Barack Obama

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Coce:
sensato pensiero il tuo e di facile lettura e da non sorvolare!!!
E’ un contrappunto non metaforico e evidente alle intenzioni e possibilità, anche ottime e senza finzione fossero, che si stanno ventilando in questa inevitabile ‘luna di miele’ presidenziale.
Senza entrare nei temi che si stanno debattendo tanto accaloratemente, opino che stai toccando e manifestando il pensiero di tanti che poi, in conseguenza, anche bene augurando con mille auguri traboccanti di fiducia, in ogni angolo del mondo ne staremo a vedere i risultati.
Ciao,
Elisa


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Purtropo raramente le promesse eletorali vien mantignude, sai per malafede, sia perchè la situazion cambia. Stavolta ghe xe tropi interessi in zogo. Pensè veramente che i miliardari texani podessi acetar de serar i pozi de petrolio? O anche i arabi, che coi petrodolari ga comprà mezo mondo. Gavemo za visto el crolo dele borse al giorno del giuramento. No xe un bel segnal. Forsi voleva dir: "Ocio, mulo a quel che te fa".


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

sai per malafede = sia per malafede


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Obama

Messaggio da Zigolo »

Coce ha scritto:el magior parametro per mantegnir el nostro sistema de vita xe de incrementar la crescita che xe proprio contrario a mantegnir un san ambientalismo
Questo xe cruciale :clapping_213:

E se pol anche sostituir "san ambientalismo" con "ambiente san"!


Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Re: Obama

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Coce ha scritto:Arnie,da come che te spieghi te ga emigra' circa al tempo mio,ma quanti
ani te gavevi? te me vien a mi abastanza sicuro de ti stesso, mi forsi son piu' cauto, forsi xe la mia eta', go quasi 80 ani. In riguardo a Obama i segni xe boni, pero mi me domando ancora, el xe un vero Condotier, filosofo, sociologo o solo un scaltro politicante? I wonder if he is "trying to bite more then he can chew" per dir che la maniera de vita Americana xe sacrosanta e no la se pol tocar, per mi no xe cosistente con i obiettivi che el vol ragiunger. Prima roba "The american way of life" no la xe uguale per tuti i Americani, el parla dela vita de quei migliaia de poveri che ga dovesto sfollar el bacino del Mississipy, o de quela vita de quei che ga grandiose tenute
con pallazzi ,piscine e cosa so mi.
L'America ga fato robe assai bele, e fra queste xe l'Internet, pero' la ne ga anche insegnado el grande spreco de risorse naturali del Pianeta, e no credo che tuta la bona volonta' de Obama de dirigerse a fonti naturali de energia sara' suficente per sfamar i milioni de automobili(che no i fa altro che aumentar in numero) E tuti i Gratacei dele metropoli mondiali che xe impizadi note e giorno (e anche le Metropoli se fa sempre pIu' Grandi) senza contar i miloni de elettrodomestici che xe in operazion al momento, e che no i pol altro che aumentar. Infati el magior parametro per mantegnir el nostro sistema de vita xe de incrementar la crescita che xe proprio contrario a mantegnir un san ambientalismo, e no voio gnanche cominciar a parlar dei bisogni del Terzo Mondo.Ciao for now Coce :-)
Coce, anche se no go propio I ani tui, I am also of the age when your farts no longer smell…because your nose is now permanently out to lunch. Ghe coro drio ai setanta, in giugno anche mi, dunque no xe un’infatuazion de teenager che me da el senso de sicurezza che sembra eser evidente nei miei posts, ma limpresion che el me da, gavendlo seguido piu o meno de vizin za de un par de ani.

Anche qua in Canada, cronache dele sue atività, perquanto riguarda decisioni, discorsi ecc., le xe un rito giornaliero. CBC News World, e tute le altre stazioni, chi più chi meno i ne lo porta presente a ogni notiziario, quindi certe robe se le nota, perché prima o dopo, anche un sociopatico del tipo de Bush che el xe un’artista, co’ se trata de sconderse drio la faciada del “mi son un pvero, ignorante Texan,” el sbrisa e el mostra el vero lui.

Obama ancora no ‘l ga mostrà nesun senso de gaver voluto prometeo qualcosa come espediente politico. El sembra eser assolutamente sincero nele sue aspirazioni e, importantissimo fato de no trascurar, pur promettendo quel che el prometi, el ne ricorda sempre che la via sara sai ardua e che no’l rivarà probabilmente cambiar tuto gnanche durante el suo primo termine de ufficio.

Domanda: Quanti leaders te me pol nominar, che i te disi francamente, “Disocupazion ancora più alta, più falimenti, più miseria…. Ma ghe la faremo!”

Nisun! Tuti che i sbandiera “Votè per mi e trasformerò l’aqua in vin!” senza nisun riguardo de quanta gente che i ghe credi e che i se trova rovinadi per gaveghe credudo.

Go visto bastanza nadai e primi del’ano per saver se un menti o no. Go pasà tuta una vita nele vendite, in publico, lavorar col publico per riconoser instantaneamente che quel soriseto incontrolabile sui cantoni dei labri e quei oci che no i se ferma mai, i scondi la verità.

Me da l’aria de eser una persona genuina, Barak Obama. El prometi e el mantien. No ’l xe sta gnanche 24 ore in uficio che el ga decretado la chiusura de Guantanamo e la sospension imediata dela “kangaroo court” la corte marziale istituida da Bush per giudicar i prigionieri senza bisogno de dimostrar evidenza contro de lori e lasarghe la posibilità de difesa civile.

La parte del discorso che parla del ambiente ecologico no la xe per niente quel che sembra che gavè capido voi che le sia. E disi, senza lasar nesun dubio, che el sfrutamento dele energie, oio, ecc. xe un’atività de ieri. El disi anche che la realtà de ogi xe ben diferente e che dovemo vederla tale quale che la xe, no come che la gavem vista fin a ogi. Conceto diametricamente contrario ala promesa de crescita senza limiti.

D’altro canto, no bisogna dimenticar che xe 300 e oltre milioni de abitanti nei Stati uniti, un’area presapoco dela stesa grandeza del’Australia. Qualcosa devi ceder. Se pol proibir el razismo ma no cambiar le testa de quei che i continua a eser razisti. Se pol cambiar rota nel come condur l’economia, ma no se pol ferrmar l’economia stesa. Se pol decretar el tratamento de “Ugualianza soto la giustizia” ma ghe sarà sempre quei polizioti, avocati o giudici, fra i trecento milioni de abitanti, che i zercherà de ricorer ai veci metodi. I cambiamenti che el prometi, Obama, no i xe altro che un punto de inizio; el fato rimani che senza quel punto focale no i sucederà mai più. No stemo dimenticar che quaranta ani fa, se un nero e una bianca gavesi voludo sposarse in Mississippi, i saria stadi asasinadi prima ancora de rivar sul’altar, e nesun saria stado arestado.

Le vitime del urigan Caterina xe le prime a ciapar l’aiuto federale, de quel che sento dir, ma TUTA L’INFRASTRUTURA statunitese la sarà mesa sotosora e rifata. La nazion, dopo oto ani de trascuro xe in rovina. Demoghe fiducia a sto omo, perché senza quela, gnanche lui no xe un supe-omo. Per farghela el ga bisogno che i Americani che el governa i ghe credi.

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Obama

Messaggio da Zigolo »

Arnie Coburg ha scritto:
Coce ha scritto:La parte del discorso che parla del ambiente ecologico no la xe per niente quel che sembra che gavè capido voi che le sia. E disi, senza lasar nesun dubio, che el sfrutamento dele energie, oio, ecc. xe un’atività de ieri. El disi anche che la realtà de ogi xe ben diferente e che dovemo vederla tale quale che la xe, no come che la gavem vista fin a ogi. Conceto diametricamente contrario ala promesa de crescita senza limiti.
Spero veramente che te gabi ragion e che le robe staghi cussì.


Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Spero anche mi, Zigolo, ma no perchè voii gaver ragion; perchè se go torto saremo tuti in vitime de una tragedia senza pari.

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Arnie, xe 10 ani de diferenza tra mi e ti, pero' in quei 10 ani Go avu' la "Fortuna-Scalogna" de veder altri Condotieri, altri regimi e eserciti de ocupazion a Trieste, e xe questa la ragion dela mia Prudenza, mi ghe auguro tuto el ben del mondo a Obama, ma purtropo mantegno i mii dubbi dela sua capacita' de voltar l'America "Sotosora- Upsidedown" in 4 ani de termine d'ufficio, e anche se el saria capace de farlo nei altri 4 ani del secondo termine el andaria nela storia come el piu' "Grande Leader"mai esisti . Con stima Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Dopo aver dito questo qua sora no intendo dir che no el fara' dei miglioramenti, che senza dubio gavemo bisogno e chei sara' ben acetti, anzi che auguro "Good Luck" e tanto, tanto sucesso. Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Speremo che i lo lassi far. Auguri, mulo. :clapping_213:


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Coce,


Arnie, xe 10 ani de diferenza tra mi e ti, pero'.......
:doh_143: :angel15:
?

That old, eh?...How's your smeller, mate? All kosher, then?

Arnie

P.S. Domando scusa ai mod's. Xe una batuda che proprio la spetava drio el canton. :angel15: :doh_143:


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Tanto per asuefar le ansietà ai meno otimisti, ecove un'altra bona notizia. Se ve ricordè, go scrito un post sula lege dela California e tredici altri stati a riguardo de auto con zero emision de C02 che iera stada blocada da Bush. Ogi, mez'ora fà, infati el presidento Obama ghe ga dado semaforo verto. L'industria automobilistica dovarà far una marcia indrio revoluzionaria.

Semo sula via retta.

Per quei che i spikka Inglish, ecove una dele tante links ai editoriali dei giornai più influenziali nei Stati uniti:

http://www.thetruthaboutcars.com/nyt-ob ... standards/


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Obama

Messaggio da Coce »

Arnie, questi reportage- commenti xe un saco misia', xe lodi per Obama ma xe anche incredulita'sula posibilita' de incrementar el piano sul'idustria automobilistica in America. If your pun was intended to ask me my performance, I can tell you YESI am still in working order, in your case we'll have to wait a bit, like 10 years to see. Ciao Coce :-D :-D


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Go letto in sto thread certe perplesitá sul 'Cambio' promesso de Obama e el fatto, aparentemente contraditorio, de mantener la cosideta American Way of Life. Sta contradizion xe stada anca notada da giornalisti e altri comentaristi.

Dal mio punto de vista la American Way of Life no xe el consumismo sfrenado de questi ultimi anni, ne tanto meno la richeza in man de pochi o el desiderio sfrenado de dominar el mondo intero. La vera American Way of Life se pol riasumer nel principio de la Costituzion Americana dove se parla del dirito alla vita, la libertá e la ricerca dela felicitá.
Un autor, nel 1955, gaveva riasunto el spirito de la American Way of Life con queste parole:

The American Way of life is individualistic, dynamic, pragmatic. It affirms the supreme value and dignity of the individual; it stresses incessant activity on his part, for he is never to rest but is always to be striving to "get ahead"; it defines an ethic of self-reliance, merit, and character, and judges by achievement: "deeds, not creeds" are what count. The "American Way of Life" is humanitarian, "forward-looking", optimistic. Americans are easily the most generous and philanthropic people in the world, in terms of their ready an unstinting response to suffering anywhere on the globe. The American believes in progress, in self-improvement, and quite fanatically in education. But above all, the American is idealistic. Americans cannot go on making money or achieving worldly success simply on its own merits; such "materialistic" things must, in the American mind, be justified in "higher" terms, in terms of "service" or "stewardship" or "general welfare"...

Son sicuro che de questo parla Obama, de questa America che noi vardavimo 50 anni fá con rispeto e speranza, no l'America de Reagan, e de Bush, sia che el pare che el fio.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

a proposito de Obama, go letto recentemente un suo libro autobiografico de alcuni anni fa (Dreams from My Father), che el conta della sua gioventù e me ga impressionado el tipo de famiglia in cui el xe cressudo, vizina e lontana nel stesso tempo e assai diferente de qual che vedemo qua de noi: ve riassumo:
suo pare keniota de giovine se metti o se sposa ma no assai uficialmente con una compatriota, e i fa 2 fioi. Po el ciapa una borsa de studio per una università ale Hawaii e là el conossi la mama de Obama, bianca e i se sposa, ovviamente senza parlar dela keniota che intanto lo speta a casa,c he saria bigamia. Nassi Barack e el pare poco dopo torna in kenia, lassandolo cola mama, che no lo vol seguir in Kenia. I genitori se divorzia e la mare se sposa con un indonesian e lo porta in Indonesia con patrigno, e intanto nassi un'altro fio o fia. El pare keniota in Kenia torna cola sua prima, ma sposa anche un'altra moglie , no me ricordo se bianca o nera, e spera de viver con entrambe le mogli ( anche perchè el ga un pare musulman..) ma la nova moglie n vol saverghene dela keniota, che nel fratempo fa altri fioi - e qualchedun no xe proprio sicuro che sia del pare ufficial, insinua qualchedun..
nel fratempo la mare de Barack me par che divorzia . Lu intanto ga visto una volta sola suo pare, per qualche tempo a 10 anni e del resto xe stado tirado su in collegio... po el va in kenia e el scopri tuta sta famiglia de mezi fradei e sorele, de nonne vere, nonne adottive.. la moglia ultima del pare dopo aver fatto anche ela un per de fioi col pare de Barack- che nel fratempo xe morto- se ga risposado e se ga portado drio i fioi fazendogheli adottar al novo marì... insomma un intreccio per mi pezo de una telenovela, e devo dir che ghe vol farghe tanto de capel al mulo se el ga avudo un equilibrio e una apertura mental eccezionale. Certo, la sua ricerca dele radici deventa molto interessante e per mi me ga fatto scoprir un modo de viver e de intender la famiglia assai lontan dela nostra.
per zercar de capir ( solo in inglese)
http://en.wikipedia.org/wiki/Family_of_Barack_Obama


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

babatriestina ha scritto:a proposito de Obama, ...
e devo dir che ghe vol farghe tanto de capel al mulo se el ga avudo un equilibrio e una apertura mental eccezionale.
mi son d`acordo con ti! E me dispiase per 'sta capelada recente.


L'atmosfera troppo rilassata del Jay Leno Show ha giocato un brutto scherzo a Barack Obama. Il presidente e' scivolato su una gaffe sui disabili, costringendo la Casa Bianca a scuse repentine. Rispondendo alla domanda del conduttore se avesse gia' usato la celebre pista da bowling voluta da Richard Nixon Obama si e' schermito, "il mio punteggio e' di 129, a livello di paraolimpiadi". Per contenere i danni dell'infelicessima battuta presidenziale il portavoce della Casa Bianca Bill Burton ha ricordato che Obama ritiene i Giochi paraolimpici "un programma splendido che da' la possibilita' alle persone disabili di mettersi in mostra". (AGI)
(20 marzo 2009 ore 16.24)Ultim'ora
Washington, 16:24



Lui ne sarà sicuramente molto dispiaciuto, come in tanti, di questa macchiolina e si stará mordendo la lingua! Mah quanto è vero, e per tutti, quel "Errare humanum est"!.....






"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8756
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Barack Obama

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ha vinto di nuovo Obama.

Ma non è di questo che voglio parlare.

La mia felicità è quando posso leggere, da dilettante avanzato di statistica, articoli del genere

http://www.huffingtonpost.it/alberto-fl ... _ref=italy

Quando i sondaggisti sbagliano nelle loro previsioni io sono felice, perché vedo la vittoria del popolo sovrano.

E comunque, per come sono andate le elezioni, speriamo bene, auguri agli americani ... e al mondo.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Barack Obama

Messaggio da babatriestina »

vi riporto l'opinione di un mio ex allievo del Carli, che si è laureato a Chicago ed ora insegna in una business school a Washington ( e posso assicurarvi che di matematica a suo tempo ne capiva un tantinello..)
i polls negli swing states erano tutti "within margin of error", che vuol dire in "pareggio statistico". Lo stesso Scott Rassmussen, in una intervista il giorno prima, ha detto di non avere idea di chi avrebbe vinto. L'ultima rilevazione di Gallup il giorno prima delle elezioni dava Romney 49 - Obama 48, anche questo within margin of error. Molte delle rilevazioni erano state sospese a causa dell'uragano Sandy, che ha compromesso la possibilita' di raggiungere gli elettori per diversi giorni. Nessuna disfatta, a meno che non saper predire testa o croce sia un segno di incompetenza. Piu' che disfatta dei sondaggisti, disfatta del giornalista


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Atualità non triestine”