El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

babatriestina ha scritto:e mentre che el nostro ZoomCulex metti le sue bele foto romantiche del Canal, mi, in variante giornalistica, ve metto le brutture: questo xe un giorno che me go sporto in Canal e go fotografado el fondo: la prima foto xe coi colori naturai, la seconda xe corretta cussì se vedi meo le porcherie che xe dentro: ma no i lo draga mai? i podessi far archeologia urbana contemporanea, dentro... chissà se no xe piatti de inizio secolo?
Immagine
Immagine
le go messe pice, perchè no le xe bele.
Su un canton del Ponterosso, xe anche un mareografo o come che se ciama, ma el xe cussì sbiadido che le mie foto no ariva a farlo veder..

Da una nota del comune di Trieste:
Avrà luogo domani pomeriggio (sabato 13 giugno), “mirata” sulla parte centrale dello storico Canale di Ponterosso – tra via Roma e via Trento -, ma con possibili “estensioni” anche fino allo sbocco finale del braccio acqueo teresiano, l’“Operazione Canale Pulito”, un intervento di pulizia del fondale organizzato dalla Holiday s.a.s.-Divisione Ecologia e dal Comune di Trieste-Assessorato Sviluppo Economico e Turismo in collaborazione con Acegas-Aps.
All’iniziativa, che è stata presentata ieri in Comune dall’assessore Paolo Rovis e dal “manager” della Holiday Marino Mennuni, parteciperanno con il concreto intervento dei loro associati il Sub Sea Club Trieste e l’Aquafun Diving Academy di Trieste i cui subacquei si immergeranno per individuare e recuperare quanti più possibili oggetti e materiali “impropri”, caduti o gettati in Canale da vandali sconsiderati.
Uno degli scopi della “Operazione” è infatti anche quello di sensibilizzare la cittadinanza sulla necessità di rispettare tutti fondali marini, a cominciare da quello simbolicamente più vicino e “interno” alla nostra città, appunto il Canale di Ponterosso.
Nel dettaglio, l’iniziativa scatterà attorno alle ore 14.30 con una breve presentazione, cui seguirà immediatamente, alle ore 15, l’inizio delle immersioni. Il termine delle operazioni subacquee è stato fissato verso le 17.30. Da allora e fino alle 18.30 avrà luogo la raccolta dei rifiuti “pescati” e il ripristino e lavaggio dell’area interessata; alle 19, chiusura della giornata con la distribuzione di un attestato e un meritato rinfresco finale per i partecipanti.
Nel complesso, le operazioni saranno svolte da due squadre di volontari: una formata dai subacquei che scandaglieranno il fondale e asporteranno i rifiuti, e una seconda che provvederà allo stoccaggio del materiale recuperato, sistemandolo in appositi cassonetti. E’ previsto l’utilizzo, con spinta a remi, di due gommoni e di una barca come mezzi di appoggio nonchè di un’autopompa del Corpo Pompieri Volontari di Trieste per la pulizia finale delle banchine. Verrà anche allestito un “punto informativo” dove gli organizzatori illustreranno alla cittadinanza le finalità dell’insolita iniziativa, volta a stimolare un doveroso rispetto per tutto l’ambiente in generale e per il mondo marino e acquatico in particolare. Sponsor ufficiale della manifestazione è l’emittente Radioattività.
“Si tratta di un’operazione sinergica – ha sottolineato in proposito l’Assessore comunale allo Sviluppo Economico Paolo Rovis – in quanto la messa in atto di un concreto intervento a tutela dell’ambiente si sposa a un’esemplare e quanto mai attrattiva azione di sensibilizzazione ecologica della cittadinanza, con l’obiettivo finale di valorizzare nel loro complesso gli aspetti architettonici e paesaggistici della città e la sua immagine a livello turistico”.
Il manager della Holiday, Marino Mennuni, nel ringraziare l’Amministrazione Comunale per il sostegno all’iniziativa, ha ricordato come la manifestazione si svolga in quasi perfetta concomitanza con l’annuale “Giornata Mondiale dell’Ambiente”, istituita nel 1972 dall’Assemblea Generale delle Nazioni Unite e che viene celebrata ogni 5 giugno contemporaneamente in più di 100 paesi nel mondo.
Anche la locale Capitaneria di Porto ha dato il suo appoggio all’”Operazione”.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Una picia documentazion : ore sei del dopopranzo:
se vedi un per de sub in Canal
Immagine
no go capido se i tirava suso cassonetti del canal o i li doprava per ingrumar
Immagine


un mucio de sedie ruzini
Immagine
Ultima modifica di babatriestina il lun 15 giu 2009, 22:07, modificato 1 volta in totale.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e parecchi panettoni de cemento
Immagine
Ultima modifica di babatriestina il lun 15 giu 2009, 22:07, modificato 1 volta in totale.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ben, ieri i ga netado, ogi ripasso, dove che i dovessi gaver netado:
Immagine

Immagine

Immagine
Ultima modifica di babatriestina il lun 15 giu 2009, 21:55, modificato 1 volta in totale.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e se passemo oltre del ponte, po, par che là ieri no i ghe sia arivai! no dubito che i gabi tirado fora qualcossa, ma pulizia a fondo no i ga fato!
Immagine
ancora copertoni
Immagine
e anche in superficie,no se scherza!
Immagine

e questo saria el Canal neto??
Ultima modifica di babatriestina il lun 15 giu 2009, 21:57, modificato 1 volta in totale.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

Veramente complimenti! :(

Ma no i xe boni de far un dragaggio serio come i fa a Venezia e de altre parti?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e.. oops, go scrito atrieste.com inveze che .org... te ga voia cambiar!!!

con pazienza, farò..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Bongiorno babaTS,
bele e interesanti - anca se degradanti, par la nostra meravigliosa Trieste - le foto che te gà postado: complimenti!
Ma no' se podarìa far 'na petizion in Comun o al Demanio parciò che i neti suserio?

Ciau ciau, sempre con simpatia; Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:e parecchi panettoni de cemento
Che sicuro non xe finidi in mar da soli :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

AdlerTS ha scritto:
babatriestina ha scritto:e parecchi panettoni de cemento
Che sicuro non xe finidi in mar da soli :?
Ma forsi iera semplicemente corpi morti per le barche che ormai no xe piùormegiade là.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

Giorni fa, passando in zona, go visto averto el porton del casa Homero Biasoletto col affresco sul sufito dela libertà dela a Grecia..
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

za che passavo de quele parti :-D , el nostro Zoomy ga fotgrafado in longo e in largo i palazzi grandi che gehpiasi a lui e ga trascurado del tutto un gioiellin più picio, fra l'altro una dele case più antiche dela piazza: casa Tchernigoi o Casa Treves ( fata costruir de un Tchernigoi e subito comprada de un Treves) che za l a data trovo diferenze: i libri disi che la xe fatta fra el 1787 e el 1989, ma el paron de casa, che iera za el Treves sula porta ga messo le sue iniziali e la data 1791
Immagine

Immagine

el particolar dela decorazion del pergolo
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

La trovè in trieste nascosta come "il balcone degli applausi" perchè el libro disi che co iera el consolato d'Italia là, "per un certo periodo" no posso dir che i sia assai precisi, i disi che i ghe applaudiva al console. Questo podessi spiegar l'altra leggenda, che le venderigole gavessi messo drappi neri su Giovanin co i ga copado Umberto I, forsi in onor del consolado là vizin. Cussì conta i libri, mi no iero..
ben bon, adesso xe una banca
Immagine
se vedi ancora i archi de piera ( anche quei dentro come che ghe piasi a mandi) e el porton de legno ga due deliziose figurine settecentesche scolpide ( no roba fata in serie!)

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

e za che semo in piazza, ecco una foto

Immagine

cola fontana e el palazzo drio che mostra circa come che la podeva esser ala fin del Settecento, co i la ga fatta

Per el mercato, ecco le foto odierne:
Immagine
una o due bancarelle de frutti e verdure, drio una de pesce, una o due de fiori, e...

Immagine

Gigi Nardini, prodotti tipici e i sarà anche boni, ma a km zero? de Cividal e tipicamente friulani! :roll:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da Nona Picia »

Ara che una dele due bancherele de frutta e verdura no xe proprio a km zero, gran parte dela roba ghe vien dala Sicilia, almeno cussì i menga dito...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

de notte, mortorio.. ma vardè che i veci masegni ( per i masegnolatri) sta affiorando.. basta cavar el asfalto


Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

e de questo, cossa me disè ?
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da Nona Picia »

scovazze o altro?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

no go capido se servi a qualchedun ( le bancarelle de fiori) o se i lo ga dimenticado là. Comunque me par un tantin indecente


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da Nona Picia »

diria che te ga ragion....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Trieste de ogi”