No so' quel che se intendi con sta parola, ma forsi la vedo giusta che xe la descrizion dela capacita' sessuale dela dona triestina, su questo mi no credo che ghe sia dele diferenze con le altre done. Si xe vero che noi semo cosmopolitani da sempre ma no semo i unici, ansi semo una picola minorananza quando guardemo a l'America, la Russia, l'Australia ecc..
In tute le grandi cita' come Londra ,Parigi,New York, Roma, Milano ecc... Ghe xe un grande miscuglio de razze, naturalmente tuti tendemo a guardarse a noi stessi e pensemo che semo speciali. No xe de ofenderse con quel che disi Larry perche'in quei tempi iera la verita', e el stesso val
per tute le altre cita' dove iera eserciti stranieri durante e dopo la guera,
specialmente Americani. Percio' anche questo dimostra che le nostre done le xe come tute le altre.
Ve conto una parodia su la canzon "Ma guarda quanto sei bugiarda e sciocca, un fiore avvelelenato e' la tua bocca"
Un mio lavorante la cantava nel 1945 quando mi iero apprendista.
MULE CHE NO SE VEDI XE SA' DO MESI, LE SE REMENA TUTE COI ZEOLANDESI. MI CHE CONOSO PINA E ANCHE RENATA MI SO CHE LE DAL EL C...L PER UNA CIOCOLATA.
Lui gaveva 35 ani e el iera ancora puto. Forsi iera invidia.
Naturalmente e che Dio ne iuti, no tute le mule de quei tempi se ga comportado in quela maniera, e anche fra le associazioni fra mule e military in tanti casi xe fiorido l'amor, e come nel caso de Larry un bon matrimonio. Xe sempre un mistero nele relazioni fra un omo e una dona
a Trieste gavemo avu' perfino on omicidio passionale fra un ufficial American e una mula Triestina. Ciao a tuti Coce