --
Sì, te ga ragion, ma pensavo che via dei Porta no fussi su street view e no son gnanche andà a controlar.
Colpa mia
. O se te preferisi ... amico mio in francese. 
Colpa mia

- Nona Picia
- Cavalier del forum
meio tardi che mai, no?VetRitter ha scritto:capida adeso...sono piccolo ma crescero ha scritto:amico mio in francese![]()

Ciao ciao
"MADRE TERESA"
"MADRE TERESA"