El Faro della Vittoria

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

babatriestina ha scritto:riporto quel che go trovado a suo tempo de ste organizzazioni patriottiche:
La regione Giulia divenne terreno ideale di attività di organizzazioni, come la TIGR (Trst, Istra, Gorica, Rijeka) o l'Orjuna, disposte a cavallo del confine, che rispondevano tanto alle spinte irredentistiche slovene quanto ai disegni panserbi, più generali. Nel triennio 1927-1930 il territorio di confine fu teatro di novanta atti di terrorismo, con tredici omicidi e diciotto incendi a scuole italiane, culminati con la bomba nello stabile che ospitava l'organo fascista "Il Popolo di Trieste".Roberto Spazzali, L'età contemporanea dal secondo Ottocento al 1948 corso di aggiornamento per insegnanti di storia Fonti e studi per la storia della Venezia giulia 1997
De no creder ..............!!!!!!!


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Disegni cussì a man non se fa più

Immagine


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Se riesso a trovarli, te mostro un per de disegni de mio suocero!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Legio che durante la guera i gaveva coverto el faro con una straza mimetica che de lontan lo fazeva sembrar verde :-D
Foto non go mai visto in giro, però : qualchidun de voi se lo ricorda "col scartozo" ?


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

I ga dito che da giugno i verzi de novo le visite al livel più alto del faro :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Te andarà su? :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi son stada suso, tanti anni fa, de picia, me ricordo che me gaveva assai colpido le grandi lampade.
Ma i fa notar sul Sito deSandro, che fin al penultimo pian xe previsto, per el ultimo i scrivi "in futuro" senza meter date 8)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

A BT ghe gaveva colpì la lampada, e a mi, de mulo, me gaveva assai colpì ... la lente de Fresnel e vardandola gavevo capì come che la xe fata e come che la funzionava e me gaveva assai piasso.

Comunque me ricordo anche le gare a chi che rivava in cima a pie prima su per le scale. Mi credo che no i le lassasi far più.

Per quanto riguarda el faro col scartozo, a mi el maestro alle elementari me gaveva contà che "i lo gaveva mascherà", ma mi gavevo capì piturandolo, per evitar che i bombardieri lo ciapassi come punto de riferimento. Comunque sia, piturà o inscartozà, credo che sarà dificile trovar una foto visto che el sarà stà obietivo militare e a quel tempo no i andava tanto per el sotilr. Me contava mio papà che, in licenza, el gaveva fato, in tempo de guera, una foto del porto de Isola e i carabinieri ghe gaveva sequestrà el rulin (anche a mi 35 anni dopo sul lago de Doberdò :( mentre che fotografavo mio fio con le anatre).


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Mi iero andada su con mio papà co gavevo un 12 anni e me ricordo che co son rivada in zima, come che go messo el piede sul pergolo de fero, son tornada dentro perchè sofrivo de vertigini e me fazeva paura veder el svodo soto de mi. :oops:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Immagine


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Cartolina

Immagine


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Ieri sera el presidente della Lega Navale de TS contava in TV che finido el faro, mancava i soldi per far le statue in cima e davanti e allora ghe xe stada una raccolta fondi cittadina e la gente ga tirado su 200.000 lire per contribuir !


Mal no far, paura no gaver.
MUSTANGS13
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 93
Iscritto il: mar 6 giu 2006, 14:45

Messaggio da MUSTANGS13 »

ghe go abitado sotto 28 ani, son andad ocoi fioi qualche mese fà .... qualche curiosità in ste foto ....
el fascio che nisun ga mai scancelà, el mariner che ghe somiglia al duce (ma forsi me par a mi) e in parte dela statua xe inciso el nome del scultor ... almeno credo .... una foto dall'alto ....
Allegati
faro3.JPG
faro2.JPG
faro1.JPG


MUSTANGS13
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 93
Iscritto il: mar 6 giu 2006, 14:45

Messaggio da MUSTANGS13 »

continua ....
Allegati
faro4.JPG


MUSTANGS13
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 93
Iscritto il: mar 6 giu 2006, 14:45

Messaggio da MUSTANGS13 »

continua ....
Allegati
faro7.JPG
faro6.JPG
faro5.JPG


MUSTANGS13
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 93
Iscritto il: mar 6 giu 2006, 14:45

Messaggio da MUSTANGS13 »

continua ....
Allegati
faro10.JPG
faro9.JPG
faro8.JPG


MUSTANGS13
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 93
Iscritto il: mar 6 giu 2006, 14:45

Messaggio da MUSTANGS13 »

ultima....
Allegati
faro11.JPG


MUSTANGS13
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 93
Iscritto il: mar 6 giu 2006, 14:45

Messaggio da MUSTANGS13 »

... aggiungo questa ...xe l'ingrandimento de una casa de barcola tipo stile venezian che i demoliva ? ristruturava ? ......
Allegati
dalfaropurtroppo.JPG


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

per el marinaio, el scultor iera previsto el solito Giovanni Mayer che fazeva ritratti, tombe, e decorazioni liberty,ma no so perchè iera previsto un gruppo e po i ga ridotto a una personaggio solo. Per la somiglianza, xe un'impression dada soprattuto che del basso se ga la prospettiva che ghe fa risaltar la sbessola, ma al epoca i diseva ( riferissi i libri a riguardo) che xe stada una polemica perchè pareva che el ghe somigliassi a Piero Fragiacomo, collaborator de Berlam e anzi impiegato ex Austroungarico!!! :-D :-D :-D
tanto per cambiar, ghe xe el bollettino dela vittoria ( ma quanti ghe ne ga messi in giro?) e quel dela vittoria navale cole navi a Trento (!) e per la casa veneziana no so, qua ghe ne go trovada una un per de giorni fa, ma no so se sia la stessa
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Oggi ero con Sum Culex e NonaPicia al faro, quindi poderè spetarve una raffica de foto :wink:
ma comincia con una mia che come che la go fatta, la me ricordava qualcossa, che po go visto solo in fotografia...
ben, ve mostro:
questa xe la base del faro
Immagine
vista de fianco del ingresso. No xe una forma usual nei fari, sta forma un poco svasada, me par; qualchedun suggeriva che la forma volessi esser come una fiacola ribaltada, a significar la morte ( no dimentichemo che el faro celebra una vittoria ma anche commemora i marineri morti in guerra in mar)
ma a mi me ga anche ricordado una campana, e me xe vegnudo in mente un tempio giavanese, el Borobudur
ecco , drio de un Budda, sta forma de campane che xe ripetuda in tante parti del tempio. Somiglianza volontaria o involontaria?
de wikipedia
http://it.wikipedia.org/wiki/File:Borob ... buddha.jpg
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste de ogi”