Peso messicano con Max

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Peso messicano con Max

Messaggio da macondo »

Un Peso de argento emesso nel 1866 quando Massimiliano de Asburgo iera Imperator. Esisti anca i 20 Peso de oro e varie denominazioni de centesimi in argento e rame.

Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Te ga la foto o la moneda vera ?


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

AdlerTS ha scritto:Te ga la foto o la moneda vera ?
Mi go la foto solamente. La moneda se pol comprar in ebay a partir de meno de US$20 fin a US&200, dipendendo de la qualitá....


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Ancora meio. Moneda de 20 Peso de oro. Tra 1.250 a 1.750 dolari, dipendendo de le condizioni. La misura xe praticamente la stessa.


Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Questo non xe antico, ma xe sempre el povero Max

Immagine


refolo

filatelia e numismatica triestina

Messaggio da refolo »

Qua' voio metter pezza! anche mi' la anche mi' la

Gavevo scritto sul l'altro forum, quei che tutti lo ciama la costola Triestina!!
Mi no me pronuncio...FAZO DIN DON.
Go' compra' (credo de averlo za scritto), un'anellin per el dito mignolo con l'effige de Max de drio, cioe' interno, iera l'incoronazion, e eventualmente diventa' Imperator del Mexico.

Non scrivo per offender nessun, ma tra' un che diseva? CHI XE TRIESTIN PATOCCO? nessun? ...forsi mi!!!!! suppliche da una mezza dozzina de Spagnoli Messicani, che tral'altro i sa' la storia meio de noi, i voleva metterse in

comunicazion con qualche treistin che eventualmente saveva el Spagnolo,
l'unico che me ga' iuta' un pocheto xe stado Fabio Fumi del Nosepol, prima chel vadi definitivamente in Germania.
Parlando de sta' moneda-anellin, (costa' alquanto) mi' grande de cuor ghe la go' regalada alla fia

de quel che go' scritto chel iera Infermier American messican al 7th American Hospital. Me go' penti'? no! per niente, solo per veder la faccia che la ga' fatto e per el ringraziamento, sorpresa, non per el valor, ma per quel che lori, sa' della storia.

Noi se basemo sui libri, e le belezze dei monumenti, lori xe piu' profondi
i xe orgogliosi. Anche sei lo ga' copa', quelle iera come al solito robe politiche, sia de invidia, o anche forsi, perche' el gavera' fatto qualcosa che a lori non comodava. Come se qualched'un vien a casa nostra a comandar. La reppublica xe sempre stada cussi'. Nessun opressore, Sovrano o acquisito, insegnera' a noi come comandare le nostre terre!!!!!

tra un discorso e l 'altro, dopo visita' ""ALAMO"" la me disi, guarda qua', la me presenta un plico dove testimonia che la sua famiglia xe discendenti de
""SANTANNA"" be! ghe digo mi? che de storia ne so' a sufficienza! te son la nemica numero uno per I Texani del logo? Ma noi semo Americani! mio papa' ga' combattu' 3 guerre per la nostra America.
Dalla www.II Korea Vietnam.

Questo dimostra, che se anche nel sangue gavemo qualche punto de domanda, quel che xe sucesso, durante ste vicende storiche- politiche, femo sempre parte in qualsiasi circostanza della nostra terra, che sia brutto o bel, niente xe da dimEnticar, solo da parlar, cussi' se se capissi meio.

Mi la penso cussi'? forsi i altri vol parlar de pinguini? per finir el discorso, cerche' nel Mexico, se vole' trovar qualche roba, non solo monede, ma certe robe de Massimiliano che a Trieste nessun ga' mai visto.

MARIA AKA REFOLO


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Un piccolo omaggio al ns. amico Maximilian (l'utente :wink: )
Allegati
max1.jpg


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Un dettaglio del simbolo sora el "equidad en la justicia"
Allegati
max2.jpg


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Peso messicano con Max

Messaggio da AdlerTS »

Una moneda per Domenico Rossetti
Allegati
rossetti.JPG
rossetti.JPG (52.19 KiB) Visto 2844 volte


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Filatelia e numismatica triestine”