Gran Bretagna

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Gran Bretagna

Messaggio da babatriestina »

xe el cosidetto welfare state che ne ga ben abituai che una volta in pension el ne gavessi pagado una pension no tanto meno del ultimo stipendio... ma papà mio che iera nato nel Otocento me gaveva sempre dito No sta far conto sul Stato, apena che te guadagni qualcossa meti sempre ti un qualcossa da parte. Perchè ai sui tempi iera cussì e el Stato iera sempre spinazza cole pensioni. Po i ga comiciado a pensar de poder dar pensioni de siori, se pensava che i gavessi messo da parte i contributi che i ne trategniva sul stipendo ( e che comprendeva anche altro) e che con quei se gavessimo pagado la pension ( pensioni contributive) ma i ga visto che no bastava e i ga cominciado a pagar le pensioni za in atto coi contributi dei lavoratori.. e za boni 20 anni fa i ne diseva Ocio, che cole pensioni no se saverà, metè da parte o feve una pension privata... insoma el punto xe de no contar sul Stato che te mantegni dopo che te ga finido de lavorar.. nona mia ciapava una picia pension de reversibilità de nono che gaveva lavorado in ospedal, credo che iera un come 4oo mila lire al mese o adiritura a trimestre, no me ricordo ben, solo che.. nono iera morto nel 23 e ela xe morta nel 78!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
larrysou
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 21
Iscritto il: dom 15 lug 2012, 23:43

Re: Gran Bretagna

Messaggio da larrysou »

Ho dimenticato dire la sora che, con l'aumento della pensione universale per i vecchi, l'eta che percepiscono sarebbe anche aumentata nel 2014 fino a 67 per uomo e 62 per le donne. Ma e gia promessa che nel 2020 l'eta pensionabile sarebbe 70 per tutti!!!!! Pero, ora, ogni datore di lavoro, sino anche le piccole 'business' devono provedere una pensione per ogni lavoratore. Contributi da ambedue. Io, gia da tempo, ho una pensione dal ultimo posto di lavoro che vale all'anno lire sterline 3208,20. Ed era, ed e ancora, una ditta Americana con un sussidio in GB.


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Gran Bretagna

Messaggio da macondo »

Una piccola precisazione. Larry si riferisce alle pensioni private, che naturalmente supplementano quelle statali.


Torna a “Atualità non triestine”