No so dove che el sia, ma xe un esempio de cossa che no i ghe zontava ai capitei corinzi in epoca eclettica, stile storicistico, fin ottocento-Novecento
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Pensar che go girà la torno per dò ore e meza spetando el sol più faverevole per ciapar el palazzo Vivante, ma quel no lo go visto
Stago diventando sempre più vecio e la sensibilità cala sempre de più, come del resto anche altro! (La vista intendevo, chi che ga pensà altro xè cativerioso, anche se xè vero! )
ciao
sum culex
sum culex ha scritto: la sensibilità cala sempre de più, come del resto anche altro! (La vista intendevo, chi che ga pensà altro xè cativerioso, anche se xè vero!
i li ga rifatti intorno al 1925-26.. ma come che se podeva imaginar che iera un caffè che brusava, questo me par troppo..
me ga aiutado: la decorazion dei Volti, che no xe dissimile de altri e le finestre dela casa verso via Battisti, alora Corsia Stadion..
doveva esser la foto in messa de Bilbo, ma la xe andada persa
Del libro Trieste neoclassica una foto, fatta ala bona, mostra el palazzo coi archi:
la facciata principal col acroterio xe verso Corsia Stadion ma la foto xe el prospetto verso via Carducci, la casa nera in fondo xe quela che stava i mii e che son nata mi
Co i ga butado zo i ga fatto tuto el isolato novo, ma i ga dovudo rifarlo , più grande ,nel stesso stile
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)