Una storia straordinaria...

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Una storia straordinaria...

Messaggio da macondo »

Ben bon, per chi no legi in inglese ve meto una storia che, se no la fossi vera, la paresi inventada.
Qualche mese fá Maria (aka Refolo) nel thread de la musica lirica la gaveva messo un commento su una version de Carmen che la gaveva visto al Bastione Fiorito nel 1946.

https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic ... hlight=ron

Nel post la menziona un soldado inglese Ron Goldstein che iera sentado vizin a ela (Maria gaveva nel 1946 10 anni) e a su papá.
Un par de giorni fá Ron Goldstein, zercando nel internet, el ga trovado sta referenza. Per farla curta, el se ga iscrito al nostro Forum e, alo stesso tempo, el se ga messo in contato con Maria dopo 60 anni.

https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic ... highlight=

Coincidenza, destin, karma, telepatia? Spiegazioni razionali ghe ne xe ben poche :-)

Ve racomando anca de visitar i link che Ron ga postado, che ghe xe un mucio enorme de informazion storica con tantisime fotografie inedite de Trieste in quei anni.


refolo

una storia strordinaria

Messaggio da refolo »

Non xe una storia fasulla , la xe vera. El fatto che me gave sempre come se disi in Inglese ""MISUNDERSTOOD""
Co iero picia, i diseva: Guardime nei oci cussi vedo se te disi la verita'?
La go' sempre ditta.

mi go' passa' i mii venti anni a Trieste in premura, ma son contenta per quel che go' impara', sentido, visto e capi'.
Xe difficile creder, ma quel che stago passando adesso xe la mia infanzia, me par d'esser tornada indrio coi ricordi bei o brutti. E credo che

tutto dipendi de quel che xe adesso, un periodo critico, guerra, incomprension, critiche, crimini ecc. qua' in Australia, ultimamente xe de
metterse le man nei cavei, ma da quel che leggio non semo de meno dei altri. Sfortunatamente xe la storia del giorno.

Dovemo solo rider, scherzar, parlar monade e cussi' forsi se sentiremo de meno sbattudi, e pensar a qualche bona barzelletta che ne alzi su' el moral.

Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Una storia straordinaria...

Messaggio da babatriestina »

macondo ha scritto: Coincidenza, destin, karma, telepatia? Spiegazioni razionali ghe ne xe ben poche :-)
ben, mi son razionalista, e digo inveze: potenza de internet!!
do persone che ghe piasi internet lo consulta , e spesso va a zercar el propio nome, magari per veder se el propio sito xe conossudo, se se compari un qualche sito amico... e se uno dei siti xe abastanza riconossudo de Google , e credo che Google ne visiti piutosto spesso, alora el salta fora. Un legi el proprio nome e ghe vien la curiosità de andar a leger!
Xe anche un segno che el nostro forum xe ben considerado dei motori de ricerca.
Altrimenti, ben, ghe xe anca chi che ghe credi ai miracoli! :-D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Comunque xe una bela roba ritrovarse dopo tanti ani grazie a Internet e al ns Forum!
Ciao ciao


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Trieste xe restada nel cuor de più de un British che iera qua quela volta: ve conto la mia esperienza: anno 1969, son coi mii in Inghilterra e decidemo de andar a veder i castei del Kent: semo in un baretto a Tunbridge Wells e ghe domandemo al barista ( bar? mah, mi go ciolto un tè e i me lo ga conzado col late dentro che mi no iero abituada) come xe el bus per Hever e mama che no ghe vien una parola in inglese, ghe sbrissa un "come se disi?". El gestor ghe fa "Did you say Koome se diiisi?? Are you from Trieste?? " e el ne ga contado che el iera militar anca lu, che "Wonderful, Mexico! Trocadero!" che mi ghe disevo No davanti de sua moglie :wink: . :-D :-D :-D


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Una storia straordinaria...

Messaggio da macondo »

babatriestina ha scritto:
macondo ha scritto: Coincidenza, destin, karma, telepatia? Spiegazioni razionali ghe ne xe ben poche :-)
ben, mi son razionalista, e digo inveze: potenza de internet!!
OK :P Ma qua ghe xe un cluster de coincidenze usando la terminologia de Arthur Koestler sule coincidenze...

Xe grazie a Maria con una menzion de diversi anni fá sul mulo de Roian che go cominciado a investigar la vida de Globocnik. Ron, tra l'altro, el iera de quele parti (Paternion) quando el suo Regimento gaveva ciapado a Globus e el gaveva anca scrito sul tema (che me par ghe interesa assai).

Ieri, 4 ottobre, iera el 70 aniversario dela famosa battle of Cable Street dove i ebrei del East End de Londra i ga in pratica sconfito el nascente movimento fascista inglese. Ieri, mi stavo propio legendo un articolo sul fato, quando Ron se gaveva apena iscrito....Saria disposto a scometer che Ron, muleto de 13 anni, el xe stado forsi de quele parti (o qualchedun de la sua famiglia)....

E per finir, proprio ieri legevo su quel libro che go menzionado l'episodio de Mark Twain e la morte de su fradel che oggi refolo ricorda in un thread.

Fa pensar...


refolo

una storia strordinaria.

Messaggio da refolo »

Macondo te conto due robette....

Forse relative a quel che te disi ti: XE DE PENSARGHE!
co go' comincia a frequentar la famiglia de mio mari' la nonna se ga' messo a pianzer, non badarghe el me rispondi i la ciama la frignotta.
La iera contenta de mi', specialmente de vederme con un per de code lunghe, per farla breve, la ghe disi: Riccardo la me piasi la sara' una brada donna per ti' e la te fara' anche de mamma....che la tua non te se la ricordi..

Strano el ghe rispondi, non me go' mai insogna' de ela me ricordo solo che la iera sul letto che la sonava el mandolin.....no! te prego (come una commedia tragica) non farte mai sti desideri, perche' mi non ghe go' fatto mai niente a tua mamma, ma se me sogno de ela la me porta sfortuna.

Mi son stada zitta, perche anche la mia vecia iera come se disi in triestin ""un usel nero""ma voli el caso che la fa' una visita in ospedal, la casca la se rompi el femore, corro mi' perche Riccardo lavorava, e pianzendo la me conta che la se gaveva insogna della sua Giorgina.
Nonna , non la ghe porta sfortuna, co lei la se insogna forsi xe una maniera de dirghe Mamma sta attenta. La go' lassada tutta contenta.

Mi stavo assai mal una bronchite che presto el petto se spaccava. L'unica notte che go' podesto dormir, sento che qualched'un se senta sul canton dove go' i piedi mamma zigo lasseme che riposo, pensavo che fussi o mia fia o mio mari'......verzo i oci e me vedo la sagoma de mio papa' vestido de grigio come che lo gavemo sepelli' con una valigia in man, pazzia? No! fioi mii mi ghe go' credudo come che diseva san Tommaso, te son vegnu' a ciorme? No! el me rispondi, vado non te ga' bisogno piu' de mi, e non xe ancora la tua ora.

Co la sua figura xe sparida me xe resta una scia de nicotina ( nessun fumava) che anche mio mari' la ga sentida, e se gavemo messo a pianzer.
Mai piu' sogna' lo penso sempre, perche' anche lui col sistema dominante
(mi credevo) el prevedeva sempre el pezo, senza capir che iera una maniera per salvaguardarme. La stessa roba me ga' sucesso con mio nipote per andar a Bali, rifiutandoghe i soldi per el viaggio,( se te trovi quel che gavevo scritto in Trieste-mia, solo un sogno) ghe go' salva' la vita, el pensava che son una strega. Adesso el xe anda' per l'anniversario el ga' perso 4 sui amici, ma solo anda' e torna' xe un posto da non fidarse.

WELL, se, prevention is a better cure/ mi digo premunition is even better.

Maria aka refolo


giuli
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 198
Iscritto il: ven 13 gen 2006, 13:48
Località: Trieste

Messaggio da giuli »

Altro che Maria De Filippi e C'è posta per TE!

Basta venir qua! :-D


http://triestenelcuore.splinder.com
Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Queste cose mi commuovono! ^_^


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Tanto per chiarirghe a chi no spicca inglisch:

el mulo Mauricio, che ogi se ciama de cognome Mucha, el ga scoperto che la sua famiglia vien dalle ns. parti, zona Lokev. El cerca eventuali contatti e parenti, e el se stà sai contento de trovar el topic sulla sua zona de origine e la Gostilna Muha (el cognome originale). El disi che non parla italian, ma parlando spagnolo el riva comunque a capir abbastanza de quel che scrivemo. Potenza delle rete :-D


refolo

una storia straordinaria

Messaggio da refolo »

Caro Adler
te sara' esser una scienza in storia ma non sta creder che se mi ""NON SPICCO DE INGLISH" son meno de ti!

Alla tua eta' come ditto tante volte te sta imparando tutto tramite sta CP.
forsi che la scola tua la xe basada sui principi.....disemo tra' (essendo dell'eta' dei 35 anni?).......

figlio figlio mio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quel che te metti xe tutto bel, la storia per mi' xe la vita. Ma non esagerar
sui punti de domanda.

Se la tua discendenza, deriva dai cosidetti Austri-Ungharici...good luck for you, ma non cavar via le storie e le casate dei altri.
Tutti gavemo diritto d'esser nati e vissudi a seondo dei nostri PADRI!.

Maria aka Refolo


refolo

una storia straordinaria

Messaggio da refolo »

Gavero' forsi sbaglia' de impostar qua' invece che la'??????
Comunque senza offender nessun.

Semo in un forum TRIESTIN????? o Piccarin? qua' gavemo sempre premesso che se aiuteremo? me par che semo solo una maniga de

sbandadi, con la scusa che un xe a Trieste un'altro in terra straniera.
El Mauricoom come che disi Adler, nol xe el primo che domanda d'esser aiuta'.

come ditto sempre mi me go' tegnu' tutti i e-mails.....e ve devo dir che piu de qualched'un fa' sc'hifo! nel aiutar un che ga' bisogno de saver le sue originalita'. Se capissi che non lavoremo all'angrafe.

Su' Trieste-mia ghe iera la bellezza de almeno 15 persone che domandava aiuto? un ga' risposto per CAIO l'altro per SAMPRONIO.

Me go' ciolto la liberta' sia con una povera Messicana (che nel frattempo go' constata' che la iera bionda coi oci ciari come el vostro...o nostro MAXIMILIANO!!!!!!!!!!!!!)

se gavemo incontra' a Sant'Antonio Texas, una persona alquanto istruida e cocolissima, la me ciamava mamma. Go' fatto con ela la via Crucis.

Dopo ghe iera un puareto che prima de morir el voleva saver se suo nonno iera veramente Triestin? Lo go' adottado mi' altro personaggio alquanto intelligente, e devo dir la verita' me magno le ongie, che

non son andada a conosserlo co iero in Virginia, sempre se ciolemo in giro perche' lui se aspetta che veramente trovo el suo unico discendente chel abita a Monrupino? ma nol sa' una parola de Italian-Triestin.

Sua moglie per telefono, la ghe disi....xe la tua erede, premesso che fazo senza ricever benemerito. Ridemo a crepapelle........personaggi de oro.

Non scrivo ste robe per farve un'osservazion, ma go' anche un'altro e-mail dove me vien ditto che xe robe niente da far con Trieste? metteve
d'accordo, perche' qua' stema come ditto andando alla deriva.

Troppe versioni vecie senza cavolo, e le ultime dei anni 50 dimenticade?
che invece le dovessi viver, fin dei conti mi, e tanti altri semo vivi e per Dio gavemo diritto de sentirse a casa nostra.

Maria aka Refolo


Torna a “El salotin”