Publicità

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Perche se gavemo vendu' ai Anglosassoni, oramai la lingua xe impermeada de parole inglesi. Nota bene l'espression che usa Adler qua sora: SPOT che in iglese significa "Punto" e che gnanche lori i usa
el termine col significato Italian. Ciao Coce :(


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e soprattutto , meter un per de parole inglesi fa più moderno... te vol meter a scola, una decina de anni fa, co fazevimo corsi de sostegno, ripetizioni, lezioni pomeridiane, recuperi pomeridiani.. no! la Preside de allora ne imponeva de dir e scriver che femo workshop.
Savessi cossa che me go battudo contro sto termine, che po per mi no descriveva per gnente quel che se fazeva, ma sonava cussì ben, secondo i nostri Dirigenti...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

ricordo con quale rifiuto ho ascoltato, parecchi anni fa, la notizia di questa 'scoperta' : :'-(
...."E`nato l`italiese"!!!!!


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

A proposito dei efeti ... imprevisti dela publicità.
Ani fa una reclam mostrava muli scadenai, za bruti de suo. I magnava una Golia e i diventava viola a balini verdi o de altri colori impresionanti. De quela volta no go più messo in boca una Golia. :lol:


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Post subject

Messaggio da AdlerTS »

Coce ha scritto:Nota bene l'espression che usa Adler qua sora: SPOT che in iglese significa "Punto" e che gnanche lori i usa
el termine col significato Italian. Ciao Coce :(
Orpo, te ga ragion. Qua però xe el termine che se usa de più per la pubblicità. Me xe scampado :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Me immagino che ghe xe sta' resistenza a questa voga de usar tochetini de inglese, per mi me par che se corrompi la lingua Italiana che mi cosidero una bela lingua. L'original significato de WORKSHOP iera
OFFICINA ma anche qua i usa la frase odiernamente per tanti aspetti che principalmente xe in ambiente de ufficio o scola, ma ghe xe tanti altri casi come le banche e le assicurazioni che i parla de PRODUCTS descrivendo i sui schemi, nel mio mondo produzion, e prodotti iera robe cocrete come machinari o ortaggi ecc.. Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Fina a un per de ani fa lavoravo ala Region. I ultimi tempi iera de morir de rider co' i ne fazeva corsi, pardon workshop e meeting per parlar dela mission dei manager, del budget e de altre simili piacevolezze. No savevo mai se rider o dirghe "Parla come che te magni".

E i corsi de informatica, con i termini inglesi italianizadi, come "resettare", "formattare" e tanti altri che no me ricordo più. El ridicolo iera che i "tecnici" restava mal, co' i vedeva che gavevo imparado benissimo el "informatichese" e ghe rispondevo nela sua lingua. No i se lo spetava. :lol: [/i]


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Qualche volta i me ricordava un witz che ne ga contà la professoressa de inglese.

Una italo-americana diseva che suo fio iera "bosso in una fattoria di carri".

bosso = boss = capo
fattoria = factory = fabbrica
carri = cars = automobili


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Anche noi qua gavevimo de quei che parlava in sta maniera:
Ci siamo incontrati con il BOSSO Capo, abbiamo preso il BUSSO
Autobus, siamo andati fuori nel COUNTRY Campagna, ma bisognava stare attenti per gli SNECCHI Snakes, Serpenti. Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
malvasia
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 148
Iscritto il: gio 7 ago 2008, 9:00
Località: Muja

Messaggio da malvasia »

A proposito de publicità. Questa la go leta l'altro giorno su un giornal dal paruchier. Vado poco a taiarme i cavei e ancora meno legio i giornai cosideti feminili, per cui son un poco indrio su quel che xe "trendy". Comunque questa me ga colpì per el nonsense. Iera publicità de un integrator salino, de quei che se usa dopo aver fato sport, ma iera dedicado ale done:

"Per te, donna, che dopo l'attività fisica vuoi recuperare l'energia ma non le calorie..."
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Avatar utente
malvasia
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 148
Iscritto il: gio 7 ago 2008, 9:00
Località: Muja

Messaggio da malvasia »

...saria come dire "voio meter su peso ma non chili" :P


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Xe come la famosa acqua che elimina l'acqua :-D
AdlerTS ha scritto:Gavè notado quel bruto spot della nova Alfa ? Tra le parole sparade a ritmo vertiginoso per mi i disi (devo verificar): break it, fix it, crash it. (rompila, riparala e schiantala). Se xe giusto quel che me ga parso de capir, non me par un gran bel messaggio. Riascolterò attentamente. :roll:
Se me permetè de far un passo indrio, quanto sora voleva indagar nella cosìdetta "pubblicità occulta", nel senso de i messaggi che percepimo senza rendersene conto (per chi capissi almeno un minimo de inglese).
L'altra interpretazion xe la ciolta in giro del prodotto stesso, confidando che nissun 'scolta el testo della pubblicità.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Publicità

Messaggio da AdlerTS »

gavè visto che gira per città un furgoncin, un idraulico o uno che vendi sanitari, che sulla portiera ga disegnada una tazza del WC e le gambe senza braghe de uno che, per un scherzo ottico , sembra el guidator ? ;-D el primo che lo fotografa vinzi un euro !


Mal no far, paura no gaver.
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Publicità

Messaggio da VetRitter »

dovesi eser questo, ma per coreteza, la foto vien dal Forum "Cayoeffe" i lo gà becado qualche tempo fa.. neanche lori i gà cancelado la targa, quindi..
saludi
Allegati
dal sito "Cayoeffe"
dal sito "Cayoeffe"
_aldo.jpg (72.49 KiB) Visto 1751 volte


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Publicità

Messaggio da Nona Picia »

foto divertente....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Publicità

Messaggio da AdlerTS »

Mi lo go visto con l'omo alla guida: l'effetto xe devastante ! :-)


Mal no far, paura no gaver.
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Publicità

Messaggio da VetRitter »

per mi Aldo l'idraulico el se devi divertir un mondo (el pol pxxarse adoso dal rider...)


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8756
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Publicità

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Comunque se andè a vardar el suo sito http://www.idraulicoaldo.it e cliché su fotogallery vedè ... l'effetto devastante (per dirla con Adler)... però dovemo star atenti a no farghe troppa pubblicità...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Publicità

Messaggio da babatriestina »

sto mato me par che xe anni che el tappezza i pai dela città con bigliettini col suo nome e indirizzo ( immagino pubblicità che scavalca le tasse)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8756
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Publicità

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Oggi sono andato sul sito del Corriere della sera con un browser diverso dal mio solito e mi si è aperta questa pagina

Immagine

Se vado col mio solito firefox, la pagina che si apre è questa

Immagine

Non avevo mai fatto caso a quanta pubblicità mi viene tagliata da Firefox. Perché da sempre ho installato sul mio browser il componente aggiuntivo adblock plus. Si trova qua https://adblockplus.org/ e fa un lavoro egregio: se riconosce la pubblicità la taglia. E voi potete anche fargli tagliare la pubblicità che non riconosce: basta fare clic col bottone di destra sull'immagine e cliccare "Blocca l'immagine con adblock plus".

Magari lo conoscevate già e commenterete "Che novità che el ne conta ara", comunque mi sembrava giusto condividere questa conoscenza. Ne esiste anche una versione per Chrome (se andate alla pagina indicata sopra con chrome vi invita a scaricare la versione corretta), e so anche che esistono prodotti analoghi, che non ho usato però, per Internet Explorer.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “El salotin”