dei alberi, no go identificado faggi e sequoie, mi go notado sopratuti pocastani, lecci e conifere
Villa Cosulich
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- babatriestina
- Senator
Re: Villa Cosulich
Diese anni dopo, passo mi
dei alberi, no go identificado faggi e sequoie, mi go notado sopratuti pocastani, lecci e conifere

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
- babatriestina
- Senator
vardè la foto de Sum Culex quela volta

e adesso
- babatriestina
- Senator
Ho trovato questo trafiletto del Piccolo... anche i strighezzi!

Giuro che ogi no go ancora leto el giornal e son pasado da le parti de villa Cosulich, e dopo anni la go trovada ancora più a remengo. Credo ben che el comun noi riva a venderla, e un restauro devi pasar per la sovrintendenza, e ogi ocori milioni de euro. Gavevo con mi el telefonin, ma torno col tele.
Abandono e degrado, teto sfondado. El comun ga taiado i centri civici perchè el personal costa , cusi te devi venir in centro o in via locchi, e far la fila. Un rion come Gretta Roian che no gabi un centro civico. Saria de riadatar e doprar la villa magari per altri usi, come che xe stado fato anche per villa Prinz che xe la vizin anche ela col suo parco.
Abandono e degrado, teto sfondado. El comun ga taiado i centri civici perchè el personal costa , cusi te devi venir in centro o in via locchi, e far la fila. Un rion come Gretta Roian che no gabi un centro civico. Saria de riadatar e doprar la villa magari per altri usi, come che xe stado fato anche per villa Prinz che xe la vizin anche ela col suo parco.
- babatriestina
- Senator
Legevo sul Picolo che i vol far parco giochi in giardin, me par ping pong..
Sai carattteristico per villa Cosulich xe el "panduro" sul davanti . In basso xe una testa de leon, ma sora ghe xe un essere alato coi dedi co le onge posadi sul leon e un muso poco rassicurante de ....bruto omo barbuto, forsi un satiro.
i mosaici se mantien ancora ben mentre el resto prima o poi venierà zo
Un privato tira fora bori per un campeto de basket e per una zona de tavoli de ping pong. Saria una bela notizia, ma el giardin ospita adeso fioluzi de le elementari tranquili, e domani riverà muloni, per cui prevedo che creserà cartaze e botilie, scrite e altre monade ligade a la età.
i mosaici se mantien ancora ben mentre el resto prima o poi venierà zo
Un privato tira fora bori per un campeto de basket e per una zona de tavoli de ping pong. Saria una bela notizia, ma el giardin ospita adeso fioluzi de le elementari tranquili, e domani riverà muloni, per cui prevedo che creserà cartaze e botilie, scrite e altre monade ligade a la età.