Berlusconi in prima pagina
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- babatriestina
- senator
il mio televisore c'è. è piccolo, e mi serve qualche rarissima volta per seguire dal vivo qualche evento. Del resto, è spento da diversi anni. Non guardo i tg ( preferisco i giornali) , non ho la pazienza di sorbirmi film o sceneggiati inframmezzati da pubblicità , non sopporto di dipendere dagli orari televisivi.. per cui ignoro beatamente il tutto. e alcuni anni fa ho pure litigato con Sky, che mi aveva appioppato un contratto da me non richiesto e ci ho messo mesi per disdirlo, per cui ho chiuso pure con la tv satellite.
Sono stata tirata su senza tv, da un padre preveggente che, pur nei tempi in cui c'era roba buona, diceva "è la rovina delle famiglie, le cose belle le mettono alle ore in cui la famiglia dovrebbe riunirsi e dialogare".
Preferisco non discutere di politica, ma ribadisco che non sono le frasi infelici o le pagliacciate, volute o non volute e che occupano le prime pagine, a preoccuparmi. Anzi, vorrei dire che mi preoccupa che siano quelle a riempire le prime pagine.
Sono stata tirata su senza tv, da un padre preveggente che, pur nei tempi in cui c'era roba buona, diceva "è la rovina delle famiglie, le cose belle le mettono alle ore in cui la famiglia dovrebbe riunirsi e dialogare".
Preferisco non discutere di politica, ma ribadisco che non sono le frasi infelici o le pagliacciate, volute o non volute e che occupano le prime pagine, a preoccuparmi. Anzi, vorrei dire che mi preoccupa che siano quelle a riempire le prime pagine.
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Bongiorno a tuti, finalmente gò rivado a connetterme al forum, ieri gò rivado a farlo solo par un atimo (fintanto che no' ghe gò dado 'na risposta a Piccolo), po' gnente de far e par che anca altri gabi gavù el steso problema.
Ritornando al'argomento de discusion nel qual xe intervenudi, se me ricordo ben: Elisa, babaTS, serlilian, nona picia e Zigolo.
El discorso el se stà fazendo sempre più serio, no' tanto par le monade squasi sempre spara el "nostro Premier", salvo dopo difenderse sempre in te'l solito modo e disendo che "le mie parole sono state travisate" opur, 'ncora pezo "tuta colpa dei comunisti" (difati 'deso sembra che 'stì ultimi i sìa anca la causa dela rotura del suo matrimonio, in che modo no' se riva ben capir) el fato xe che semplizemente squasi, anzi, mai el colega la lingua al zervel (indiferente che lo gtabi e in che condizioni ch'el sìa); el và bastanza ben se i ghe gà preparado qualcosa de scrito, altrimenti...
Mi, a diferenza vostra, me piasi seguir le trasmisioni de opinion (naturalmente quele che dovesi eser - per lo meno par la presenza in studio de aparteneti ai due diversi schieramenti - super partes), lar el resto la television la seguo pochisimo e sempre parché la impiza mio marì; e vardandole devo dir che - finora - no' le gà fato che confermar la mia idea, che sarìa la stesa de Zigolo: quel'omo xe suserio malado, ma forte anca! El triste xe che quei che lo sostien (me riferiso a persone con qualche cariga politica) - a parte pochi - i lo fà semplizemente parchè el gà el poter, ma sopratuto i bori!
E ancora de più me ratrista le persone comuni che, nonostante quel che i vedi e che i senti, i continua a sostenerlo: forsi parché i gà paura de ameter de gaver sbajà, no' vojo pensar che l'Italia sìa formada solo che da un popolo stupido e co'i paraoci.
Anca se la sinistra, o par mejo dir, l'oposizion - purtropo - par el momento
se pol dir che no' la esisti (anca se le mie idee le se avizina de più a un partito che no'l fà parte del governo), comunque seguendo "Anno Zero" de giovedì u.s., i interventi e le argomentazioni portade del'on. Franceschini, anca se solo un barlume, ma un fìa de speranza me la gà ridada.
El problema vero parò, qual xe? Come se fa a delegitimar Berlusconi, le alternative - a parte che elezioni antizipade - me fà 'ncora più paura! Provè a pensar come fusimo mesi se al posto del P.d.L. andasi sù la Lega Nord? Saria cascar come dela padela in te le bronze!
Chi de voi savarìa indicar 'na soluzion alternativa?
Me piaseria suserio saverlo, par cui se gavè 'ncora voja de discuter de 'stò argomento, disè la vostra par favor.
Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.
Ritornando al'argomento de discusion nel qual xe intervenudi, se me ricordo ben: Elisa, babaTS, serlilian, nona picia e Zigolo.
El discorso el se stà fazendo sempre più serio, no' tanto par le monade squasi sempre spara el "nostro Premier", salvo dopo difenderse sempre in te'l solito modo e disendo che "le mie parole sono state travisate" opur, 'ncora pezo "tuta colpa dei comunisti" (difati 'deso sembra che 'stì ultimi i sìa anca la causa dela rotura del suo matrimonio, in che modo no' se riva ben capir) el fato xe che semplizemente squasi, anzi, mai el colega la lingua al zervel (indiferente che lo gtabi e in che condizioni ch'el sìa); el và bastanza ben se i ghe gà preparado qualcosa de scrito, altrimenti...
Mi, a diferenza vostra, me piasi seguir le trasmisioni de opinion (naturalmente quele che dovesi eser - per lo meno par la presenza in studio de aparteneti ai due diversi schieramenti - super partes), lar el resto la television la seguo pochisimo e sempre parché la impiza mio marì; e vardandole devo dir che - finora - no' le gà fato che confermar la mia idea, che sarìa la stesa de Zigolo: quel'omo xe suserio malado, ma forte anca! El triste xe che quei che lo sostien (me riferiso a persone con qualche cariga politica) - a parte pochi - i lo fà semplizemente parchè el gà el poter, ma sopratuto i bori!
E ancora de più me ratrista le persone comuni che, nonostante quel che i vedi e che i senti, i continua a sostenerlo: forsi parché i gà paura de ameter de gaver sbajà, no' vojo pensar che l'Italia sìa formada solo che da un popolo stupido e co'i paraoci.
Anca se la sinistra, o par mejo dir, l'oposizion - purtropo - par el momento
se pol dir che no' la esisti (anca se le mie idee le se avizina de più a un partito che no'l fà parte del governo), comunque seguendo "Anno Zero" de giovedì u.s., i interventi e le argomentazioni portade del'on. Franceschini, anca se solo un barlume, ma un fìa de speranza me la gà ridada.
El problema vero parò, qual xe? Come se fa a delegitimar Berlusconi, le alternative - a parte che elezioni antizipade - me fà 'ncora più paura! Provè a pensar come fusimo mesi se al posto del P.d.L. andasi sù la Lega Nord? Saria cascar come dela padela in te le bronze!
Chi de voi savarìa indicar 'na soluzion alternativa?
Me piaseria suserio saverlo, par cui se gavè 'ncora voja de discuter de 'stò argomento, disè la vostra par favor.
Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
- babatriestina
- senator
Cercherò de spiegar ancora una roba, per no esser fraintesa: se gavessimo un governo onesto, democratico, efficace, preoccupado del benesser dei cittadini e no del proprio, etc etc.... no me interessassi per gnente se el capo fa baruffa con sua moglie o no . Un poco de più se el mostra de no gaver bona creanza, ma cossa volè, per certe robe ghe vol aver "Kinderstube", e in genere no la xe più molto apprezzada dei politici.
Bon giorno babaTS, son anca mi del tuo parer, i afari privati xe privati, ma comunque tratandose de un personagio publico, anca el privato no'l xe più tanto privato. Par spiegarme mejo: se mi gavesi de sbarufar o de divorziarme de mio marì nò ghe intereseria gnente a nisun, a parte le ciacole dele solite quatro "babete" del quartier, ma mi no' rapresento el popolo italian nel mondo e, visto che, volenti o nolenti, noi femo parte de quel popolo, 'stà roba la me dà fastidio.
Parchè bisogna ricordarse che i "foresti" i xe 'bituadi a valutar un popolo da chi che li governa acomunandoli e, d'altro canto in t'un zerto senso i gà anca razon: chi gà fato 'ndar suso Berlusconi? La magior parte del popolo italiano votante.
Parchè bisogna ricordarse che i "foresti" i xe 'bituadi a valutar un popolo da chi che li governa acomunandoli e, d'altro canto in t'un zerto senso i gà anca razon: chi gà fato 'ndar suso Berlusconi? La magior parte del popolo italiano votante.
Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Quando la signora Veronica ghe ga mandà ai giornai le sue "esternazioni", un giornalista ga scrito: "Ma quei due, quando litigano, perchè non si telefonano o lasciano un bigliettino sul frigo, come tutti gli altri?"
Ma forsi anche per ela, come per el marì, val el moto dela gente de spetacolo: "Bene o male, purchè se ne parli":
Ma forsi anche per ela, come per el marì, val el moto dela gente de spetacolo: "Bene o male, purchè se ne parli":
[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
-
- ixolan
http://ca.news.yahoo.com/s/reuters/0906 ... berlusconi
Finalmente el nostro "virtuoso" premier el ghe la ga fata a rivar su YAHOO.
Poco contenuto in via de complimenti, ma almeno no'l xe stà ignorado. Come se dixi, "Meo eser ofesi che ignoradi?"
Povera Italia!!!
Arnie
Finalmente el nostro "virtuoso" premier el ghe la ga fata a rivar su YAHOO.
Poco contenuto in via de complimenti, ma almeno no'l xe stà ignorado. Come se dixi, "Meo eser ofesi che ignoradi?"
Povera Italia!!!
Arnie
If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
- AdlerTS
- cavalier del forum
L'altra settimana, nella mia visita nel "profondo nord europa", go scoperto che in Finlandia esisti una "pizza berlusconi" a base de renna !
Pareria che sia una vendetta per una delle gaffes del premier che criticava la cucina finlandese e che tanto per farlo ciccar 'sta pizza par che gabbi anche vinto dei premi !
Pareria che sia una vendetta per una delle gaffes del premier che criticava la cucina finlandese e che tanto per farlo ciccar 'sta pizza par che gabbi anche vinto dei premi !
Mal no far, paura no gaver.
-
- ixolan
Qua in Canada, de quando che el Maclean's, un dele riviste più influenziali dela nazion ge gaveva dedicado prima pagina, dimostrando tuti i suoi contati con el mondo mafioso (e no i fazeva discorseti diplomatici indicando le posibilità de tali legami, ma i dimostrava diretamente come e perchè el ghe fusi conetado con lori) generalmente Berlusconi jera riguardado come sogeto non invitabile ala tavola de zena con gente onesta. Ma ultimamente, dopo tute le serie de articoli sui giornali sule sue aventure, incluse quela de gaver abandonado el parlamento europeo propio nele ultime setimane del suo termine per farse un traspianto de cavei, le sue scapadine con i minoreni, el suo comportamento con la Regina, comenti sui desparecidos, su Obama e altre gaffes de qua e de la, e per culminar al tuto, dopo che el gaveva zercà de regalarghe a Harper, el nostro primo ministro, un libro antico del valor de qualche decina de mila Euro durande l'utimo meeting dei G8, el vien tratado più come un burlon che zerca continuamente de eser sai, ma sai importante che un leader politico. In coseguenza, e le sue opinioni le xe, evidentemente, ignorade opur tratade come material dei "comic books".
Certa xe una roba: dal dopoguera, quando che l'Italia e i Italiani i gaveva una tremenda fama de inferiorità nel mondo (e quei come mi, che xe andadi via nei ani cinquanta i me sarà testimoni); col pasar dei ani e el lavor che i ga tuti fato per rimediarla quela fama, gradualmente i se gaveva meso ala pari del resto del mondo. In sti ultimi ani, me dispiasi dir – tuto quel sforzo de alzar la testa con onor xe sta' svanindo in aria. Stemo andano denovo indrio a rodoli.
Xe una vergogna! E se qualchedun me disi che no devo esprimerme in sti termini sul noto Cavaliere, me dispiasi, ma scrivo solo la verità. In fin dei conti pur esendo Canadese, pago ancora sempre le tase a Trieste e son italian anche mi, dunque la mia critica la ga l'isteso valor che quela del prosimo.
No se devi dimenticar che el compito del leader de una nazion xe quel de riunir la gente. El compito de Berlusconi, oviamente xe quel de alienar tuti quei che no i vota per lui, concentrando i favori solamente sul popolin che el sa che lo rielegerà e bando ai nemici! Le burle, le fiabe i zoghi politici - tuto al solo e unico fine de eser ri-eleto, scondendo ai suoi "suditi" le realtà del disastro che el sta cometendo per l'economia, la futura autonomia e el rispeto nel mondo dela nazion – xe tuto un zogo per lui. Ma el pezo risultato xe che el lasarà una nazion ancora più polarizada de quel che nol gavesi trovado.
No so quel che sucederà nel futuro, ragazi , ma una roba xe certa, quel che sucedi ogi xe una disgrazia!
Arnie
Arnie
Certa xe una roba: dal dopoguera, quando che l'Italia e i Italiani i gaveva una tremenda fama de inferiorità nel mondo (e quei come mi, che xe andadi via nei ani cinquanta i me sarà testimoni); col pasar dei ani e el lavor che i ga tuti fato per rimediarla quela fama, gradualmente i se gaveva meso ala pari del resto del mondo. In sti ultimi ani, me dispiasi dir – tuto quel sforzo de alzar la testa con onor xe sta' svanindo in aria. Stemo andano denovo indrio a rodoli.
Xe una vergogna! E se qualchedun me disi che no devo esprimerme in sti termini sul noto Cavaliere, me dispiasi, ma scrivo solo la verità. In fin dei conti pur esendo Canadese, pago ancora sempre le tase a Trieste e son italian anche mi, dunque la mia critica la ga l'isteso valor che quela del prosimo.
No se devi dimenticar che el compito del leader de una nazion xe quel de riunir la gente. El compito de Berlusconi, oviamente xe quel de alienar tuti quei che no i vota per lui, concentrando i favori solamente sul popolin che el sa che lo rielegerà e bando ai nemici! Le burle, le fiabe i zoghi politici - tuto al solo e unico fine de eser ri-eleto, scondendo ai suoi "suditi" le realtà del disastro che el sta cometendo per l'economia, la futura autonomia e el rispeto nel mondo dela nazion – xe tuto un zogo per lui. Ma el pezo risultato xe che el lasarà una nazion ancora più polarizada de quel che nol gavesi trovado.
No so quel che sucederà nel futuro, ragazi , ma una roba xe certa, quel che sucedi ogi xe una disgrazia!
Arnie
Arnie
-
- ixolan
Berlusconi? se nol ghe fusi bisognasi inventarlo. Si, per mostrarghe ai altri come che non devi eser un presidente del consiglio (tropa roba) ma nianche un omo politico... Le figure che el ne ga fato far, le robe che el combina. Se proprio vero quel proverbio: el vecio diventa porco, ma el porco no diventa vecio.... El ne ga da ampie dimosstrazioni. E deso a chi ghe bati ben? ma a la babeta, che se sui giornai che se qua, che se la e che se non se m**a la se fa pulito la pila e la la meti in taio, a la salute dei nostri padri. Cosa volè che ve digo, mi no son fisà, no son sciopà, no son nostalgico, ma el nostro imperatora, che no ga mai usà nianche el telefono, secondo mi no lo riceveria nianche per sbaglio, e za me vedo quel m**a che se avicina e ghe disi hallo, Franz!
Poveri noi...... Rawa Ruska
Poveri noi...... Rawa Ruska
Re: Berlusconi in prima pagina
"impacchi freddi"
che, secondo la nostra visione di italiani all' estero, ha ben applicato su questa questione il presidente Napolitano, con opportune parole di massima assennatezza e….di velata ammonizione.
Ci volevano per placare la sensazione di decadenza che deprime.
(Tra perentesi, si potrebbe intravvedere un certo suggerimento del: "Chi è causa del suo mal, pianga se stesso")!
http://www.corriere.it/politica/11_febb ... 68ae.shtml
Redazione online
20 febbraio 2011
che, secondo la nostra visione di italiani all' estero, ha ben applicato su questa questione il presidente Napolitano, con opportune parole di massima assennatezza e….di velata ammonizione.
Ci volevano per placare la sensazione di decadenza che deprime.
(Tra perentesi, si potrebbe intravvedere un certo suggerimento del: "Chi è causa del suo mal, pianga se stesso")!
http://www.corriere.it/politica/11_febb ... 68ae.shtml
Redazione online
20 febbraio 2011
"Todo lo bueno me ha sido dado"
Cara Elisa, noi qui così siam messi. Che si racconta in Argentina dei fatti nostri italiani? Se se pol!
Ciao Mandi
Ciao Mandi
"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"
Antoine de Saint-Exupéry
Antoine de Saint-Exupéry
CaraMandi,
difronte alla tua domanda,
un breve responso: Oggi è questa la notizia in fase culminante...o quasi
La gente crede tutto quello che di scandaloso si pubblica, e si compiace allo stile teleneovela. Daltronde ammette la possibilità della superficialità delle notizie, e che possa essere travisata la verità, che sarà praticamente quello si crede internazionalmente.
Il giornalismo:
"E' il principio del tramonto del disaccreditato Cavaliere".
"..."è obbligato a resistere ad una persecuzione giudiziaria…"
…"Ironia del destino o giustizia divina: il futuro del primo ministro è in mano di tre donne…" (le magistrate).
E via dicendo. Chi vivrà vedrà.
A questo punto, umanamente si desidera la risoluzione meno disperata possibile, se esistesse, naturalmente, a salvaguardia dell' ottimismo.
difronte alla tua domanda,
un breve responso: Oggi è questa la notizia in fase culminante...o quasi
La gente crede tutto quello che di scandaloso si pubblica, e si compiace allo stile teleneovela. Daltronde ammette la possibilità della superficialità delle notizie, e che possa essere travisata la verità, che sarà praticamente quello si crede internazionalmente.
Il giornalismo:
"E' il principio del tramonto del disaccreditato Cavaliere".
"..."è obbligato a resistere ad una persecuzione giudiziaria…"
…"Ironia del destino o giustizia divina: il futuro del primo ministro è in mano di tre donne…" (le magistrate).
E via dicendo. Chi vivrà vedrà.
A questo punto, umanamente si desidera la risoluzione meno disperata possibile, se esistesse, naturalmente, a salvaguardia dell' ottimismo.
"Todo lo bueno me ha sido dado"
Grazie Elisa. Non oso far commenti. Come dici tu chi vivrà vedrà.
Mandi
Mandi
"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"
Antoine de Saint-Exupéry
Antoine de Saint-Exupéry
vado un pò controcorrente, ferma restando l'indifendibilità (per me) della persona di cui sopra.
e se il G.I.P. Milano avesse speso un ventesimo/trentesimo del tempo e dei soldi che ha utilizzato per l'inchiesta "Ruby", per mettere in gabbia i/il "protettori/e" delle due ragazze che ogni giorno prendono servizio allo svincolo della tangenziale est vicino al mio ufficio? mettere in gabbia e buttare le chiavi, ovviamente.
saluti
e se il G.I.P. Milano avesse speso un ventesimo/trentesimo del tempo e dei soldi che ha utilizzato per l'inchiesta "Ruby", per mettere in gabbia i/il "protettori/e" delle due ragazze che ogni giorno prendono servizio allo svincolo della tangenziale est vicino al mio ufficio? mettere in gabbia e buttare le chiavi, ovviamente.
saluti
-
- ixolan
Tornando a come l'Imperator Berlusconi xe percepido al'estero, una vigneta che sta fazendo le ronde per tuto l'internet, dal'Australia al'America e probabilmente in Europa, son sicuro.
http://www.imagebam.com/image/2c6493120844579
Arnie
http://www.imagebam.com/image/2c6493120844579
Arnie
-
- ixolan
- babatriestina
- senator
sì, la gira anche qua, insieme con tante altre. In sti giorni se vedi robe assai più brute in giro, ma certo de noi xe un bruto spetacolo. A mi me par che meterlo in quela compagnia xe forsi troppo onor..
Finora no go partecipà a sta marea de ciacole. La roba che me preocupa in sto paese xe veder che tuto el mal sta da una parte, e a nisun ghe vien mai el sospeto che tuti,digo proprio tuti,anche el Papa, cometi pecati. Ognidun de noi ga un gene malavitoso,spara cavolade,se comporta de can. Xe tanti contro Berlusca,ma credè che i altri politici sia meio solo perche i media no ghe ne parla ,e che noi sia compradi per no parlar?. Go leto proprio ieri che Umberto Eco ga dito che Berlusconi xe come Hitler. Difati vivemo nei lager ,semo arestadi da Alfano e laRussa se magna tuti i soldi coi armamenti,e sto forum no xe sta ancora oscurado. Quel che manca xe la obietività,ma proprio de tuti,e qualche volta anche de mi. " Chi è senza peccato scagli la prima pietra. Un bel tacer non fia mai scritto"
- Nona Picia
- cavalier del forum
Lo savemo tuti che xe tuta una maniga de, disemo, profitatori e che xe sempre sta cussì...Solo che el B. le fa in maniera tropo visibile...la sua vita privata xe privata e la doverìa restar tale, ma se lui per primo vol esser visibile al massimo, el devi anche soportar le conseguenze che la grande visibilità comporta e prima de protestar el doverìa ricordarse de cossa che el rappresenta con la sua carica e el comportamento che la richiedi. E agiungio che gnanche mi son senza peccato....
Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
- nonna ivana
- Notabile
Quoto il sig Piereto!
Quello che mi rattrista, questo è il mio sentimento...che le strombazzate mediatiche siano subito un "patrimonio" di certezze inconfutabile!
Ciascuno di noi parla di un personaggio che (quasi) nessuno conosce personalmente, ma solo attraverso la stampa...la quale stampa è di un peso spropositato, riguardo l'opinione popolare, perché, checché se ne dica, il valore statistico della controparte è inferiore...ma chi ci pensa?
Conviene andare dietro al carrozzone che urla più forte, no? in questo eterno carnevale!
Altra cosa "triste", che esista solo questo argomento, che si sia perso il rispetto di qualsiasi cosa...io non celebro né calpesto o metto in berlina persone, che in fondo sono come le altre, con peccati, colpe, ma anche con meriti; non mi convincono i processi plateali, avviati in anteprima.. e riconosco che esiste la libertà smodata, scriteriata...di fare male a noi stessi!
Buona giornata!
!
Quello che mi rattrista, questo è il mio sentimento...che le strombazzate mediatiche siano subito un "patrimonio" di certezze inconfutabile!
Ciascuno di noi parla di un personaggio che (quasi) nessuno conosce personalmente, ma solo attraverso la stampa...la quale stampa è di un peso spropositato, riguardo l'opinione popolare, perché, checché se ne dica, il valore statistico della controparte è inferiore...ma chi ci pensa?
Conviene andare dietro al carrozzone che urla più forte, no? in questo eterno carnevale!
Altra cosa "triste", che esista solo questo argomento, che si sia perso il rispetto di qualsiasi cosa...io non celebro né calpesto o metto in berlina persone, che in fondo sono come le altre, con peccati, colpe, ma anche con meriti; non mi convincono i processi plateali, avviati in anteprima.. e riconosco che esiste la libertà smodata, scriteriata...di fare male a noi stessi!
Buona giornata!
!
ivana
la curiosità è il colore della mente
la curiosità è il colore della mente