Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da sum culex »

Ciancele ha scritto:Carisimi tuti,. E un bicerin de Riesling.
Solo un bicerin??? o un goto abondante? ;--D ;--D
ciao
sum culex

P.S.: Goto xè una parola che no xè ancora nel NOSTRO vocabolario!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4759
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

sum culex ha scritto:
Ciancele ha scritto:Carisimi tuti,. E un bicerin de Riesling.
Solo un bicerin??? o un goto abondante? ;--D ;--D
ciao
sum culex
P.S.: Goto xè una parola che no xè ancora nel NOSTRO vocabolario!
Cici mio, de mi te devi sempre zontar qualcosa. La botilia xe svoda. Digo bicerin parchè se no i disi che Ciancele xe sempre in bala. Inveze xe vero. :clapping_213:
PS: Goto no xe triestin. No mio triestin.
PS: Go fracà Edit. Me go inacorto che no son tuto in bala. Resisto sempre più. :cheezy_298: :cheezy_298:


danilo43
ixolan
ixolan
Messaggi: 391
Iscritto il: mar 4 giu 2013, 23:30
Località: Venezia

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da danilo43 »

[quote="Ciancele
PS: Goto no xe triestin. No mio triestin [/quote]
Goto xe venezian: no lo go mai sentido in boca dei mii veci. Evoluzione o "imbastardimento" del dialetto ? Ciao Ciancele


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

iera però una canzonetta popolar a sfondo politico:

Rosso xe el *** dela simia
Rosso xe el goto de vin
Rosso xe quel **** ****
de nome Giuseppe Stalìn


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

Ogi sarà Kaiserschmarrn de divider con un'amica


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Nini Naridola »

babatriestina ha scritto:iera però una canzonetta popolar a sfondo politico:

Rosso xe el *** dela simia
Rosso xe el goto de vin
Rosso xe quel **** ****
de nome Giuseppe Stalìn
Mi la savevo cussì:-
Rosso xe el *** del simioto
Rosso el fiasco de vin
Rosso xe quel **** ****
che ga nome Giuseppe Stalin!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4759
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Ogi sarà Kaiserschmarrn de divider con un'amica
Ogi sarà quel che sarà. Speremo che sia qualcosa. :cheezy_298: Secondo el programa dovaria eser cavoleti de Bruseles (Rosenkohl = cavoletti di Bruxelles) con un crodighin picio picio. A testa. Speremo.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Nona Picia »

Ieri a pranzo iera fetine de vedel de magnar con urgenza perchè el congelator gaveva la presa de corente stacada. Per fortuna solo le fetine, l'arosto e un per de gelati se gaveva molà.... a zena patate al forno con panzeta...booooneeee!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4759
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: Ieri a pranzo iera fetine de vedel de magnar con urgenza ....
Parchè magnar con urgenza, parchè gavè dovù ingosarve? Par via dela partida?
Per fortuna solo le fetine, l'arosto e un per de gelati se gaveva molà.... a zena patate al forno con panzeta...booooneeee!
A zena fredo: lardo, parsuto coto e una sardela in savor.


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da nonna ivana »

GIOVEDI' GRASSO....
Oggi in tavola....frittelle di riso...salate, con strolghino e cetriolini


E voi che fate, o farete?
Allegati
frittelleriso2015IS007.jpg
frittelleriso2015IS007.jpg (78.13 KiB) Visto 1324 volte


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

Buchtel riusciti male...
ho provato a farli lievitare con la macchina del pane, ma forse la pasta era troppo molliccia, li ho messi in forno, e maledetto " a calore moderato" a 175 eravamo a 40 minuti e avevano un po' di colore sopra ma mi sembravano mollicci sotto. Visto che avevo anche un pesce al forno, li ho spostati più in alto, ho alzato al temperatura a 200...
in 10 minuti la carta forno si è bruciacchiata, la superficie idem e sotto erano cotti ma ancora mollicci..
volevo far krapfen ma avevo ospiti che non possono mangiar fritti..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da nonna ivana »

babatriestina ha scritto:Buchtel riusciti male...
ho provato a farli lievitare con la macchina del pane, ma forse la pasta era troppo molliccia, li ho messi in forno, e maledetto " a calore moderato" a 175 eravamo a 40 minuti e avevano un po' di colore sopra ma mi sembravano mollicci sotto. Visto che avevo anche un pesce al forno, li ho spostati più in alto, ho alzato al temperatura a 200...
in 10 minuti la carta forno si è bruciacchiata, la superficie idem e sotto erano cotti ma ancora mollicci..
volevo far krapfen ma avevo ospiti che non possono mangiar fritti..

Era iil tuo giorn...no!!!

A me invece sono venute molto buone e col salamino di culatello era proprio buono...abbiamo digerito benissimo!

Stasera brodo, un avanzo di lasagne, radicchio trevigiano stufato, broccolo pure avanzato e la cena s'è conclusa...


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

però il rombo al forno al vino bianco con patate ha salvato la mia reputazione


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Nona Picia »

I miei krapfen ieri sono riusciti benissimo! Li ho comprati nella panetteria sotto casa, c'era l'offerta di carnevale! ;--D In questi giorni non ho molto tempo per preparare dolci impegnativi, lascio l'incarico a nuore e nipotine :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4759
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Ogi in tavola? Nix, nisba, rien. Fioi, anca se semo solo forumisti spero che semo una fameia. E mi go bisogno de l’aiuto de tuti. La vecia, spero che ve gavè inacorto che no go scrito la putela, la cici o il bociolino ma la vecia, la vecia me ga dito ogi che fazemo dieta. In una setimana perdaremo tre chili. A testa. Mi no so se merita tuta ‘sta fadiga par 3 chili. E go zercà anca de spiegarghe che za del punto de vista economico, insoma de patus, xe una perdita. Se calo tre chili, xe tre chili de panza e dopo le braghese me casca. Bisogna farle strenzer e strenzer costa bori. La me ga risposto che devo far busi novi inte la cinghia o cior le tirache. I me le ga regalade vinti ani fa a Nadal. Me par de vederme. Come Stan Laurel, o meio Ridolini, inte le braghe de Oliver Noel Hardy. ‘iuteme. Ingrumè firme. :( :shock:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Nona Picia »

Se te ga la panza te sta meio con le tirache! :lol: Che con la cintura le braghe finissi soto la panza e ancora più zò.... :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Nini Naridola »

Mi, caro Ciancele, no farìa nè busi novi sula cinghia, nè usassi le tirache ... lasseria che le braghe pichi come che le vol -ocio a no intoparte! Fra la mularia xe ancora de moda portar el cavaloto soto i ginoci! Te consiglio, per magior "effetto scenico" spetar la visita de qualche amica dela putela.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4759
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

‘sti estremisti dela dieta (anzi: ‘ste estremiste) i ga scancelà anca l’otavo. Gnanca un mismas, solo aqua fontis. Xe come el suplizio de Tantalo, che te verzi el frigo o un altro armereto e te vedi tante robe bele. E te devi serar de novo. Mi no go copà nisun e le uniche estremità che go magnado iera quele de galina. Con salseta de vin de pomi e pirè. Anca mi dago un consilio. A Sum Culex. Sum Culex, va pintosto nela legione straniera. Se te vol, se spetemo in stazion e 'ndemo insieme. La casa dela legion straniera no xe lontan, se pol ‘ndar a pie, pasando davanti al ristorante andove che i fa una buiabes (bouillabaisse) che no te conto. Do pasi più avanti xe anca un spaceto par “Guai un mal de note”. :clapping_213:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Nona Picia »

Ciancele ha scritto:‘sti estremisti dela dieta (anzi: ‘ste estremiste) i ga scancelà anca l’otavo. Gnanca un mismas, solo aqua fontis. Xe come el suplizio de Tantalo, che te verzi el frigo o un altro armereto e te vedi tante robe bele. E te devi serar de novo. Mi no go copà nisun e le uniche estremità che go magnado iera quele de galina. Con salseta de vin de pomi e pirè. Anca mi dago un consilio. A Sum Culex. Sum Culex, va pintosto nela legione straniera. Se te vol, se spetemo in stazion e 'ndemo insieme. La casa dela legion straniera no xe lontan, se pol ‘ndar a pie, pasando davanti al ristorante andove che i fa una buiabes (bouillabaisse) che no te conto. Do pasi più avanti xe anca un spaceto par “Guai un mal de note”. :clapping_213:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4759
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Ringrazio Nona Picia che la me fa coragio e Nini Naridola pai sui consili. Pai altri go l’impresion che un guato che se ga negà a Barcola faria più notizia e gavaria più compasion dei mii problemi. Se Goethe tornasi vivo e me conosesi, el scrivaria un novo romanzo: I dolori del vecio Ciancele. Solo che mi no me ciogo la vita e de quando che magno solo caramai e scampi, tuta roba sensa spini, le probabilità le xe ‘sai più meno.
Dopo magnà, dopo el spareto (pisolino), me go pesà e go un chilo de più de stamatina. Voi me conosè e savè che no fazo ‘posta, par far rabiar la vecia. Tuto pol darse e pol darse anca che no gabi gnente de calar, son solo pele e osi.
Al mondo xe al masimo do o tre de lori che sa far un Dreisatz (equazione di primo grado ad un’incognita). Mi son forsi el quarto. E go scomincià: se za el primo giorno inveze de calar creso, quanti chi no calarò fina a venerdi? Me xe vignù mal.
Ve savarò dir. Sani (cordiali saluti).


Torna a “El salotin”