Piazza Hortis

le aree verdi triestine, de una volta e de adesso, come che le xe, come che le volessimo
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

I ga ragion co i disi che Trieste xe una cità sporca: xe sporchi i triestini, sia quei nati qua che quei vignui de fora! :evil:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41236
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ancora seccume e tubi suti
Immagine
oltre al secco, nelle aiole xe pien de scovazze
Immagine
Una volta iera i scovazzini, latinamente netturbini, adesso operatori ecologici, ben insomma, una vota iera qualchedun che con un bidon e una scova ingrumava e scovava ste scovazze; adesso par de no..
:evil:
almeno a giudicar de come che xe lassada sta panchina
Immagine
sporcacioni quei che lassa, ma un servizio de netezza urbana dovessi cavar ( e i tubi/urbi) dovessi farghe la multa a chi che sporca


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41236
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

cossa meo, de sera, de una pizza e una biretta in Piazza Hortis?
Immagine
bastava butar po in scovazzon..
questa xe la panchina di fronte
Immagine
altri vanzumi de zene nelle aiole
Immagine
me par inveze de no gaver visto caca de cani :-)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41236
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

i bidoni xe stai svodai
Immagine
( iera una segnalazion sul Picolo un per de giorni fa)
sul fanal me par che sia un spot luminoso per illuminar el busto de Hortis: magari saria ben una telecamera..
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41236
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

una curiosità: co se vedi lasado sporco in giro per la città, xe sempre bottiglie o lattine de birra, mai fiaschi o bottiglie de vin! el tradizional imbriagon col fiasco xe sparido. la birra ga molto meno alcool, ma i sui bevidori o xe un poco in cimberli istesso o xe assai maleducati, che le lassa dapertutto.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

esisti anche idee cocole per quei come mi che xe stufi de veder cicche spente per tera fora dei locai, se ciama "faicentro" :-D :
Allegati
faicentro.jpg
faicentro.jpg (12.76 KiB) Visto 3301 volte


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Piazza Hortis :!: :?: :!: :?:

quei settori sudici sono un bersaglio deplorevole per una città di primo mondo! E`imperdonabile, produce un senso di rifiuto verso "quei" cittadini di scarso senso comune che abbandonano tutto lì dopo aver fatto il loro comodo! Però nel contesto risalta un`incredibile inerzia dell`autorità. Come mai????
Nel terzo mondo, (presente) puoi osservare che: si rubano i telefoni pubblici, i contatori familiari del metano, kilometri di cavi telefonici e elettrici ecc. ecc. Biasimevole! :twisted: ma lo scopo è di ricavarne del denaro. Invece, almeno, nessuno avrebbe un simile criterio di abbandonare in piazza elementi come quelli fotografati! Magari sarà forse perchè nemmeno si sbizzarriscono con banchetti simili! Allora c`è da consolarsi dell`aspetto dei nostri luoghi pubblici: è controllato.


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Adesso pacifici pacifici i ns. amministratori disi: "scusate, la riqualificazione da 250.000 euro del 2006 non è venuta bene. Ne facciamo un'altra !

Obbiettivo quello di ridurre le aree verdi, perché quelle attuali sono troppo grandi e non riusciamo a curarle; probabilmente si pensa anche ad una recinzione. (fonte: tele4).

I podeva darme a mi i soldi del 2006 :evil:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41236
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Adesso pacifici pacifici i ns. amministratori disi: "scusate, la riqualificazione da 250.000 euro del 2006 non è venuta bene. Ne facciamo un'altra !
riporto del altro topic, scrivevo mi:
PostPosted: Sun Jun 08, 2008 3:18 pm
el problema no dovessi esserghe, visto che i ga speso un fraco de bori per l'irrigazion automatica. solo che se dovessi meterla in funzion e evitar che qualchedun la rompi.
Meo lassar andar arremengo e dopo un per de anni far de novo una riqualificazion Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Angiolina
ixolan
ixolan
Messaggi: 235
Iscritto il: lun 20 ott 2008, 21:04

Messaggio da Angiolina »

io non capisco come si possa pensare di recintare un fazzoletto come piazza hortis :roll:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41236
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Angiolina ha scritto:io non capisco come si possa pensare di recintare un fazzoletto come piazza hortis :roll:
guarda:
Immagine
questo è il cordolo di base che gira attorno a tutta la piazza, se guardi bene ci sono dei buchi adesso chiusi che sostenevano i paletti che immagino sostenessero una rete. Una volta le piazze alberate erano chiuse di notte. Non vorrei sembrar ripetitiva, ma a Parigi molte di queste piazzette hanno una cancellata intorno che viene chiusa di notte.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Angiolina
ixolan
ixolan
Messaggi: 235
Iscritto il: lun 20 ott 2008, 21:04

Messaggio da Angiolina »

sì, anche a londra è così. ma non so qui mi sembra soffocante la cancellata


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Meglio un soffocante reticolato bello alto con un paio di cancelli che lo schifo che fanno certe persone di notte dentro ai giardini aperti.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Nona Picia scrivi:
Posted: Fri Feb 27, 2009 10:53 pm Post subject:
Meglio un soffocante reticolato bello alto con un paio di cancelli che lo schifo che fanno certe persone di notte dentro ai giardini aperti.....
Eliminar i giardini perchè la gente ghe fa schifeze xe come taiarse la testa parchè la fa mal. Almeno a mi, la pretesa me par fora del'ordinario, per no dir ridicola!

Per eliminarle ste "schifeze" che la gente fa nei giardini publiche, proponeria due soluzioni posibili,

1) Se i fa l'amor, no romperghe le scatole CHE NO I GHE FA MAL A NESUN.

2) Se i usa, vendi e compra droghe e cosa so mi, gavemo un miliaio de polizioti che no i fa niente altro che remenarse per la questra a far la bela figura senza far un tubo de altro tuto el giorno. Metemoli a lavorar e bater broche per le vie e i giardini de Trieste.

Qua de noi, in un'area de un cercio de 140 Kilometri, con una popolazion de squasi 150,000 gavemo cinquanta RCMP e tuto funziona ben, grazie. A cosa servi gaver la Celere, l'Urbana, i Carabinieri, la fpFiscale? Cosa fa sta gente altro che scaldar i banchi e far bela figura in uniforme?

Tuto el mondo, tute le cità etuti i borghi zerca de incorporar de più in più zone "verdi" con alberi, cespugli erba nela strutura urbana. Qua de noi erfin nele vie de trafico sepaade atraverso le cità, se le separa con alberi e arbusti. Ogni aree dele cità che le xe inutilizabili altrimenti, le vien fate in miniparchi. A Stocarda, in Germania del sud, se se va a Sindelfingen, la citadina del aereoporto, dove che se godi la vista sula cità dal'alto de un trecento metri, fora che certi palazi che se alza al de sora dei alberi dela cità, i alberi e el verde la coverzi tuta, e inveze de veder un casin de caseste de piera e auto come farmigole se ga la vista de una valada verde.

L'aria che se respira a Stuttgart, malgrado el trafico e la grandeza dela cità le xe relativamente fresca, specialmente nel centro dela cità dove che el trafico automobilistico xe completamente proibido. Ma a Trieste la gente protesta se i proibisi el trafico anche a una strada.

A proposito, anche se abito in Canada, paso de media almeno tre mesi al'ano a Trieste, dove che son tutora un residente e dovae che pago tase da ben quaranta ani, dunque se alzo la vose lo fazo col dovuto dirito.

Un schifo e una vergogna!

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41236
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Caro Arnie, mi go l'idea che i fazzi tuto altro: che i fazzi el amor, de note con sto fredo no me par consigliabile, ma xe afari loro e no lassa tracce e no dovessi rovinar le piante. Drogarse no so, no sento parlar de siringhe lassade ( che quel xe el pericolo). compravendita de droga , par che i fazeva de giorno in Piazza Goldoni...
Ma inveze secondo mi i magna e sbevazza, bira soprattutto, lassando cartazze e botiglie de vetro intiere e rotte, poi oviamente dopo gaver bevudo no i va a zercar un "logo " ma i la fa come i cani contro un albero o contro un muro o contro i cespugli che se sa che ben che ghe fa ale piante esser irrorade direttamente... e za che i xe se xe mularia i rompi qualcosa.. la prossima volta che passo fazzo un per de foto. E po i gaveva fato scandal perchè i ghe gaveva proibido l'accesso ai cani!
e go come l'impression che la polizia no fazzi asai servizio notturno. E quei che xe, xe impegnai a darghe la multa a quei che la fa in strada in mezzo de Cavana.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Capiso, Baba, capiso anche tropo ben. MA LA MIA DOMANDA XE ANCORA QUELA: COSA FA TUTA STA FORZA DE POLIZIA CHE GAVEMO A TRIESTE?

SE PARLA DE QUALCHE MILIAIO DE polizioti. Me par che go fato el conto che gavemo un polizioto per ogni 15 persone. Cosa i fa? Dove i xe? Perchè no i patrola i posti. Perchè li paghemo? Perchè mantegnimo tuto sto mis-mas de corpi de polizia che ghe da maniera de zogar al scarigabarili tra l'un e l'altro ogni volta che i ga un problema, ma gnente no vien risolto?

Arne


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Arnie Coburg ha scritto:Eliminar i giardini perchè la gente ghe fa schifeze xe come taiarse la testa parchè la fa mal.
Arnie
O come segar le panchine, la filosofia xe la stessa.

Citando aree verdi che ghe xe, abondanti, nele cità de altri paesi, Arnie ga centrà el problema. Qua no se pensa gnanche de integrar el verde nel'ambiente citadin. Per i nostri aministratori (e no solo a Trieste) el verde xe un intrigo, no rendi, anzi costa e se el xe teatro de comportamenti "che no sta ben" eco pronta la scusa per eliminarlo o meterlo in cheba.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Per quel che i me ga contà a mi, ai vigili no ghe sconfifera proprio de girar de note per la cità. E el resto dela polizia non so cossa che fazzi, oltre a spetar giustamente drio un canton quei che corri tropo e magari ga anche bevù assai. Logico che xe anche robe più importanti che i fa, ma per controlar i giardini publici "gavemo i nonni de giorno"che xe sai sgai a notar certe robe. Ma purtropo de note i nonni i xe cussì cativi de dormir.
Parlando seriamente, gavevo leto o visto in qualche posto che in America i sera i parchi de note e se me ricodo giusto el Stadtpark de Graz gaveva una volta recinzion e cancei, come del resto anche el nostro giardin publico, solo che me par che de note adesso no i se sprechi de serarlo.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Nona,

Un fato xe limitar l'aceso noturno ai giardini publici. Tante municipalità lo fa quel, anche per motivi de sicureza - non tanto qua in Canada ma piutosto nei Stati. Un'altro fato inveze xe de sepelir i posti verdi dela cità soto sei polici de bitume. Quel modo de far segui la stesa logica de quei poveri disilusi che credeva de poder risolver el problema dei senza teto e dei barboni ordinando de segar le banchine. "Cusì i barboni no ghe dormi sora." iera el fil de logica usado. Saria come taiarse el naso per farghe dispeto al viso... per meter un simile politicamente coreto, al posto de quel altro simile che menziona mogli e a altre sfere anatomiche , più corentemente usado.

I posti verdi, giardini, alberi lungo i boulevards, come la via Carduci, alberi che dovesi cordonar tute le piaze grandi xe i polmoni dela cità. Senza quel se respira quela misianza maron che ciol el fià, sporca el coleto dela camisa a fa vegnir mal de testa (per no menzionar cos' che quel'aria comporta in termini de salute a lungo andar).

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41236
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

praticamente i ga ammesso che no i xe boni de far durar el verde


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El verde publico”