El tram de Opcina

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Notizia di oggi: ben che vada, entro la fine di luglio. Certo non ricomincia oggi come pomposamente annunciato. :evil:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

Quando si fanno i lavori in economia e senza controlli attenti.... :x


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Storia infinita numero...go perso el conto. La unica vetura abilitata in sti giorni de viagio gratis per la riapertura , la se gà inciodà. No sarà che le persone che capisi qualcosa de eletronica e ferovie , cioè i cosideti competenti xe sempre de meno, e vivemo in una grande superficialità per cui per taiar i costi i lavori vien fati mal ?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

a dir poco...
po tanto scandal tuti a corer suso, e se e quando el funzionerà regolarmente.. tuti a Opcina in machina! parlo dei triestini, ovio


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Riprendi uficialmente domani con orario regolar


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

Eco, no go pensà de guardar qua.... ;--D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Le veture funziona a singhiozo, ora se incioda una, ora una altra......I ga dito che salta la parte eletronica. Ora più che mai xe palese el valor dei esperti, consulenti, e dirigenti , li volemo definir distratti ?...in altre ocupazioni. Un lavor fato ben el costa perchè la dita che lo fa ga i mezi e le capacità de intervenir, e un ente publico devi inveze far sempre una gara al ribaso, perchè si no la corte dei conti pensa che i enti ciapa bustarele, ma se el lavor xe fato in economia savemo che nol val un boro e se devi de novo rifar gare e apalti co la garanzia che..... de la un poco se spaca de novo. A la fin fine chi che paga semo sempre noi, e el bon senso volesi che xe meio pagar tanto per un lavor fato ben, che poco e tante volte e cusì de più per un che sarà sempre fato mal.
Una altra tegola sta per rivar.Pensavo che la trenovia de opcina fosi de TT (Trieste trasporti) e inveze la xe proprietà del Comun che el disi che nol ghe la fà a mantenir sta atività perchè costosa. Ora TT che iera prima APT xe sta fata con quote comunali e mezi principalmente de acegat. Mi credo che el comun de Trieste gabi la quota de magioranza e no capiso perchè nol ghe pasi a TT la tranvia. Se esisti un servizio publico de trasporto no se capisi perchè TT che agisi sul teritorio provinciale e la cui gestion dipendi da la provincia, no posi comprar come che vien fato per le coriere cambiade ogni 4 ani , anche do barche per colegar Trieste a Muia e trieste co Grignan, come servizio agiuntivo a quel de le coriere. Misteri de la burocrazia.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El tram de Opcina

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto:Una altra tegola sta per rivar.Pensavo che la trenovia de opcina fosi de TT (Trieste trasporti) e inveze la xe proprietà del Comun che el disi che nol ghe la fà a mantenir sta atività perchè costosa.
Però sule veture xe el bollo de Trieste Trasporti. Forsi xe del comun le sine e l'impianto?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Mistero. Pol eser che le sine e l'impianto come le strade per i bus xe de proprietà del comun. Se TT xe un consorzio tra comuni, e el xe un ente publico, cosa xe la gestion de la provincia? E i soldi per comprar le coriere chi li tira fora?


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re:

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Siccome sono passati 8 anni da quando Macondo lo ha pubblicato mi permetto di segnalare di nuovo l'interessante pubblicazione da lui caricata.
macondo ha scritto:E qua podé scarigar un documento in formato PDF che se gaveva publicado per el centenario. Assai interesante con foto d'epoca!!
https://www.atrieste.eu/FotoMacondo/trenovia.pdf
Scorrendo tutto il topic, ho apprezzato anche le tante e bellissime foto di quando il tram funzionava...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

Se go ben capì de quel che scriveva el giornal l'altro giorno el comun dovessi esser socio dela Trieste trasporti...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Re:

Messaggio da sum culex »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Siccome sono passati 8 anni da quando Macondo lo ha pubblicato mi permetto di segnalare di nuovo l'interessante pubblicazione da lui caricata.
macondo ha scritto:E qua podé scarigar un documento in formato PDF che se gaveva publicado per el centenario. Assai interesante con foto d'epoca!!
https://www.atrieste.eu/FotoMacondo/trenovia.pdf
Scorrendo tutto il topic, ho apprezzato anche le tante e bellissime foto di quando il tram funzionava...
GRAZIE SPMC!!!!! :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213:
Me son leto tuto: vramente assai bel e interessantissimo. Ancora Grazie de gaverlo rimesso.
ciao
Sum culex


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El tram de Opcina

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Grazie sopratuto a Macondo.

Legendo go imparà, per esempio, che la fune xe stada messa con l'Italia. Pensavo che la fusi za de prima.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Anche mi me son leto tuto de un fià l'articolo de Macondo, e credo che za nel 27 i gabi tirà via la cremagliera perchè la manutenzion anche quela volta la iera costosa dovendo sostituir i denti centrali su le traversine e i denti dell'ingranagio del locomotor eletrico. Me domando come mai nel 1902 noi gabi inveze instalà ne la motrice tranviaria l'ingranagio per la cremagliera.( i Svizeri proprio in quei ani i costruiva sai ferovie co la cremagliera). Certo la fune ga un certo giogo su le pulege e inveze denti e ingranagi devi combaciar sempre a la perfezion. Comunque l'ultimo stop al tran de l'altroieri xe sta causado proprio da una fuoriuscita de la fune da una pulegia.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El tram de Opcina

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Leggo sul Piccolo http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cro ... -1.9760277 che il servizio DOVREBBE riprendere il 18 agosto (dopo tanti imprevisti, il condizionale mi sembra d'obbligo).


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Mi no me pronuncio.. mi fazzo dindon!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

e se per el 18 qualcosa va storto, per strade cantieri e nel porto,tornemo qua al forumcampanon e femo din don. :-D


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El tram de Opcina

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

sono le 7.17. La prima corsa era prevista per le 7.11. Chissà se sta ancora andando? ;-) :-)


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

Alle 10 e 45 siamo partiti per il tour Trieste-Opicina, alle 11 e 30 eravamo di ritorno
Eccolo che arriva....
Immagine
il manovratore sorridente apre le porte e ci fa salire
Immagine
in discesa
Immagine
incrociamo la 406 che sale
Immagine
e alla fine sani e salvi completiamo il viaggio all'arrivo
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Ogi son sta sul tram de Opcina dopo l'incidente de ieri de un ramo che xe cascà sul tetto del tram. A parte el piazer de eserghe andà , me par che nel corso del tempo se podesi far de le migliorie. Trovar un sistema acciocchè le riode in curva no le fisci (stridii laceranti) forsi perchè le rotaie xe nove? Trovo che per le persone anziane sia imposibile salir sul tram (el piano de la vetura xe a più de 50 centimetri da tera nonostante i scalini retratili) e perciò visto che no riveremo mai a aver veture nove che se verzi a piano strada e considerando che le fermete xe poche, bastasi inalzar i marciapie in modo de no far scalin. ( forsi xe solo un centinaio de metri ) . Ultimo appunto : xe tropo trascurà el aredo urbano de le fermate. Semo za nel 2000 e continuemo a no saver dove che finisi l'erba o la strada e dove che comincia el marciapie che el xe ancora asfaltà: Austria e Svizera gà sai curà sto aspeto co pavimentazion in piastrelloni, cordoli, fioriere, ma per adeso gavemo solo de sperar che nol se inciodi.


Torna a “Trieste e i trasporti”