Zoomy, che bel gireto che te me ga dedicado...
Che bela che xe sempre Servola durante un dopopranzo estivo. Se vedi che no iera in giro nissun, a parte ti , qualche veceta e el salumier che se ga messo in posa per la foto

Imagino che iera una giornada caldissima e in giro ghe iera solamente
mad dogs and Englishmen come disemo de queste parti, che quando fa veramente tropo caldo se vedi in giro solamente inglesi e cani rabiosi
Me dispiasi de gaverte fatto sudar tanto!
La scola Ezio DE Marchi xe stada la mia scola elementare fin al terzo anno. Ai mi tempi la iera mista, italiana e slovena. Su i scalini del porton i ne fazeva la foto...
El IV e V anno li gavevo fatti in via Giardini alla Damiano Chiesa che ultimamente la iera stada serada per diversi anni (?).
Dedrio de la farmacia ghe iera el Bar Sportivo dove go visto la prima television intorno al 1952 col mondial de calcio. Belissime le case de vie Banelli. Propio sul canton de via Banelli e via dela Calcara go visto el mio primo morto: andando a scola de matina presto, ghe iera sto veceto per terra tutto blu in facia..se vedi che ghe gaveva dado un colpo apopletico pochi minuti prima.
Te vedi quanti ricordi...De via del Pane Bianco quasi me iero dimenticado. La riva fin zo a via dei Vigneti, che anni fa ghe ne iera tanti e i fazeva un bon vin che dopo i vendeva nele osterie de Servola...ma imagino che adesso i ga fato condomini uno vizin al altro.