IMPERIALISMO

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Larry, scusa ma go taiado certe tue parole.
Te ga tuto el diritto de aver la tua opinion e de esser contro la chiesa (infatti questo non go taiado), ma go cavado le due o tre espressioni "più forti".

Many thanks for your understanding.


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:roll: :roll: And here I bow my head before the intelligenzia. Ma voi altri sa moltissimo piu della storia brittanica che mi. Come go dito in qualche altra parte di sto forum, la storia non mi interessa tanto. Come scuola ho dovuto andare dall'eta 5 sino all'eta 14 e poi fuori per lavorar per aioutar mantenir la mia famiglia. So pochissimo di Enrico VIII (e non go mai inteso di Enrico VII oppure lo go dimentica se savevo una volta) e di - come si ciama? ah si, Thomas Moore?????????????????????? Mi gho serca di butar fuori dal cervel tutta quella roba della storia ma come studiarla? No grazie. Sono piu di 40 anni che non vaddo in cine e non guardo neanche i telefilm se sono della storia (come ieri sera jera un telefilm di Hanibal e i suoi battaglie con le Romani. Ma quella roba mi lascia freddo, come l'arte - come le musei - li non vaddo). Go vissudo e lavorato a Londra per quasi 3 anni e non sono mai andato vedere il Torre di Londra, The houses of Parliament li go visti soltanto passando per andar alla stazione ferroviale per prender un treno per tornar casa dopo una giornata noioso lavorando nell'Ufficio di Guerra in Whitehall. A Richmond non sono stato ma go passa nel 1943 imparando guidar una macchina in tempo di guerra. No go mai vista le grande case degli aristocrati inglesi ne i palazzi. No go mai visto Windsor Castle di persona soltanto delle fotografie e TV. Pero go visto la casa di quel italian che dicono che ga scoperta l'America perche jera a pochi passi dalla caserma Sturla in Genova dov'ero nel 1946 (e go dimentica come lo si ciama lu!!)
Go inteso si, di Galilleo. Go visita quel museo a Roma che si ciama Il Vaticano quando jera un giovane solda andato a Roma per un po di Rest and Recreation nel 1946, go visto e camminato sora il Ponte Vecchio a Firenze, son stato a Santa Maria di Leuca, nel Gargano, Reggio, Messina, l'Etna, Castello Sforzesco di Milan, il duomo di Milan, il Passo dello Stelvio lo go anche passa, go fatto delle fotografie dentro nel Castello Miramare, sono stato all'opera nel aperto in San Giusto, e Verona. Go cammina sulla sabbia nel stesso paese do che ga cammina anche Cristo, forse anche sul stesso sentiero a Gerusalemma. Son stato anche li ai Piramidi in Ghiza di Cairo. Adesso, son piu che pronto ad essere un mostro veccio in un museo mi. Ma dimmi Refolo e Coce, aparte del Canguro e Platypus, che tipo di carne magni in Australia?????????? Pare che i coccodrilli si riserva soltanto per Nadal, no????????
Larry.


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Larry ha scritto: Ma dimmi Refolo e Coce, aparte del Canguro e Platypus, che tipo di carne magni in Australia?????????? Pare che i coccodrilli si riserva soltanto per Nadal, no????????
Larry.
:-D :-D :-D
se no te va in museo, te va al cinema? perchè me sa de Mr Crocodile Dundee :-D :-D :-D
( mi al cinema no vado quasi mai, ma me ricordo de gaver leto de sto film)


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D Baba, e piu di 40anni che non vaddo in cinema. Perche devo andar oggi? I film sono sempre quei. Quei che fanno oggi mi li go visto 50 anni fa. E Croccodile Dundee lo go visto almeno 5 volte per TV. Pero se ti vol veder una buona commedia ti raccomando "Mission Impossibile" sia no 1, 2 o l'ultimo. Dio ma mi fa ridere. Ed e percio che non conosco i nome delle 'stelle?????" di oggidi. In ogni caso, nei giornali qui ti pol legger quel che dicono i 'critici'?. Basta legger il loro parere e za ti conosci il film e cussi non occore spender schei per andar in cinema.
Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
refolo

imperialismo

Messaggio da refolo »

Larry,

Non gavevo nota' quel che te ghe disi a Coce!
Non son una Ex fascista arabbiata, questo, anche se saria vero, xe solo affari mii! so' che te se ga' fatto una cultura tuta basada su un gruppo de ex forumisti tui amici Mi non vendo ne religion e nianche politica, solo ragiono!

Mi non son nata sotto l'Austria e niante sotto l'Inghilterra, ma acetto perche' la storia la go' imparada a scola. E quando andavo a scola dovevo mostrar ogni mattina le man, se le iera pulite, e senza la strichetta nero sotto le ongie. Ben pettinada, el mio grembiul, coletto bianco sempre lava' e stira'.

Tutti uguali, anche fioi de poveretti (provedeva el Governo). Gavevimo el dentista bisognava verzer la bocca,
mostrarghe i denti, a mi i me ga' piombado 4.

nei cessi (parola non piu' usata che te ciami ti') iera scritto ""LAVARSI LE MANI" Nelle bettole anche Osterie, sul muro te leggevi ""IL LAVORO NOBILITA L'UOMO"" questo non vol dir non bever, ma almano non dimenticarte quel che te devi far. ( cioe' chi spendi in petes non porta soldi a casa.)

Nei rioni dove ghe iera, o xe ancora, un pocheto piu' netto, iera scritto,
""NON SPUTARE"" nelle zone chiuse vicin le Ciese " NON BESTEMMIARE"
nel Ospedal del BURLO e altri " NON GRIDARE,RISPETTA GLI AMMALATI""

nei asili, e zone dove ghe iera anche i veciotti "RISPETTA GLI ANZIANI"
sotto de ste robe, cioe', bianche tabelle iera la firma del Duce. Se ti te pensi che xe tutto sbaglia' ammirarlo per quel che se ciama educazion, rispetto, e salute allora scusa, te sbagli.

Guardite in giro per la tua citta' sia Londra e in qualsiasi altra parte del mondo e forsi anche a Trieste, o Melbourne te vedera' solo che Graffiti robe pitturade schiffose, cicche per terra, bad language ecc.
Fioi pici e grandi che va' ogni mattina a scola ste borse costose buttade per terra come sacchi de patate?

Mi co mia fia iera picia, la gaveva l'uniforme, ben messa e capellin al sistema Inglese, adesso le va' col orencin sora le sopraciglie, e 6 per ogno orecia, se ghe vedi el bunigolo, e per quei che ga' fatto protesta' cambia legge, e anche sistema, e te posso garantir chel Governo vol definitivamente cambiar, far chei studi un pocheto in piu'.

Perfin el nostro Primo Ministro el se ga' fatto capir che ghe volessi un'altro
Mussolini! e xe per questo chel ga' l'apellativo de Imperialista autoritario. ma ghe devi sempre un che metti a posto la situazion, altrimenti torneremo (no mi e nianche ti') a viver de novo in caverna.

Qua' non se tratta de far el militar, o esser autoritari, tutti co va' dentro la porta de casa, e i se sera. con le ciave, xe affari propri e de nessun altro. ma discuter de quel che xe stado o scritto nella storia credo che non
porta fastidio a nessun. Tanto nessun vol sentir della WWII, perche' noi iera nati.

Ti te fa' domande, forsi qualche volta senza pensar alle conseguenze, cioe'
sona un pocheto de stuzzigador piu' che altro. Tipico de quei che go' scritto su'. Come che ga' fatto capir Betta.
Maria aka refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Larry ha scritto::-D Baba, e piu di 40anni che non vaddo in cinema. Perche devo andar oggi? I film sono sempre quei. Quei che fanno oggi mi li go visto 50 anni fa. E Croccodile Dundee lo go visto almeno 5 volte per TV.
ben, se no te va in cinema ma te vardi i film in television, semo là... ma esisti film che po no ariva in television? e i xe i meo o i pezo? :?: mi in television no soporto i film cola publicità in mezo , no go pazienza de star ferma a vardarme un film intiero, e go molado skytv che me gaveva plozcado un abonamento sbagliado ( naturalmnete ssai più costoso) e ghe go messo do anni e ala fin, co no i me lo ga mai cambiado con una scusa o co l'altra, li go mandai arrem*** e go serado el contratto. Co voio un film, se me piasi compro, se no noleggio el dvd, e qualche rara volta vado in cine.


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Ciacolada

Messaggio da Coce »

Ecome qua' Larry, anca mi diro' la mia. Noi qua' semo fortunai che questa tera la ga' tute le grazie de Dio, e in riguardo al magnar podemo permeterse de comprar quel che volemo, e quanto che volemo, ma se te vol aver un'idea de quel che magnemo, domandighe a Maria Refolo che la te mandi un poche de ricete, la ga' el suo Link speciale per questo proposito. SI" xe vero che te go dito che te pensi a la vecia, e questo xe dovudo al'impression che te me ga dado da principio. Te ga ragion, te son un'omo moderno, e te ghe ne ga visto de tuti i colori anche piu' de mi.
Ti te son sta' un Solda' de cariera, e se sa' che el dover de un solda' xe
de ubidir e eseguir senza domande, tuto questo te ga' esposto a un regime diferente del mio, percio' vedemo le robe da aspeti diferenti
Ti te pensi del'Australia ancora come una colonia Inglese, e in qualche maniera che voi se i paroni qua'. Questa xe un'ilusion, infati questa idea
xe assai ofensiva per i Australiani, xe de tanti ani che l 'Australia xe una nazion indipendente, e l'idea xe che l'Australia apartien a la gente che
vivi in sta tera. Un'altro problema xe che te vedi l'Inghilterra come el centro del mondo, (mi no voio dir che l'Ingilterra no xe importante anzi)
la xe una grande nazion, e el contributo che la ga' fato verso la civilta' del mondo xe immenso, pero' no bisogna dimenticarse che ghe xe altre
nazioni che ga contribuido, e altre ancora che ga de vegnir e de contribuir
perche questa xe la storia e el futuro del nosto pianeta. Un'altro aspeto
te esprimi la lontananza nostra da voi, xe la stessa lontananza vostra da
noi. La superfice Terrestre essendo sferica no la ga' centro e un punto de partenza pol esser localiza' in qualsiasi posizion de la sfera.
Credo che te se rendi conto da quel che go dito, che noi Australiani de qualsiasi provenienza se consideremo "PARI" con tuti i altri.
Te saludo con rispetto, lo stesso a tuti i nostri-e, Amici-che. Coce :-D :-D


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

8)Ciao Coce, sudito - anche se involontariamente - della Regina Elisabetta II. Si, son stato solda di carriera ma son sta sgradato piu di una volta perche non ubidivo tanto alle regole degli ufficiali. In quanto all'Australia, non penso quasi mai di quel terren, aparte quando ti prendo in giro. Non vedo l'Inghilterra come centro del mondo perche go vissu 3 anni nella Francia, 7 anni in Italia, 3 anni nella Germania mentre jero solda e mi go sempre miscia con i nativi di quei paesi e per di piu mi go sposa con una mula Triestin.
Io mi lamento perche gran parte del mondo si metta giu il mio paese e io voglio saver il perche. Perche semo sempre noi che dobbiamo subire 'the arrows and misfortunes' e il disdegno del mondo. Perche e sempre il nostro colpo quando qualcosa non va giusto in sto mondo. Fazo una copia dei tuoi commenti qua sora per poi farti una risposta ben considerato fra un paio di zorni.
Al momento sto fazendo una ricerca sui ancestori del mio padre, un scozzese, e go visto che ci son tanta gente in Australia con il cognome mio - Southgate -. Ti conosci qualchedun?
Ciao caro Coce, (oramai parte della grande frattelanza Brittanica e del famoso Commonwealth), sogni d'oro. Bona notte.
P.S. ora vaddo a farmi la doccia mensilmente!!!!!!!!!!!!!! No xe troppo tardi, lo faro doman.
P.P.S. inutile che chiedo a Refolo delle ricette. Non son buon da cusinare, non posso fare niente in cusina aperte della roba veccia Inglese!!! :-D :-D :-D


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
refolo

imperialismo

Messaggio da refolo »

Carissimo Larry...
La tua doccia mensile me fa' solo la pelle d'oca...... Povero ex Betford!
le vostre uniformi spuzzava de cavron.

In quanto al tuo sistema, mi so' tutto e tanto del sistema militare Inglese.
Ordini dadi dal piu grande ufficial del vostro corpo. El gaveva i baffi brusadi de tanto fumar la pipa.

Mia mamma e nonna e tante triestine della zona Barriera Vecia ga' lava' stira' e netta' le camise-giacche e Dio solo sa' per i militari-e colli grossi.
piu' per la marina Americana.

per 8 anni mia mamma ga' fatto sto' lavor, a casa mia in corridoio ghe iera dai 80 ai 150 uniformi impiccade mensili, iero stufa de sentir sto odor de asedo.

Mia nonna andava al lavatoio per le robe piu' intime. Mia mamma fazeva do' lavori, mio papa' due volte al mese el iera a Montebello a metter sulle vostre scarpe i feretti sulle punte e tacchi delle stivai.

Mi me go' sorbi' tutti i numeri sulle maie dei giogadori de Rugby-Football American ecc. dopo scola cusivo come una mata per farme do soldi.
Perfin le giacche della Triestina.

Non dirme niente che non so'. Xe robe umane e purtroppo necessita' monetaria. Ma son contenta che go' visto, vissudo e purtroppo dovudo lassar per emigrar. Niente xe de criticar ma tutto da ricordar.

Quindi, diventemo veci? senza aver una sodifazion de poter ametter o parlar quel che xe stado? me sento proprio come una persona mai esistida.

Maria aka Refolo


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-)Caro Coce, spero che lazzo ti ga tanto di quella pioggia e freddo come gavemo noi al momento. Beh, ti go impromesso di farti una risposta calma e considerata. Prendemo la tua posta di Mercoledi 17. Terza comma. Si, che pensiamo che l’Australia xe sempre una nostra colonia. Non ga un Presidente bensi, ancora, se credo ben, un High Commissioner che governa nel nostro nome. Offensiva come saria a tanti “NUOVI” Australiani, ma vero lo stesso. Mi go za detto che non credo che l’Inghilterra xe al centro del mondo e vorrei, magari, che il resto del mondo smetti con quest’illusione. Son certo che ci sono delle altri nazioni che potrebbero contribuire nella storia. MAGARI che farebbero cosi, ma stanno li ai confini, facendo finto da contribuire ma sempre aspettando che noi inglesi semo prima con il nostro contribuito e poi comminciano a lamentare e brontolano contro di noi. Ad esempio, za che ci semo un (ex) italiano e un (ancora) inglese pongo una domanda. Quand’era l’ultima volta che l’Italia si ga messo davanti in qualche discorso serio in questo mondo? (E no stammi brontolare che non sei un (ex) italiano! Ti ga scelto ti andar lazzo vivere in un paese anglofone! Ti son la, quarantanni hai detto? 40? Tu l’hai scelto come un paese di rifugio dalle orrore della dopoguerra. Il semplice fatto di essere andato lazzo e rimanere, dimostra che ti jeri pronto a rinunciare l’Italia. Certo non potevi poortare con te. E, se non ti accetti questo fatto, ti ti metti sul stesso livello di questi 4 milioni di mussulmani che son venuti qui in GB ma che non vogliono integrarsi con noi, bensi restare sempre a parte nelle loro ‘ghetto’.
Ti, con tant’altri, vol una repubblica. Beh, noi semo pronti a regalarti. Ma costi par? Che ti costera di meno che avere una regina cosi tanto lontan? Sbagli alla grossa. L’Italia ga un Presidente, no? Cosa porte come ‘dot’ al paese? Nada! Come go visto mi el ga un magnifico palazzo al di fuori da Roma, piu un magnifico apartamento al centro Roma, gavra anche un ‘Butler’ e un equipe di serve in casa e al palazzo. Se viaggia xe sempre alle spese dello stato, tutto quel che magna xe pagato dallo stato, ga un stipendio enorme e ovunque vadda e sempre sussidiato dallo stato. E quando devi rimmettersi alla fine della sua carriera, gavra un enorme pensione. La nostra regina, ereda dai antecedenti, ERA padrone (el xe ancora) di tanto di quei terreni, espropriati dai re e regine prima. Pero, oggi, tutti quei terreni e proprieta son amministrati dal governo. Cioe da noi piccoli. Lo stato, che semo noi, guadagna da quei terreni, oltre 200 milioni di sterline al anno dalla produzione da quei terreni e la diamo didrio 50 milioni. Da quel, Lei deve mantenere tutta la sua famiglia reale. Si, la viene sussidiata per le sue viaggi (come il Presidente d’Italia) e la magna gratis in trasferta (come il Presidente d’Italia) perche Lei e` la nostra rappresentante nel mondo. Quando lavoravo io, quando jero in trasferta, jero sempre sussidiato dalla mia compagnia, e ora che sono in riposo, son pensionato da quella compagnia e dallo stato e dal esercito (beh, dallo stato). Costi par, che Tony Blair, nostro PM paghi quando va oltremare? Non paghi nemmeno per le vacanze. Sempre gratis grazie a Berlusconi, o Cliff Richards o qualche altro ricco amico!!
No, io vorrei solo che il resto del mondo si accetta la GB come un paese normale come loro (anche i popoli di quei paesi!!), e non aspettano che noi prendiamo SEMPRE il ‘leadership’ per brontolare contro di noi. Nient’altro, solo che venimo presi come uguali e non ‘dii’ che devono venir sempre denigrati. Se ti vol saver qualcosa, io – anche 99% del resto della popolazione – ooop scusi, no, non piu, mettemo 75%, perche gavemo tanti stranieri tra di noi ora che odiono anche loro il paese dove hanno scelto di venire per trovare ‘the streets and the pavements all coated with gold!!’, 75% della polazione di questa piccola isola, e stuffa di essere considerati ‘i commandanti del mondo’ e non vogliono altro che essere lasciati in pace per prendere un po di riposo dal lavoro di salvare e proteggere il resto del mondo.
In quanto a te, Maria, ti rispondero piu tardi. Ma anche la mia moglie triestina ga lavora come serva in una casa di un capitano inglese a Montebello. Ma, almeno ti e tuoi genitori gavevi lavor. Anche se dovevano lavorare per in 'Conquistadori'.
Larry (l'agnello (inglese)tanto gentile che ga perdona tutti i peccati degli ex-nemici) :-D :-D :-D :-D 8) 8)


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Risposta

Messaggio da Coce »

Larry te rispondo con una senteza prettamente Australiana
BULL SHIT!!!


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
refolo

imperialismo

Messaggio da refolo »

CONDIVIDO!!!!!CON UN DOUBLE BULL.....S

le cadene se ga' allascade quando chel tuo governo ga' butta' la Bomba Atomica in South Australia.
Ghe xe un campo de Aborigini chei soffri ancora con ustioni, la pelle come la carta pegora.

Ma ve gave' permesso de far osservazion ai Francesi quando chei ga' prova' la stessa roba, nelle ....non vostre acque territoriali? ma nelle Isole vicine paroni lori.
Se questa te la ciami Commonwealth? mi son Africana.

Larry, non te voio ben, ma come amico si'! perche' te son una persona individuale, non un gruppo de fanatici chei ve brainwash. Mi penso chei Inglesi ( come el solito )
tien tutto sconto e a ti personalmente noi te ga' dito niente.

Per questo te son un semplice individuale, che non devi saver niente.
Semo stufi de pagar viaggi ai Royals, subirse i abuses, e anche stufi de lotar perchi? non gavemo un presidente? ma nianche voi, ve tegni' sempre I MINISTRI!.

EL nostro se sta' subiando tutte le offese del mondo incluso el Canada'?
chi ve domanda niente? semo contenti d'aver l'America, senza de ela semo Ca......... se non fussi sta' la guerra in Pacifico, questa terra fussi in man dei Giapponesi.

ciolte la carta geografica e guarda ben in giro e te capira' cossa che digo.? Gavemo appena marcia' per rispettar i eroi, che non esisti piu' l'ultimo xe morto due giorni dopo a 108 anni.

Nei ultimi 3 anni 28.000 profughi xe rivadi qua'. Voi dove' tegnir quei che gave' perche se' stadi voi che se' andadi a romperghe le scatole in ""the first place.""
Maria aka Refolo


refolo

imperialismo

Messaggio da refolo »

Larry.....

lassemo perder, perche' in triestin se disi meio de far con un mato che con un'ignorante!
Cossa te parli della tua Regina?.......la xe una donna come mi! forsi less, in casa mia almeno non ghe xe stadi scandali.

Tutto conta, tutto xe storia, e se tua moglie la ga' lavora'a Trieste, credo che iera el suo dover come che iera el mio. La differenza xe, che tutto ga' comincia a 12 anni,( tua moglie le iera piu' vecia.)a parte che son saltada due classi, gavevo SCOLA, LAVOR, VOLONTARIA ecc. ma non per mi, ma per ritornarghe alla mia famiglia quel chei ga' fatto per mi'.

Mi personalmente non credo ai fioi che ghe disi ai genitori "NON VE DEVO NIENTE"" mi ghe devo la vita ai mii, incluso i studi.
La tua moglie te ga' sposa' per lassar indrio la miseria, grazie tante, mi go' dovesto emigrar.

Cossa ga' fatto l'Italia? cossa fa' quel sempiut nel centro de Roma? ""TOO MANY CHIEFS NOT ENOUGH INDIANS""i oboli ghe li gavemo dadi noi i milioni de cattolici pel mondo.

A ti personalmente noi te ga' mai domanda' un centesimo nianche ai Atei-non Cristiani-Mussulmani ecc.
e per finir, non dimenticarte mai che l'Italia non xe e non sara' mai un centro d'emigrazion, solo Cristiana de far entrar dentro tutti cani e porchi.

quel che go' vinto alla lotteria, me lo tegno strento per farme un' ultimo viaggio, xe el detto che dopo i 70 tutto bisogna calcolar col passo. Spero de andar alle isole nel Pacifico, erche' son freddolosa.

Voleria che te Dio te daghi de farte un scampon alle Hawaii, tra un'isola e l'altra xe due versioni del piciulata Cpt. Cook....per niente noi lo ga' copa', ma se te vol te dago lezioni gratuite.
Maria aka refolo

[/b]


Torna a “El salotin”