Problemi in internet ADSL e telefonia

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Anche noi gavemo come snif de due anni. Grazie a Dio finora nessun problema......Speremo che no sia le ultime parole famose! :wink:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Mi go da tanti anni con Tin, che adeso xe diventada Telecom. Cusì i vol pasar tuti soto Alice (che detesto, ma... ga za dito Snif...)

I me ga proposto Fastweb... merita do parole.

L'altro anno Fastweb me fa una proposta telefonica. Me sembra interesante. Bon me vien el mato in casa, me spiega... ghe digo che cambio se xe la linea a 20 mega... sì, sì, la xe... scrito sul contrato, firmado, ma tuto se ativerà co l'arivo del tecnico. Do giorni dopo me riva un SMS de lori che dixi che la linea de 20 mega no la xe. Alora niente, grazie.

Sto anno gaverò ricevudo un 20 telefonade Fastweb, roba de diventar mati. :evil: Prima me telefona una con un certo preventivo, do giorni dopo un altro con preventivo diverso, e cusì via... A un certo punto no capiso più niente (poi scoprirò che no xe Fastweb che ciama, ma negozi o ufici vari che ga la rapresentanaza). Un preventivo me par comunque valido e ghe digo de sì. Dopo un pochi de giorni (e altre numerose telefonade de lori), me riva le carte de firmar... con prezi e condizioni completamente diverse! :twisted: Go ciapado e butado via. Inoltre co te ghe domandi se xe la linea a 20 mega, qualchedun dixi de sì, altri de no, altri no so... Ghe telefono ala Telecom e i me conferma che per la mia zona no, no la esisti! Forsi in setembre, forsi.
Dito tra parentesi, me son studiado el sito de Fastweb. Dopo un pochi de sforzi, son rivado a capir le varie tabele e i sconti aplicadi in quel momento (i cambia in continuazion). Naturalmente le proposte che me vigniva fate telefonicamente iera speso tra le più asurde.

Intanto vardando la sistuazion bancaria me acorzo che Fastweb ga za fato verzer 2 RID (le rimese direte de pagamento) sul mio conto, mai utilizade per fortuna. La fazo cancelar subito, ma me domando come i ga fato e che serietà sia questa, sia da parte de Fastweb che da parte dela Banca. Se sti mati i me gavesi carigado abusivamente dei pagamenti mai autorizadi, la banca li gavesi pagadi a mie spese. :evil:

Ala fine me domando in che paese o società vivemo, una specie de jungla, dove tuti pol far tuto senza controli....


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

rofizal ha scritto:[...] tuti pol far tuto senza controli....
fusi de denunciargheli a i organixmi de controlo ... ma no me ricordo de chi che i xe ... magari basta andar de i consumatori

per cuel che riguarda la conesion co 'l internet mi dopro NGI za de diversi ani ... xe i soli che i me lasa gaver un indirizo IP statico publico, e senza de cuel no podesi gaver el forum a caxa :-) ... e no i xe gnanca tropo cari


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ffdt ha scritto:
rofizal ha scritto:[...] tuti pol far tuto senza controli....
fusi de denunciargheli a i organixmi de controlo ... ma no me ricordo de chi che i xe ... magari basta andar de i consumatori
xe quei in Piaza Oberdan,dove che iera la Telve, ma ga mandado là l'ass consumatori. ma i me gaveva dito de spetar, cussì nel fratempo go fato protestar tramite avvocato, dopo un per de mesi i me ga dado intanto el indennizzo che i prevedi lori, e per el indennizzo che mi ghe go domandado adesso sarà apunto de passar per sto organismo, che se devi passar per legge prima de farghe causa. ( se vedi che se no i gaveva troppe cause..)
Come el se ciama, codacons? ma forsi me confondo el nome, ma xe un nome simile...


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...]codacons? [...]
me par che sti cua xe un de i vari comitati de difexa de i consumadori


snif

Messaggio da snif »

Corecom...baby :P


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

snif ha scritto:Corecom...baby :P
grazie, gavevo sula punta dela lingua ...con tute ste abreviazioni, me fa confusion :-D


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

a propoxito de problemi in internet ve conto che a mi cua me riva piu` de 100 mesagi de spam ogni giorno su 'l indirizo de 'l forum ... pode` dir trancuilamente che xe colpa mia ;-D perche` lo go lasado in ciaro che lo vedi tuti ;-D

comuncue me son stufado de tuto sto spam e cusi` me son cambiado 'l indirizo: se zerche` de mandarme e-mail no ste doprar piu` cuel vecio (che iera ffdt@atrieste.org) perche` no 'l existi piu` e ande` a zercar cuel novo in te 'l mio profilo :-)

za che semo ve avixo a tuti che se vole` un indirizo su @atrieste.org basta domandar :-)

ciau :-)

Franco


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

No so se gavé visto che i nostri cugini i ga fato el upgrade del software del forum:

"avviso lor signori/e che aggiornerò el forum con la nuova versione release
phpBB™ 3.0 rc7 che và a rimediar (speremo) alcuni bugs che el forum gà , esteticamente non cambierà quasi niente , probabilmente secondo le indicazioni el forum starà per qualche tempo ora/ giorno ???? senza controllo admin/moderator quindi non spaventeve , perchè par se devi riordinar tutta la gestion del database ma questo lo fa el server oltreoceano ..... mah vederemo , Andy"

Lungi da me l'idea che dovessimo copiarli imediatamente...peró no saria el caso de veder i vantagi/svantagi e se valesi la pena?

PS. E varda el caso che al mandar sto post me xe vegnudo fora el mesaggio che no lo pol publicar (DEBUG ecc ecc), ma lo stesso lo ga publicado normalmente :(


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8735
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Lo go installà a casa mia per prova.

Per l'estetica me piasi de più quela del vecio, cioè de questo.

El ga el ga qualche roba in più che me par però che ffdt gabi installà su questo come zonte a parte. Me par che el gestissi l'ora legale, ma non go provà come.

El ga anche qualche problema de permessi, nel senso che el vol scriver su certi file che no xe sul database.

Mi non lo installeria ufficialmente fin che no vien la release 3 senza rc, perché fin che xe i rc vol dir che ghe xe qualche rogneta ancora de sistemar.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8735
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

macondo ha scritto:PS. E varda el caso che al mandar sto post me xe vegnudo fora el mesaggio che no lo pol publicar (DEBUG ecc ecc), ma lo stesso lo ga publicado normalmente :(
Anche a mi col post precedente


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

macondo ha scritto:[...] (DEBUG ecc ecc), ma lo stesso lo ga publicado normalmente :(
flag_ts a mi el me mostrava i mesagi leti come se gavesi ancora de legerli ... pero` go dixbratado tuti i cookies (che iera setimane che no lo fazevo) e xe tornado a posto ... prova a veder cuel ... :-)

flag_fr à moi il montrait les messages déjà lus comme si j'avais encore à les lire ... mais après avoir enlevé tous les cookies (c'était quelques semaines que je ne le faisais) tout est retourné à sa place ... tu peux essayer s'il fonctionne pour toi aussi ... :-)

flag_uk it was showing me the messages I did already read as if I had yet to read them ... but after removing all the cookies (it was some weeks that I wasn't doing it) all is come well again ... maybe this can work for you too ... :-)



Franco


Avatar utente
Ender
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 134
Iscritto il: gio 24 mag 2007, 8:33
Località: Trieste

Messaggio da Ender »

rofizal ha scritto:Bon me vien el mato in casa, me spiega... ghe digo che cambio se xe la linea a 20 mega... sì, sì, la xe... scrito sul contrato, firmado, ma tuto se ativerà co l'arivo del tecnico. Do giorni dopo me riva un SMS de lori che dixi che la linea de 20 mega no la xe. Alora niente, grazie.
Ho paura che il problema della banca sia dovuto alla firmetta che hai fatto. Mi sa che questi armati di contratto firmato sono andati dalla banca per aprire il canale di "prelievo". :-D

Hai fatto bene a bloccare la tua banca. Ma la prossima volta, prima di firmare, assicurati che la persona che hai davanti stia dicendo la verità. Ormai ti venderebbero anche il "nulla" dicendoti che è "tutto" pur di piazzare qualcosa.

Io qui non credo più a nulla. Alice fa pena. Noi per averla 1-2 anni fa abbiamo lottato per mesi. Ritardi, errori! Per essere sicuri di quello che stava succedendo parlavamo direttamente con un tecnico della centrale qua a Trieste. E, in ogni caso il servizio è penoso.
Noi stiamo andando ancora a 4 Mega quando ormai la Flat della nostra stessa fascia di prezzo (anzi meno) che promuovono adesso la danno a 20 Mega. Da 2 a 4 ce l'avevano alzato automaticamente, adesso a 20 no :?: :!: :?:
Mia morosa ha paura di telefonare e chiedere spiegazioni perché non vuole rischiare di trovarsi senza linea perché qualche operatore telefonico a inoltrato la richiesta sbagliata. :-D

Nessuno sa nulla. Al telefono mettono gente che non sa neppure la differenza fra una linea analogica e una ADSL. Come possono essere d'aiuto?

Noi non abbiamo mai ricevuto i numeri del DNS. Dovrebbero arrivare con una lettera. Anche li mia morosa ha paura di telefonare. Il vecchio modem si configurava da solo, ma adesso il router che ho preso devo darglieli io a mano. Ho cercato su internet e ho trovato dei DNS che dovrebbero andare bene.
Anche sulle configurazioni della connessione non ci danno informazioni. Perché vorrebbero vendere solo i loro modem, naturalmente. E quindi io sono andato un po' per tentativi un po' cercando su internet. Funziona! Ma non so se è la configurazione perfetta.
È che sono parametri della linea che non conosco. Non sono un esperto di rete internet. Finché si tratta di collegare una LAN è un altro paio di maniche. Ma per la ADSL ci sono una marea di parametri: VPI/VCI, Category, Protocol, Encapsulation, Igmp, QoS. Tanto per dirne qualcuno.

Alcuni di questi valori non so neppure cosa sono. Altri non so come funzionano.


[url=http://endercomics.blogspot.com]Ender's Comics[/url]
[url=http://endercinemx.blogspot.com]Ender's CinemX[/url]
[url=http://endercg.altervista.org]Ender CG - Under Construction[/url]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Per quei come mi che xe ancora ostaggio de Wind, che non me mola la linea ADSL nonostante la disdetta del contratto, ricordo che esisti el numero verde per la verifica della consistenza ADSL 800 578722.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

... e i ga el coraggio de ciamarla europa unita :lol:
Allegati
17012008256.jpg


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:... e i ga el coraggio de ciamarla europa unita :lol:
vedendola de un altro punto de vista se poderia dir che ghe vol proprio unir l'Europa per poder unificar almeno le spine del telefono!! gavemo cominciado cola moneda... ( no tuti!)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Ghe vol altro per unir l'Europa! :!:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8735
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

AdlerTS ha scritto:... e i ga el coraggio de ciamarla europa unita :lol:
Passi per le prese del telefono, ma se te devi andar in giro per l'Europa, quanti adattatori per le prese de corrente te se devi portar drio per farte la barba col rasoio elettrico?

So che i ga provà a propor uno standard unico, ma i tedeschi disi che el suo xe meio, i inglesi disi la stessa roba per el suo, i francesi no se parla...
:-D


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Bastassi impor uno standard completamente novo che non esisti cussì nissun poderia dir "el mio xe mejo" :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

però go visto in vendita "adattatori universali" che va ben per tutti i tipi. Se li trova soprattutto fra i articoli de viaggio


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”