Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

Buongiorno a tutti!
Di ritorno da una quindicina di vacanza in Messico, svago e riposo contrastanti, turismno mosso-mosso tra città e spiagge dal Pacifico all' Atlantico. Tempo magnifico, temperature variabili dal gradevole fresco al caldo pesante. Alberghi "hotel Viva Wyndham Azteca" e "Viva Wyndham Maya" gremiti specialmente di europei, mai visto tanta gente in luogo di turismo, in vita mia. Così pure nel pieno zeppo aeroporto di Cancún.
Poi, serenamente, mi interesserò alle notizie esposte nel forum! Trovo impossibile collocare emoticon!


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8756
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ciancele ha scritto:Cari amici, bon giorno a tutti. Un bon giorno ancora più bon a chi che me rispondi. El fortunon che go xe quel de aver un bon putel scorcolan. Qualche ano prima del lu, nel 1885, mio nono stava Scorcola 86.
SE....
  1. se el numero de Scorcola 86 xe quel che se trova sule mappe del catasto franceschin http://www.catasti.archiviodistatotries ... a=10652987 corispondi ai numeri che te dà ti... (e xe un se grande come una casa), el 86 saria qua (frecia blu; la rossa servi per veder dove che xe la curva de via commerciale).

    Immagine
  2. se la scalatura xe giusta e xe giusta la sovrapposizion con una mappa moderna

    Immagine

    el numero 86 saria qua, tra via Orazio e via Virgilio

    Immagine
  3. se no go capelà altro, con google street view le case poderia eser queste

    Immagine

    o quele che iera prima de queste a sto posto.
Mi te vado a zercar anche i altri numeri (te son bravo de dar i numeri però... ;-) :D ) ma prima voleria saver se la mia prima ipotesi poderia eser giusta. Perché su un'altra pianta el numero 86 xe tuto de un'altra parte.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4759
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto:
Ciancele ha scritto:Cari amici, bon giorno a tutti. Un bon giorno ancora più bon a chi che me rispondi. El fortunon che go xe quel de aver un bon putel scorcolan. Qualche ano prima del lu, nel 1885, mio nono stava Scorcola 86.
SE....
  1. se el numero de Scorcola 86 xe quel che se trova sule mappe del catasto franceschin [img][img]el numero 86 saria qua, tra via Orazio e via Virgilio
    Mi te vado a zercar anche i altri numeri (te son bravo de dar i numeri però... ;-) :D ) ma prima voleria saver se la mia prima ipotesi poderia eser giusta. Perché su un'altra pianta el numero 86 xe tuto de un'altra parte.
Quel de dar i lumari (numeri) xe sta sempre el mio forte.
No go la minima idea de dove che podaria eser o eser stade le case. I lumari li go copiai de l'ato de matrimonio de mio nono. Lu el stava a Scorcola e el ga sposà una mula de Rozol. Ne l'85 no iero ancora nato, 'pena zento ani dopo.
De parte de bisnona go el lumaro de SMMS.
Grassie e un baseto a tuti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

nonna ivana ha scritto:A
tre mele divise a metà per l'altezza, scavate al centro, sforacchiate tutt'attorno con uno spiedino piccolo a punta, spruzzate con poco limone
cannella in polvere, pizzichi di zucchero, un paio di cucchiai d'acqua e un velo di burro su ciascuna metà!
Coprire la pirofila con un piatto piano, e cuocere a 700W, per 10 minuti, fare una seconda cottura a 700 Watt per 5 minuti scoperta!

Rimangono in forma, non si sfasciano, sono ottime fredde, irrorate dal fondo lggermente caramellato...dipende dal quantitativo di zucchero e burro!
E' stato un esperimento, suscettibile di aggiustamenti!

Buona serata a tutti!
fatto stasera alla buona, ottimo! :gnammy4:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4759
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Sum Culex, no poso che confermar quel che te ga scrito. I tui ricordi xe anca i mii.
Quela dei pomi la go mesa per far un poco rider. Ma no xe inventà. Xe un episodio de vita visuta (te te ricordi sula Domenica del coriere? o te ieri 'ncora tropo picio?)
OT: Stago rosigando amareti 'compagnai de vin nero austriaco. No xe el masimo, ma sempre meo de aqua! :doh_143:


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Buon Giorno!

Messaggio da nonna ivana »

A proposito di tradizioni...e di freddo gelido, ecco un mezzo per scaldare il sonno!


Buona notte nel tepore! :-D
Allegati
al priit e la sora, il prete e la suora
al priit e la sora, il prete e la suora
scaldalettopretesuorabologneseIS01.jpg (60.94 KiB) Visto 1530 volte


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

nonna ivana ha scritto:A proposito di tradizioni...e di freddo gelido, ecco un mezzo per scaldare il sonno!
Buona notte nel tepore! :-D
per un periodo l'abbiamo avuto anche noi, a casa dei miei naturalmente! :-D
Ultima modifica di Nona Picia il sab 30 nov 2013, 9:39, modificato 1 volta in totale.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Buon Giorno!

Messaggio da nonna ivana »

Buona Domenica a Tutti Voi!

Il sole è appena sbucato da dietro le siepi, prima il cielo era rosadorato, e d questo fa sperare che la ia nostra passeggiata a una sagra del "Ninèin" possa essere abbastanza piacevole, anche se nel freddo, ma le piazze porticate ci danno un po' di confortevole riparo!

Un'oretta fra le bancarelle ci farà bene!!!
Ieri mattina era come oggi
Allegati
aurora
aurora
aurora30.11.13IS01.JPG (62.25 KiB) Visto 1494 volte


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Buona domenica a tutti e buona passeggiata a nonna Ivana!
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Buon Giorno!

Messaggio da VetRitter »

Ciancele ha scritto:rosso del Reno. 13,5 gradi!
Guturnio de Piacenza: 13. ma bel fresco de finestra, gnanca te lo senti.
subito...
Ciancele ha scritto:Espressioni di invidia gradite!
per i musoli, per el vin del Reno o per via dei Capiteli?


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4759
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Mi ciogo sempre la via de mezo. 'lora: bistechina e vin del Reno. Ma anca el resto no xe de butar via. I musoli xe boni e i disi che zitavecia xe 'ssai bel de veder.
PS: VetRitter, scusime se no go capido tuto. ;--D Son vecio e zerte robe se se dismentiga.


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sum culex »

Anche i fruti esotici ricorda el simbolo dela nostra cità: eco l'alabarda de Trieste come che la vedi una banana.

Immagine

Immagine

A voi ve vien in mente altri fruti che possi in qualche modo ricordar l'alabarda?
ciao
sum culex


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4759
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Ogi xe domenica la festa dela Jenika, si diceva ai miei tempi. No so cos’ che vol dir, sarà stai i primi timidi tentativi de far rime verso la fine de l’otavo secolo. Guai se voi no gavesi Nona Picia. E mi, naturalmente ;--D Dunque, ogi xe domenica, la prima de l’avento. E nisun se ga inacorto. Solo Nona Picia. E mi, naturalmente. Ogi abiamo inpizato (acceso) la prima candelina, bevuto tè russo, mangiato i biscottini di Natale e cantato co’ la musica de l’avento. Avvento, Avvento, una luce è accesa. Prima una, poi due, poi tre e poi quattro e poi viene Natale. Ogni domenica una candelina in più. Il popolino ha cambiato leggermente il testo ed aggiunto: Se accendi anche la quinta candelina, hai dormito e non ti sei accorto che Natale è passato. Plagiando un mio superiore tedesco dirò: Vi auguro di aver avuto una bella festa.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Mi è stato suggerito di staccare il discorso, assai intrecciato, e gastronomico di Mussoli e petorai :ho pescato uno per uno i messaggi relativi e li ho messi in dialetto, anche se potrebbero pure andare in gastronomia..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Buona settimana a voi!La bora sembra essersi momentaneamente calmata.....
Caro Ciancele,
mio papà diseva sempre "domani xe domenica la festa del'Angelica, se magna risi e bisi col cuciarin de argento" se po' la andava avanti con altre frasi no me le ricordo... :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1458
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Col cuciar de oro col cuciar d'argento che vale cinquecento, centocinquanta la galina canta ..


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Credevo de gaver za postado de qualche parte la versiond e mia mama:
Domani xe domenica
la festa dela Senica
La Senica filava
el prete la zigava
Salta fora el prete...

e dopo no me ricordo la fin


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4759
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Baba Triestina ga publicà la version de sua mama, e no la se ricorda più come che va ‘vanti. Baba, el tempo che pasa fa dismentigar tanta roba. Un fortunon par mi che me dismentigo. Parchè mi gavevo la version dei muli de contrada, solo che la iera un s’ciantin (leggermente) diferente. Se me ricordasi el resto e lo pubblicasi, i me stricheria tuto. :clapping_213:


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sum culex »

Nona Picia ha scritto: "domani xe domenica la festa del'Angelica, se magna risi e bisi col cuciarin de argento"
Noi no podemo più cantarla, perchè cola crisi che xè, el cuciarin de argento ghe lo gavemo portà al 'compro oro', ma logicamente no gavemo ciapà quasi gnente. Fussi stà meio che se lo gavessimo tignù per magnari i risi e bisi!!! :wink: :wink:
ciao
sum culex


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Buon Giorno!

Messaggio da nonna ivana »

Buongiorno a Tutti Voi!!! :-D

Il sole irrompe potentemente oltre la siepe, accecante...ha fugato le falde neroblu di nuvole peregrine..ora tutto è inondato di luce...mi fermo davanti alla finestra...vorrei asciugare anche le ansie intime e ineluttabili!!!


Volevo mettere il passato prossimo di irrompere...ma non me ne districavo...forse non esiste in questo composto di rompere...boh, fate voi!!!


ivana

la curiosità è il colore della mente

Torna a “El salotin”