Un'altra inferiada più grande e più elaborada

El porton

xe come che te disi i appartamenti de quela del Caffè san Marco, son stada un per de volte ospite de gente che ghe abitava. Grandi saloni, per quel che ricordo, e longhi e larghi corridoi. ( e credo affitti anche molto alti..)macondo ha scritto:Mi me domando che tipo de apartamente pol gaver ste case...Per quel che se capisi per le foto, in qualcheduna de ste case ghe dovessi esser dei apartamenti con numerose stanze bele grandi, con sofiti alti e con dei bei finestroni con tanta luce.
Qualchedun de voi xe mai stado dentro?
Soto quel incrocio dovessi esser la confluenza tra el torente che vien zo de San Giovanni con quel che vien zo dala vale de Rozzol arichido da vari altri pici afluenti.sono piccolo ma crescero ha scritto: P.S. I me ga dito che anche sotto terra via Battisti xe bellissima e che all'incrocio con via Carducci sotto terra ghe xe delle volte meravigliose, un'opera de ingegneria pregevole. Sempre fogne le xe, ma belle de veder.No te podessi andar sotto a far le foto?
Ah non go la più pallida idea! Una volta go parlà con un ingegner che iera 'ndà soto e el iera tutto entusiasta del meraviglioso lavor de ingegneria che iera sta fatto. El ne parlava come che el gavessi visto la cappella sistina o poco via.sum culex ha scritto:Mi andassi volentieri là soto per veder; per fotografar dovessi esser tropo scuro e me ocoreria un'atrezatura de lampade che mi no go e penso che el lampo no sia suficiente. In ogni modo, me ocoreria de parte tua due robe:
1) L'indicazion de dove che xè l'ingresso e una bela scaleta per calarme zo de qualche tombin.
2) Sicome che la soto xè la fognadura te doveria anche procurarme una bona maschera antigas e una bona tuta impermeabile che, dopo usada, te restituiria per lavarla![]()
son passada ieri sotto e go letto i nomi sulle campanelle: 13 nomi me pareva come de privati ( un, un nome conossudo dele Generali), due studi- un dentista e 8 appartamenti indicai col numero: app. 21, 24.... o no i vol dir el nome o i xe sfitti.macondo ha scritto:A mi me ga impresionado sta casa e specialmente i finestroni tra le colonne che me fa pensar de un apartamento de 10 stanze (o piú)!!Angolo via Rossetti