se te la vol veder ben, te va qua e te la vedi no de un giornal, ma dela foto original firmada con dedica ala mia famigliasum culex ha scritto:(ripeto questa che no xè vignuda)

se te la vol veder ben, te va qua e te la vedi no de un giornal, ma dela foto original firmada con dedica ala mia famigliasum culex ha scritto:(ripeto questa che no xè vignuda)
Nissuna no xè foto de giornai ma xè tute foto originali esposte in bacheche che go fotografà oltre i vetri.babatriestina ha scritto:se te la vol veder ben, te va qua e te la vedi no de un giornal, ma dela foto original firmada con dedica ala mia famigliasum culex ha scritto:(ripeto questa che no xè vignuda)
legi ben , la foto de Ursel Parisi xe un ritaio dela rivista Aus der Wiener gesellschaft!!! e se vedi che la xe taiada de una pagina de rivista,de quela volta, se intendi, no che te la ga taiada ti, la ga trovada cussì quei che ga fato la mostra!sum culex ha scritto:Nissuna no xè foto de giornai ma xè tute foto originali esposte in bacheche che go fotografà oltre i vetri.babatriestina ha scritto:se te la vol veder ben, te va qua e te la vedi no de un giornal, ma dela foto original firmada con dedica ala mia famigliasum culex ha scritto:(ripeto questa che no xè vignuda)
Alora vol dir che ga sbagliado lori.babatriestina ha scritto:Posso assicurarate con certezza al 100% che quel xe Pino e che Muni xe l'altro: el cartelin xe poco ciaro, varda la foto con tutta la famiglia
ne l'altra foto i ga scritto giusto, quindi xe solo che poco ciaro come che i gaveva scritto.Nona Picia ha scritto:Alora vol dir che ga sbagliado lori.babatriestina ha scritto:Posso assicurarate con certezza al 100% che quel xe Pino e che Muni xe l'altro: el cartelin xe poco ciaro, varda la foto con tutta la famiglia
xe scritto su tuti i libri che xe el secondo caso.AdlerTS ha scritto:E, su fio Rodolfo xe stado copado dalle guardie territoriali in una manifestazion contro el governo asburgico nel luglio 1868 (o per el famoso primo scontro ai portici de Chiozza fra nazionalisti italiani e nazionalisti sloveni a Trieste. ??)
mah, mio papà, classe 1898, me diseva : 2 dicembre: battaglia de Austerlitz, colpo de stato de Napoleone III, incoronazion de Napoleon I... e el se fermava qua.AdlerTS ha scritto:Efetivamente el 1897 non bati col 50°, ma el 2 dicembre sì:
le donne del Otocento no iera come quele de adesso: KKK!!! ( Kinder, Kueche, Kirche!)AdlerTS ha scritto:Po zerco de immaginarme la moglie, che nel caso dell'aniversario de matrimonio gaveria preteso sicuramente una "fondazione" a suo nomenon a quela del Kaiser.