Oggi sono stata a Villa Revoltella, tempo grigetto, ottimo per fare quattro passi, e poi volevo vedere se effettivamente ci sono le condizioni almeno decenti di cui parlava SonoPiccolo a proposito di Miramare.
Bene:
qualcosa è migliorato:
questi erano i cassoni invasi dalle erbacce
e adesso hanno ripulito, piantato lavande e alberi da frutto
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
nonna ivana ha scritto:Dici che Zoomy non se ne è occupato?
Mah!!!
Garantisso che no ghe go taià mi le teste ale statue per portarle a casa. Ma me gavessi forsi anche piasso, ma no me gà gnanche mai sfiorà l'idea, e po' no gavessi savù in nissun modo dove meterle. Forsi torno el leto de nona picia?
ciao
sum culex
nonna ivana ha scritto:Dici che Zoomy non se ne è occupato?
Mah!!!
Garantisso che no ghe go taià mi le teste ale statue per portarle a casa. Ma me gavessi forsi anche piasso, ma no me gà gnanche mai sfiorà l'idea, e po' no gavessi savù in nissun modo dove meterle. Forsi torno el leto de nona picia?
ciao
sum culex
Zoomy, mica mi riferivo a te come cacciatore d teste...ma non credevo che tu non avessi fattofoto sul posto!!!!
A dire il vero erano proprio delle belle testoline...magari non leggere come si pensa...delle donne,la materia grigia con cui son fatte...pesa!!!!
Credo proprio che delle foto delle statue le abbia fatte tempo fa, non so se le ha messe però....comunque, dall'ultima volta che ci sono stata, non ricordo tante teste rotte come ha trovato BT!
Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
No posso: mi de quele statue in particolar no go fato nissuna foto e men che meno senza le teste.
Za che semo in argomento Villa Revoltella, ve meto ancora, anche se le xè ripetitive, alcune foto fate nel parco in april de sto ano.
El risultato xè quel che xè perchè el sol me ga tradì.
Nel piazal davanti al casa xè quatro statue: una in controluce
Ste statue xè stade messe in post precedenti, ma mi go provà per divertimento, anche se la luce no me sodisfava, a incornisar le teste coi rami dei alberi, per far inquadrature un poco diverse.