Dove ga sede, se te sa, l'associazion Maria Teresa ?
ma iera provincia de Gorizia anca quela volta? ma a Gorizia-Gorizia inveze gnente?AdlerTS ha scritto:Pieris non xe provincia de Gorizia ?![]()
L'associazion Maria Theresia no ga una sede. I gaveva solo una casela postale, ma no go el numero, però conosso el segretario e posso contatarlo.AdlerTS ha scritto:Pieris non xe provincia de Gorizia ?![]()
el iera conservado a Miramar, drio del edificio delle scuderie, almeno nei ultimi tempi, tanto xe vero che mi e un mio amico, co trovavimo el cancel averto, lo gavevimo visto più de una voltaserlilian ha scritto: Dopo la prima guera mondial, el monumento xe sta fato a tochi e sconto in qualche deposito comunal.
Vero, lo go fotografado quando che el iera messo la de drio.babatriestina ha scritto:el iera conservado a Miramar, drio del edificio delle scuderie, almeno nei ultimi tempi, tanto xe vero che mi e un mio amico, co trovavimo el cancel averto, lo gavevimo visto più de una voltaserlilian ha scritto: Dopo la prima guera mondial, el monumento xe sta fato a tochi e sconto in qualche deposito comunal.