Fazendo ordine tra foto vecie del 2015 go visto che no go postado questa de la nave The World che xe una esclusiva super nave da crociera con solo 165 residence. Ogni anno i proprietari dei residence i decidi dove andar in crociera e la sorpresa xe che i gaveva deciso de far tappa a Trieste. Quanta differenza tra una delle prime navi de crociera la Thalia del Lloyd austriaco e sta qua dopo 100 anni.
Riprendi anche sto anno le crociere che parti dalla marittima. Ecco la "mein Sciff" numero do de una compania gnocca che toccherà Trieste tuto sto anno.
Primo arrivo de sto anno.jpg (76 KiB) Visto 5925 volte
Oggi 16 maggio è arrivata la Aegean Odissey che fa capo alla compagnia israeliana ZIM , 12000 tonellate e 350 paseggeri con crociere nel mediterraneo, e domani termina il viaggio a Venezia.
Oggi alla marittima la Marella Celebration del gruppo ex Thompson ora Marella Cruises, la nave più piccola del gruppo con 34000 ton. e 1264 passeggeri.
Marella celebration .jpg (77.8 KiB) Visto 5846 volte
Me par che i gaveva dito che i gaveria fatto qualche tocada e no che Trieste fussi stada la base de partenza per una linea stabile, roba che i farà inveze nel 2019.
Oggi arrivo della Horizon, nave da crociera della Pulmantur cruises società spagnola, e dal 2006 passata alla Royal Caribbean cruises. Nave da 47000 ton. e dai 1500 ai 1800 passeggeri.
a Trieste fanno scalo non solo le grandi navi con migliaia di croceristi , ma anche mega yacht, con qualche decina di partecipanti. Eccone uno in arrivo.
babatriestina ha scritto: gio 21 giu 2018, 9:48
I puristi lo criticano perchè si son ben guardati dallo spiegare le vele, non dico all'attracco me nemmeno al largo.
Par conto mio i puristi xe invidiosi che no i ga lori una barca compagna. A bordizar 'ndava mio papà. El gaveva la granda sielta: o vela o remi. Lori i va col motor de un porto a l'altro e i fa cicar la gente. Mi credo che a drita (drita xe un termine tecnico che saria la parte destra de una barca) i ga mandà gente a pescar menole par la zena. A destra, parchè no se vedi dela costa.