El tram de Opcina

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: El tram de Opcina

Messaggio da mandi_ »

Mi comunque ve invidio. Mi è piaciuto proprio tanto el giro sul tram che go fatto tempo fa e per mi xe importante intanto che i lo abbia ripreso.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El tram de Opcina

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto:Trovar un sistema acciocchè le riode in curva no le fisci (stridii laceranti) forsi perchè le rotaie xe nove?
Spero che qualche esperto di trasporto ferroviario risponda meglio di me.

Le ruote del tram non hanno il differenziale per cui, in curva, continuano a fare lo stesso numero di giri, sia quella all'interno che quella all'esterno della curva. Di conseguenza una delle due deve slittare e fischiare

Si rimedia a questo problema facendo la parte della ruota che posa sui binari di forma troncoconica. In questo modo, in curva, sul binario esterno lavora la parte più grande della ruota e su quello interno la parte più stretta. Questo eliminerebbe gli slittamenti delle ruote se le curve avessero tutte lo stesso raggio di curvatura, cosa che non credo avvenga nel caso del tram di Opicina.

Leggo che in alcuni luoghi i tram lubrificano i binari prima di entrare in curva. Non credo sia possibile per il tram di Opcina, che si trova a superare con la trazione autonoma tratti con pendenza notevole dove ha bisogno di tutto l'attrito possibile per non slittare.

Ribadisco, questa è la mia riflessione di non esperto. Felicissimo che qualcuno mi smentisca.

Anche alzare i gradini non è mica tanto facile. Se li fai troppo alti, c'è il rischio che la gente che aspetta il tram cada giù e si faccia male. Magari c'è qualche soluzione più semplice. Due miei conoscenti andarono a Lisbona; uno era (ed è ancora) sulla sedia a rotelle; per fare il giro di Lisbona in tram l'altro ottenne che il manovratore si alzasse e lo aiutasse a caricarlo sul tram. Magari sarà così anche qui da noi, per mia fortuna non ne ho mai mai avuto bisogno ... speriamo!

Sull'arredo urbano hai ragione. Quello che si potrebbe fare è lanciare un'iniziativa: "Pulisci la fermata" e fare in maniera autonoma e volontaristica un lavoro di pulizia e manutenzione. Si fa per tante altre cose (mare pulito, tratti di strada, ...), perché non, una o due volte all'anno, per il tram? Almeno fino a quando le amministrazioni non si mettono in moto.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Per le riode non so , ma go dito de alzar el piano dei marciapie, come che xe nel Regno unito. Su la linea tranviaria in certi casi ghe xe el scalin del marciapie cusi el dislivel se riduci de diese centimetri, ma in altri cassi no xe marciapie, per cui te smonti a livel del piano de posa de la rotaia, altri diese centimetri in più. Parlo per mi che no go problemi a tirarme su , ma i altri che no riva?.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El tram de Opcina

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto:Per le riode non so , ma go dito de alzar el piano dei marciapie, come che xe nel Regno unito. Su la linea tranviaria in certi casi ghe xe el scalin del marciapie cusi el dislivel se riduci de diese centimetri, ma in altri cassi no xe marciapie, per cui te smonti a livel del piano de posa de la rotaia, altri diese centimetri in più. Parlo per mi che no go problemi a tirarme su , ma i altri che no riva?.
Quando go dito de alzar i gradini, intendevo alzar i marciapie e pensavo a un livel come che xe le bachine dei treni e dele metropolitane. Se te me disi che i manca del tuto, ben alora te ga ragion ti.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Telefoto dal castel verso Scorcola: due tram col carro scudo che se incontra
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Fermo per 4 giorni perchè un ramo cascado cola bora ga trinciado un cavo... :evil:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Fermo per 4 giorni perchè un ramo cascado cola bora ga trinciado un cavo... :evil:
Te conosi quela? E anca el tran de Opcina ... ;--D


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Ve meto l'indirizo de un bel post del nostro tran de opcina



Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

De oggi: tram fermo perchè se ga roto un cavo dela funicolar
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cro ... 1.11419852
Tram di Opicina fuori uso da poco prima delle 18 di giovedì 14 maggio, per la rottura di un cavo che ha fatto interrompere il servizio, subito ripreso con bus fino al termine del turno, previsto alle 20.
L'inconveniente si è verificato, per una vettura in partenza da piazza Oberdan, alla prima curva in salita, dopo piazza Casali. Nessuna conseguenza per macchinista e passeggeri, fatti subito scendere dal tram. Da verificare se il servizio potrà riprendere fin da venerdì mattina
NO COMENT


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

za de ieri el xe de novo in funzion. meno mal..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Bilbo »

ottimo, poderò usarlo per andar in bici....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

legio che ogi el tram.. ga deragliado!
fermo fin doman..
No coment


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

Tanto per cambiar....speremo che duri almeno per sta estate!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

No costa niente sognar ma go pensà più volte a come che saria ancora posibile andar col tran la de la fermata prima dela rotonda de opcina da una parte salindo drio el negozio de surgelati e po parzialmente incasado fin al culmine del colle e po taiar verso borgo grota , e da l'altra parte girar a destra e andar fin basoviza utilizando la largheza de la ex camionale.e colegar cusì anche trebic e padriic.Percorsi soprattutto turistici.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

Tropo bel perchè se averi! :(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Legio che el tran ieri gà de novo deraglià sul steso scambio de vetta de scorcola. E sta volta iera tanta gente sia su quel che saliva che su quel che scendeva. El problema no xe sta el scambio quanto el telecomando interno al tran che comanda el scambio. Che noi gabi cambià le pile? opur el ga ciapa un tiro per cui nol xe più bon ? Ma el xe ancora in garanzia? Oramai el tran nostran xe una barzeleta.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

sì, no go gnanca comentado.. no fa più notizia. Fa notizia..se el funziona!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: ..... due tram col carro scudo che se incontra
Immagine
Scusè una domanda. Come mai "i se incontra" e no "scontra"? I se ga falà? :doh_143:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

anche oggi fermo. Se ga incugnado el pantografo su un pal..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Forsi al momento de far el biglieto conviniria far una asicurazion per farse rimorsar el biglieto ? :cheezy_298:


Torna a “Trieste e i trasporti”