Horti tergestini
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- sum culex
- No montar in scagno
Re: Horti tergestini
Una orchidea

Primule (quela più in paricolare purtropo me xè vignuda mossa)

Altre Boromeliaceae

Primule (quela più in paricolare purtropo me xè vignuda mossa)
Altre Boromeliaceae
- sum culex
- No montar in scagno
Una nutrida serie de Orchidee e alcuni particolari el medesimo bancheto (i nomi ???)

- babatriestina
- Senator
quela primula no la go fotografada, la go ciolta!! 

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
- sum culex
- No montar in scagno
Me dirè che tute le se somiglia e che no gavessi avù scopo de farghene tante; cossa volè, a mi le me piasi tantissimo e me laso ciapar la man. A casa mia, o per el clima-temperatura-luce o per el substrato, innafiature e/o vaporizzazion no le me riesci. So che ghe vol un diferenzial de almeno più de 5° tra giorno e note e mi no son in grado de procurarghelo.
Altri cactus (el primo podessi esser la 'bereta del prete' - Astrophitum ornatum ?) Ghe ne go uno bel grande che ghe somiglia e che me fiorissi ogni ano d'estate.
- sum culex
- No montar in scagno
Nel comprensorio xè ancora diverse costruzioni/edifici in condizioni precarie e che gavessi bisogno urgente de un bon restauro! Vision per gnente edificante per i visitatori e sporatuto per quei che vien de fora.
Un esempio:

E adesso, se gavè avù pasienza e costanza de guardar tuto, non ostante la grande quantità de pupoli, diseme se ve ga piasso o meno e se saria meio che me astegno de serie cussì ampie.
Grazie e ciao
sum culex
Un esempio:
E adesso, se gavè avù pasienza e costanza de guardar tuto, non ostante la grande quantità de pupoli, diseme se ve ga piasso o meno e se saria meio che me astegno de serie cussì ampie.
Grazie e ciao
sum culex
- babatriestina
- Senator
Te ga comprado qualcossa?
- sum culex
- No montar in scagno
No, no go comprado gnente: se gavevo borse in man (iero de solo) no gavessi podù far foto....
E oltretuto, a parte el posto fin che no finissi i tulipani, ringraziando la pension de l'INPS, devo star 'ssai atento ai acqusti volutuari
ciao
sum culex
E oltretuto, a parte el posto fin che no finissi i tulipani, ringraziando la pension de l'INPS, devo star 'ssai atento ai acqusti volutuari

ciao
sum culex
- babatriestina
- Senator
bisogna dir che costava abastanza poco, almeno quel che go ciolto mi: iera piantine fra i 4 e i 5 euro..e tute piante perenni, che dura a tignirle ben!
Circa do ani fa Baba Triestina ga scrito:
Pecà. Ma ricordite che quel che xe longo decido mi e foto cusì bele no xe mai longhe.babatriestina ha scritto: No ve metto tutte le foto per no farla troppo longa.."
- babatriestina
- Senator
vero, Ciancele, ma el spazio sul sito no xe illimitado.. 

Questo è un tema che mi ha sempre incuriosito ed in questo momento trovo l' occasione di chiedere a te -da ingnorantona che sono in merito a questa metodologia delle limitazioni- come sono le regole.babatriestina ha scritto:vero, Ciancele, ma el spazio sul sito no xe illimitado..

"Todo lo bueno me ha sido dado"
- babatriestina
- Senator
semplice, quando si prende un sito, il costo è in dipendenza anche dalle dimensioni dello spazio a disposizione.. c'è da aggiungere un'altra questione: col tempo, le immagini si apprezzano sempre più e si postano sempre più. Abbiamo provato a suggerire diversi siti di hosting di immagini per non caricarle sullo spazio del forum, ma i risultati sono stati deludenti, prima o dopo parecchie immagini sono sparite ed abbiamo dovuto rimetterle una per una: guarda proprio all'inizio dei questa sezione horti tergestini le immagini ormai invisibili dei primi post. Abbiamo deciso quindi per quanto possibile di ospitarle sia come allegati sia come album collegati, sul sito stesso di aTrieste. Questo ci consente di aver la certezza, fino a che il forum sarà in vita, che non andranno perdute, ma occupa una notevole quantità di spazio.