Ieri ogi.... e domani?

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Go ripensado a questo discorso leggendo el libro Il mondo è piatto de Friedmann, un giornalista american, che verso la fin fa le seguenti constatazioni:
il consulente aziendale XY una volta mi ha detto: "Capisco che un'azienda è in difficoltà quando i suoi dirigenti mi raccontano del successo che aveva in passato. Per le nazioni vale la stessa cosa. Non bisogna cercare di dimenticare la propria identità. Mi fa piacere sapere che nel XIV secolo eravate grandi e potenti, ma adesso siamo nel XXI secolo." [..]
Nelle società che hanno più ricordi che sogni, troppa gente passa tutto il giorno a guardare indietro. Assapora la propria dignità e il proprio valore non operando nel presente, ma rimasticando il passato. E di solito questo passato non è neppure reale, ma soltanto immaginato e reso più bello dal ricordo.Anzi, queste società concentrano tutta la loro immaginazione nel tentativo di rendere questo passato immaginario ancora più splendido di quanto sia mai stato, e vi si aggrappano come a un rosario o a un filo di grani scacciapensieri, anzichè cercare di immaginare un futuro migliore e di impegnarsi nella sua realizzazione


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Tuto verissimo quanto sopra Beta, pero' el passato xe parte de noi e no se pol mai cancellarlo dalla nostra mente, el futuro xe sempre un'incognita, se pol pronosticar e far piani, ma no sempre i se avvera. Dito questo no vol dir che guardemo solo nel passato, xe sempre el bisogno de attender a le necessita' de oggi con l'ocio sul futuro, infati se devi sempre star in guardia altrimenti se resta in drio. Ciao Coce. :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Legendo i post precedenti su questo tema, a piu' volte go pensa' ala nostra citta'. Trieste xe dotada de infrastutture de gran lunga magiori de altre citta' dela stessa capienza, questo xe dovudo al fato che la iera el capoluogo marittimo del'ex Impero. Quel che ga bisogno la citta' xe de utilizar queste infrastrutture per servir la crescita economica del territorio,
e evitar de usarle come musei ecc.. Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: tegnimolo come un promemoria:
EX SILOS - Riqualificazione - 90-1000 milioni - entro il 2010 (30 mesi dall'accordo)
PIAZZA LIBERTA' - Riqualificazione - 4,2 milioni - entro il secondo semestre 2009
PALAZZO CARCIOTTI - restauro centro congressi - 40 milioni - de definire: 30 mesi di cantiere
HOTEL SAVOIA- restauro - 18 milioni - entro settembre 2008
MAGAZZINO VINI - restauro - da definire - fine 2009 inizio 2010
EX PESCHERIA - lavori adattamento a centro congressi -da definire -entro autunno 2008
MARINA SAN GIUSTO - costruzione porticciolo per panfili - 1, 6 milioni - primavera estate 2008
PARCO DEL MARE - costruzione - 52, 8 milioni - 40 mesi di cantiere
BORGHI TERESIANO E GIUSEPPINO - riqualificazione - 9 milioni - da definire
MERCATO ORTOFRUTTICOLO - costruzione - da definire - da definire
PORTO LIDO - costruzione-8-13 milioni - da definire
PARCHEGGIO ST MARITTIMA -costruzione -17 milioni - cantiere 24 mesi
SITO INQUINATO - bonifica-stima 500 milioni - da definire
****************************************************
ben, cussì iera nel agosto del anno scorso:
come semo adesso?
Silos, me par che no se movi gnente
Piazza Libertà i xe decisi a andar avanti ma no ga cominciado gnente
Carciotti ga sempre de meterse d'acordo
Hotel Savoia doveva esser entro settembre 2008 e el xe ancora in lavor.
Magazzino vini xe solo calada una covertura e no i sa cossa far
Pescheria i la voleva meter a centro conressi e oggi i disi che i vol farghe uan piscina per el parco del mar: nel dubbio, no i fa gnente
Marina san Giusto porticciolo per panfili i discuti ancora col Pinguin e doveva finir l'estate scorsa
Parco del mare i lo vol far , ma no i sa dove!
Borghi teresiano e giuseppino: i ga cambiado i sesi unici delel vie e ista finindo Piazza Giuseppina
Mercato ortofrutticolo me par ancora tutto in alto mar, ma no seguo ben
Porto lido ( go visto, xe la Lanterna, me par): i ga fatto qualcossa?
parcheggio davanti alla Marittima : gnanche ombra
siti inquinati: sa sa qualcossa'

nel frattempo i brinda per la grande viabilità e la statua de Massimilian..

per el Parco del Mare me sa che podemo verzer un topic a parte.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto: Hotel Savoia doveva esser entro settembre 2008 e el xe ancora in lavor.
Savemo tutti (credo) che l'Excelsior xe stado costruido col sistema delle palafitte. El ritardo xe dovudo al fatto che all'inizio i pensava de far solo un ammodernamento dell'arredo, mentre durante i lavori se ga scoperto che le palafitte stava un poco cedendo e i ga preferido far un serio lavor de consolidamento prima de passar alla fase "mobilio" :-)


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Per el Silos, sul Sito de Sandro xe un aggiornamento cole notizie del Piccolo de ieri e qualche immagine dei progetti, Semo sempre a livello de progetti. Scadenze previste, stando al articolo, 2011. Vederemo fra 3 anni.
NB gavevo letto una volta: in realtà silos dovessi esser un plural, un silo, due silos. Ma visto el uso, ormai i ga accettado la forma silos anche al singolar, almeno per quel che riguarda el nostro. A proposito, nissun ga una foto de col stava brusando? mi iero passada davanti,vedevo el fumo, ma no gavevo la macchina fotografica con mi quela volta..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:in realtà silos dovessi esser un plural, un silo, due silos. Ma visto el uso, ormai i ga accettado la forma silos anche al singolar, almeno per quel che riguarda el nostro.
Infati go sempre gavù remore a usar "silos" come singolar. Adesso me sento come autorizado :lol:

In realtà dovessi esser el contrario: in italian no se dovessi declinar al plurale le parole straniere (se digo un software devo dir due software e no softwares).


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Zigolo ha scritto:
babatriestina ha scritto:in realtà silos dovessi esser un plural, un silo, due silos. Ma visto el uso, ormai i ga accettado la forma silos anche al singolar, almeno per quel che riguarda el nostro.
Infati go sempre gavù remore a usar "silos" come singolar. Adesso me sento come autorizado :lol:

In realtà dovessi esser el contrario: in italian no se dovessi declinar al plurale le parole straniere (se digo un software devo dir due software e no softwares).
dizionario de repubblica:
Silo diffuso, ma non corretto, silos s.m. [pl, sili o, alla sp. silos]
1 costruzione per lo più ciclindrica, in lamiera o in muratura, per la conservazione e il deposito di foraggi, cereali, minerali, ecc
2 (mil) pozzo che contiene la rampa di lancio di un missile
3 parcheggio urbano disposto su più piani || dallo sp. silo

Me piasi la def. 3 , che se adatta anche al nostro.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto: Silo diffuso, ma non corretto, silos s.m.
Alora posso usar tranquilamente silos al singolare!

Anche a parlar e scriver meo se impara in sto forum :lol:


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Ma desso me vien el dubio: cossa i intendi che no xe coreto al singolare, silo o silos :(


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Zigolo ha scritto:Ma desso me vien el dubio: cossa i intendi che no xe coreto al singolare, silo o silos :(
che no xe corretto silos. Ma che se dopra istesso. Po ormai el nostro xe come un nome proprio, perchè noi no disemo Un silo, ma El Silos.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

za che se parla de progetti, rivedevo che sta estate se parlava della "piattaforma logistica".
al de là che no xe una roba fisica ( o inveze sì?) , no se senti parlar più: perchè i la ga fatta, perchè i se ga dimenticado, perchè i se sta impignindo la bocca col parco del mare?
qualchedun sa dirme in cossa che la consisti esattamente, quanto xe stadi pagai i progettisti, se el progetto xe stado mai approvado e cossa che nassi de ela adesso?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

L'ANSA el 5 gennaio riportava che: "Per quanto riguarda le contestazioni sulla Piattaforma Logistica, l'Autorita' precisa che sono stati completati sia il progetto che le procedure per le gare d'appalto" :roll:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Oggi i tg locali riportava la notizia dell'interessamento dell'amministrazion per far vignir a Trieste el "carnevale europeo". Gavè mai sentido nominar una manifestazion simile ?
Nei progetti i ga dito che Trieste per un anno diventassi come Rio !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

AdlerTS ha scritto: Nei progetti i ga dito che Trieste per un anno diventassi come Rio !

Mah… :shock: me par en po’ dificil! Me par anca un discorso un ninin pretenzioso…..Anca perchè, e sopratut, perchè lì nella bella ma invernale Trieste come fai a festegiar ardentemente se manca quel clima ‘caliente’ de Río che fa pasar inavertida la crisi economica mondial e permete ale balerine de samba torsionarse apena scoerte con colori e qualche cordonzin?
E la ‘cachaza’, che beve anche el sindaco, con cossa la saria sostituida? E dopo: el governador el saria dispost a ‘disgovernar’ durante el temp che dura el carneval?......
Questo però l`è puramente el me parer personal. Dopodichè lassa pur che i faga la prova! :wink:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Per mi xe solo mania de grandeza senza senso, Capiìa se i lo disessi a Viareggio o Putignano, ma qua no me par proprio el caso....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

Mi preferiria piutosto un'edizion dela Love Parade, come a Berlino. :-D

Immagine


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Meravigliosamente incredibile! :shock:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Iera anche sul piccolo, ma copio7incollo da clubradio.it

L’Ungheria aprirà il prossimo autunno un ufficio commerciale nella città di Trieste, quale supporto all’azione di interscambio economico con il Friuli Venezia Giulia. Lo ha annunciato ieri, a Budapest, il rappresentante del Ministero dell’economia e dello sviluppo nazionale ungherese in occasione del primo meeting dei Fogolars della nuova Europa, promosso dall’Ente Friuli nel Mondo, al quale sta partecipando l’assessore regionale Roberto Molinaro, delegato a trattare le problematiche dei corregionali all’estero. “E’ la conferma della linea di intensificazione dei rapporti con la realtà dell’area centro-europea e dei Balcani che la Regione sta prioritariamente perseguendo – ha sottolineato l’esponente del governo regionale, intervenendo al meeting – che poggia anche sulle relazioni intessute dai Fogolars furlans, con la convinta partecipazione del mondo imprenditoriale regionale e, in particolare, della Camera di Commercio di Udine”. “Questo incontro è uno spaccato virtuoso della nuova Europa, una opportunità per l’intero Friuli Venezia Giulia – ha spiegato il presidente di Friuli nel Mondo Giorgio Santuz, aprendo i lavori unitamente al presidente del Fogolar furlan per l’Ungheria Pietro Vacchiano – che va conosciuta e valorizzata perché portatrice di possibili e nuove relazioni economiche e culturali”. All’incontro hanno portato il saluto l’ambasciatore d’Italia a Budapest Giovan Battista Campagnola e il presidente della Camera di commercio italo-ungherese Alessandro Stricca, che ha ospitato la manifestazione alla quale partecipano corregionali impegnati in Slovacchia, Romania, Ucraina e Russia.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

1382-1918 ha scritto:Mi preferiria piutosto un'edizion dela Love Parade, come a Berlino. :-D
I farà el Sardon gay


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin

Torna a “Trieste, el futuro”