presentazioni e saluti
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piacere, Giorgio
salto i complimenti ... se son qua vol dir che qua me piasi.
Perchè "el Jure"?
... perchè cusì me ciamava el padre (mio pare) co iero picinin.
Perchè Trieste?
... perchè la go nel cor. Da muleto ghe vegnivo in vacanza con la madre. Ierimo ospiti dalla zia Ofelia, in Fabio Severo. Tute le matine zo per S.Francesco, pasando per i giardini, e poi col tram (la motrice nova che strasinava un tram antico co le panche de legno e ghisa) ... se andava al bagno ... o al Ausonia, o da la parte de Barcola che me piaseva de più.
... perchè la gaveva nel cor anche el mio papà, diplomà capitano de lungo corso all'Istituto Nautico de Trieste, nel '22.
... perchè la mia gente xe dalmata e per noi Trieste rapresenta l'unica zità "nostra" che se ga salvà dal disastro de la guera.
... perchè da Trieste ne arivava le pagine del "Piccolo" dove che ghe iera articoli su cose che ancora non capivo ... zona B, profughi, confini, cose che fazeva pianzer la mamma e infuriar el padre.
A proposito ... ve sarè za acorti: no xe triestin questo che scrivo, xe Zaratin un pocheto imbastardio, perchè mi son nato a Bologna e vivo ancora qua (per adeso ...). Me piasaria continuar col zaratin, ma se deve crear qualche problema, so scriver anca in italian ...
Beh, insomma, in do parole me son presentà ... poi, se sarò ben aceto (ndr: dal verbo italiano "accettare" ... non da "aseo"), ne conossaremo meio ...
Perchè "el Jure"?
... perchè cusì me ciamava el padre (mio pare) co iero picinin.
Perchè Trieste?
... perchè la go nel cor. Da muleto ghe vegnivo in vacanza con la madre. Ierimo ospiti dalla zia Ofelia, in Fabio Severo. Tute le matine zo per S.Francesco, pasando per i giardini, e poi col tram (la motrice nova che strasinava un tram antico co le panche de legno e ghisa) ... se andava al bagno ... o al Ausonia, o da la parte de Barcola che me piaseva de più.
... perchè la gaveva nel cor anche el mio papà, diplomà capitano de lungo corso all'Istituto Nautico de Trieste, nel '22.
... perchè la mia gente xe dalmata e per noi Trieste rapresenta l'unica zità "nostra" che se ga salvà dal disastro de la guera.
... perchè da Trieste ne arivava le pagine del "Piccolo" dove che ghe iera articoli su cose che ancora non capivo ... zona B, profughi, confini, cose che fazeva pianzer la mamma e infuriar el padre.
A proposito ... ve sarè za acorti: no xe triestin questo che scrivo, xe Zaratin un pocheto imbastardio, perchè mi son nato a Bologna e vivo ancora qua (per adeso ...). Me piasaria continuar col zaratin, ma se deve crear qualche problema, so scriver anca in italian ...

Beh, insomma, in do parole me son presentà ... poi, se sarò ben aceto (ndr: dal verbo italiano "accettare" ... non da "aseo"), ne conossaremo meio ...
era il sole calato
e lenta avanzava da oriente la notte.
e lenta avanzava da oriente la notte.
- Nona Picia
- Cavalier del forum
- babatriestina
- Senator
- AdlerTS
- Cavalier del forum
Re: Piacere, Giorgio
Te prego continua col zaratin, che magari scoprimo qualcossa de novoel Jure ha scritto:A proposito ... ve sarè za acorti: no xe triestin questo che scrivo, xe Zaratin un pocheto imbastardio, perchè mi son nato a Bologna e vivo ancora qua (per adeso ...). Me piasaria continuar col zaratin, ma se deve crear qualche problema, so scriver anca in italian ...![]()
.

Ecome qua. No so se me vole' perche no son propio de trieste. Son sarda ...ma stago qua de quasi trenta ani e anche se dentro de mi son sempre sarda, ve devo dir che amo Trieste, amo de morir el Carso (vivo a Basovizza) e son interesada a tutto quel che riguarda questi posti. Con questo no vojo dir che son interessada de babezi (oddio a volte anche de quej
) ma piasi conoser la storia e anche curiosita' de tuto el circondario.
Me scusere' el mio triestin che nol xe propio perfeto... ma se ve urta parlo anche italian ..diseme voi
El nick xe el nome de un'orchidea. Adoro le piante e le coltivo de ogni genere.
Ludisia
ps. tempo fa seguivo un altro forum che no esisti piu, per un breve periodo, quindi forse qualchedun lo conosso za.

Me scusere' el mio triestin che nol xe propio perfeto... ma se ve urta parlo anche italian ..diseme voi
El nick xe el nome de un'orchidea. Adoro le piante e le coltivo de ogni genere.
Ludisia
ps. tempo fa seguivo un altro forum che no esisti piu, per un breve periodo, quindi forse qualchedun lo conosso za.
- babatriestina
- Senator
benarrivada, me par che el tuo triestin sia perfetto, ma se te vol capimo anche el italian
. No xe question de esser triestini DOC, anzi più missiot se xe e meo se capissi Trieste.
Contime inveze de sta orchidea, che anche mi me piasi le piante ma no la conosso: xe un'orchidea spontanea o una coltivada?

Contime inveze de sta orchidea, che anche mi me piasi le piante ma no la conosso: xe un'orchidea spontanea o una coltivada?
- Nona Picia
- Cavalier del forum
Ciao Ludisia,
son contenta de averte tra de noi: continua a scriver in triestin come che 'l te vien che tanto noi te capimo benissimo (come che ga dito Babats più missiot xe meio se capissi qua a Trieste).
e cussì te fa anche pratica
Se te rivi, te meteria una foto del tuo omonimo fior de orchidea? Son curiosa de vederla!

son contenta de averte tra de noi: continua a scriver in triestin come che 'l te vien che tanto noi te capimo benissimo (come che ga dito Babats più missiot xe meio se capissi qua a Trieste).

Se te rivi, te meteria una foto del tuo omonimo fior de orchidea? Son curiosa de vederla!

Grazie a tuti, se veramente cocoli e ospitali.
Dunque la ludisia in realta' xe un'orchidea molto semplice e con fiori pici
saria questa
http://i20.photobucket.com/albums/b220/ ... G_5625.jpg
xe che me piasi el nome
se vole' veder dele mie orchidee le xe qua
http://s20.photobucket.com/albums/b220/ ... ?start=all
e se propio gave' tempo de perder ....questo xe tuto el album e po' bon
http://s20.photobucket.com/albums/b220/Guendy/
go propio la pasion dele piante, me piasi tropo
Dunque la ludisia in realta' xe un'orchidea molto semplice e con fiori pici
saria questa
http://i20.photobucket.com/albums/b220/ ... G_5625.jpg